Keskuslukko T4 1998

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
Sakke53
Viestit: 8
Liittynyt: 22.11.2011 13:54

Keskuslukko T4 1998

Viesti Kirjoittaja Sakke53 »

Missä mahtaa olla vika, kun laittaa auton oven kiinni niin lähes aina menee ovet keskuslukolla lukkoon.
Tekee saman vaikka auto on käynnissäkin.
Aika kiusallinen vika, pitää aina varmistaa että on vara-avain taskussa. :twisted:
Avatar
Patse
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2009 17:35

Re: Keskuslukko T4 1998

Viesti Kirjoittaja Patse »

Ettei olis sama ku itellä - MUTTA mulla tosin oli jälkiasennussarja ja olin laittanut johdot hieman tyhmästä paikkaa..

just sopivasti 2 johtoo meni oikoseen ku ovi meni kii.



Mutta joka tapauksessa oven/ oveen meneviin johtoihin vika hieman viittais.. Noita varmaan saa johtosarjanakin tehdasasenteiseen? jos siis ei kiinnosta vikapaikkaa ettiä/korjata uusilla johdoilla.
Transporter 2,5tdi vm99
as
Viestit: 543
Liittynyt: 30.5.2009 12:32

Re: Keskuslukko T4 1998

Viesti Kirjoittaja as »

"Aika kiusallinen vika, pitää aina varmistaa että on vara-avain taskussa. :twisted:"

Niinhän se on, omastani otin pois käytöstä koko hoidon, korjaamisesta vanhojen johtojen/kosketushäiriöistä ei loppua tule ennenkuin joutuu paaliin :)
igge
Viestit: 44
Liittynyt: 17.1.2008 13:54

Re: Keskuslukko T4 1998

Viesti Kirjoittaja igge »

se jousi mikä pitää nuppia ylhäällä tai alhaalla on poikki. eli sulla ei nouse nuppi tarpeeksi ylös ja ei pysy siellä. kun paiskaa oven kiinni niin nuppi vajoaa sen verran, että lukitukselle tulee ohjaus mennä lukkoon.

Näin ainakin mun autossa
T4 2.5TDI 75kw
Sakke53
Viestit: 8
Liittynyt: 22.11.2011 13:54

Re: Keskuslukko T4 1998

Viesti Kirjoittaja Sakke53 »

Kiitokset hyvistä neuvoista, vika on paikallistettu.
Ongelmapaikka oli apumiehen puolella iggen mainitsema vika.
Siellä ei ollut jousta ollenkaan, mutta laitoin kuminauhan tilapäisesti ajamaan jousen virkaa.
Täytyy etsiä kuva jossa tietoa millanen jousi siellä pitäisi olla. 8)
Vastaa Viestiin