Korisarja T4:seen

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
transpot4
Viestit: 46
Liittynyt: 4.10.2011 19:34
Paikkakunta: kaarina

Korisarja T4:seen

Viesti Kirjoittaja transpot4 »

Todella vähän ebay sivuun tutustuneena ja huonolla kielipäällä niin vähän jelppiä... löytyi korisarja joka vaikuttaisi aika edulliselta jos oikein ymmärsin vaan :oops:

http://viewitem.eim.ebay.fi/VW-TRANSPOR ... 18424/item

Voiko pitää paikkansa et 298e olis toimituskuluineen?
Avatar
Zeussii
Viestit: 340
Liittynyt: 24.11.2010 19:17
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Zeussii »

Niin kuin isot pojat sanoo: "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa..."

Ja kyllä siltä näyttäis.
VW Passat 3BG 1.9 TDI -04
Citroen Xsara 1.6 Vtr -02
KTM EXC 250 -02
Kawasaki Z750 -12
Kulutus
transpot4
Viestit: 46
Liittynyt: 4.10.2011 19:34
Paikkakunta: kaarina

Viesti Kirjoittaja transpot4 »

Zeussii kirjoitti:Niin kuin isot pojat sanoo: "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa..."

Ja kyllä siltä näyttäis.
No joo laadusta en sitten tiedä :roll: hinnalla ei ainakaan ole pilattu jos koko korisarjan saa 300 euroon toimituskuluineen.

No ei tästä sarjasta sopisi omaan kun takapuskuri ja kattospoileri. Jäis helmat lyhyiksi ja kun on ns. Caravelle keulalla niin etupuskuri ei sovi? Eikös niissä erillainen kiinnitys...
Avatar
Zeussii
Viestit: 340
Liittynyt: 24.11.2010 19:17
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Zeussii »

No harvemmin näissä lasikuitu härpäkkeissä on minkäänlaisia kiinnikkeitä, että se ei kyllä olisi ongelma :D
VW Passat 3BG 1.9 TDI -04
Citroen Xsara 1.6 Vtr -02
KTM EXC 250 -02
Kawasaki Z750 -12
Kulutus
transpot4
Viestit: 46
Liittynyt: 4.10.2011 19:34
Paikkakunta: kaarina

Viesti Kirjoittaja transpot4 »

Ok. Eli kiinnikkeet joutuu tekemään itse / ottamaan alkuperäisestä. Miten tuo etupuskurin sopivuus muuten... mallissa on lyhytkeulanen ja mulla on pitkäkeulainen (Caravelle). Passaako lyhytkeulaisen ja pitkäkeulaisen puskurit keskenään? Muistan joskus lukeneeni jostain et kiinnikkeet olis erillaiset. :roll:

Tai ei noilla kiinnikeillä oikeastaan väliä kun ne joutuu itse väsäämään mutta se että olisi leveydet ja reunojen pituudet samat.
Vastaa Viestiin