Tänään kesken vikkaan risteyksen, valojen vaihtuessa vihreälle, kytkin ylös ja PAM, jumalaton rohina ja siihen jäi.
Auto on -96 mallia 2.5l ACV koneella, ajettu 230th/km, laatikkona on DXZ.
Paikallisen korjaamon mukaan oikealta puolelta laatikon sisältä (tasaupyörästö?)ovat boorit hajonneet, akselin boorit ovat ehjän mutta lyöttyneen näköiset. Lieneekö Volkkarin tyyppivikoja?
Vaurio lienee kuvan osissa välillä 16, 14, 22
Pääseekö tuohon tasaupyörästöön tai osaan 14 käsiksi laatikkoa irroittamatta?
Millainen homma on tuon laatikon irroitus?
Kannattaako edes miettiä korjaamista, korjattu 12kk takuulla oleva vaihtolaatikko maksaa suolaiset 1690€, ja käytettyjä DXZ:ja tuntuu markkinoilla olevan heikonlaisesti.
T4 ja DXZ laatikko
T4 ja DXZ laatikko
Viimeksi muokannut TLA, 26.1.2013 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: T4 ja DXZ laatikko
"Pääseekö tuohon tasaupyörästöön tai osaan 14 käsiksi laatikkoa irroittamatta?
Millainen homma on tuon laatikon irroitus?"
Tuon kuvan mukaan ei, olen laatikon vaihtanut kokonaisena pakettina.
Purin keulan pois edestä, vedin lattialle moottorin ja laatikon ja siinä vaihdoin.
Jos monttu ja nostimia käytössä onnistuu pelkkä laatikkokin (kertokoon toiset ne työvaiheet joilla korjaamotyökalut, minulla oli tasainen lattia käytössä).
Tuossa korjaamokuvat.
AFK laatikoita enemmän saatavilla, mikä lie pieni ero?
http://s338.beta.photobucket.com/user/g ... ort=3&o=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Millainen homma on tuon laatikon irroitus?"
Tuon kuvan mukaan ei, olen laatikon vaihtanut kokonaisena pakettina.
Purin keulan pois edestä, vedin lattialle moottorin ja laatikon ja siinä vaihdoin.
Jos monttu ja nostimia käytössä onnistuu pelkkä laatikkokin (kertokoon toiset ne työvaiheet joilla korjaamotyökalut, minulla oli tasainen lattia käytössä).
Tuossa korjaamokuvat.
AFK laatikoita enemmän saatavilla, mikä lie pieni ero?
http://s338.beta.photobucket.com/user/g ... ort=3&o=16" onclick="window.open(this.href);return false;