Eli ensiksikin mittari toimii täydellisesti, kun auto on käynnissä. Mitään häikkää ei ilmene, mutta kun käynnistää kylmänä niin tekee tämän: hehkuttaa normaalisti, hehku sammuu ja käynnistän auton-->mittaristo nollaa itsensä (näyttää kun tekis itsarin 1-2sek. ajaks, eli on täysin pimee), jonka jälkeen palautuu normitilaan ja toimii hyvin.
Digitaalinen trippimittari nollaa itsensä joka kerta kun tämä tapahtuu. Ja jos en oo ihan vainoharhanen, niin mielestäni kello jätättää tasaisesti.
Lämpimänä ja lämpimillä ilmoilla tätä itsaria harvoin tapahtuu.
Nyt on mittaristo irti, mutta mitään näkyvää selvää syytä ei löydy.
Juttelin autosähkömiehen kanssa jonkin aikaa sitteen ja ehdotin että voisko olla jännitteensäätimessä vikaa, mutta tyrmäs sen suoralta kädeltä, mutta voisko siltiki vika olla siinä tai sitten joku maadotushäikkä.
Latausjännitteet vielä mittaamatta.
Kahlannu nettii läpi ja tuntuu olevan tässä vaiheessa aika uniikki vika, mutta jos jollain ois kokemusta em.viasta tai ehdotuksia korjaukseen, niin kaikki tervetullutta.
T4 1.9td vm.96 mittariongelma-uudenlainen
Lataa siis suht ok, ehkä vähän alakanttiin riippuen desimaaleista mitä on 14 yli.
Lepojännitekkin ihan hyvä, tosta starttijännitteestä osaakkaan sanoa, vaikkakin vähän matalan puoleiselta kuulostaa.
Olisi oleellista mitata se mittariston kyykkäysjännite.
Kuinka uusi/vanha akku on?
Lepojännitekkin ihan hyvä, tosta starttijännitteestä osaakkaan sanoa, vaikkakin vähän matalan puoleiselta kuulostaa.
Olisi oleellista mitata se mittariston kyykkäysjännite.
Kuinka uusi/vanha akku on?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.