T5 automaattilaatikko

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
XLmen
Viestit: 3
Liittynyt: 2.1.2015 17:44

T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja XLmen »

Onko kellään kokemusta 2006 portteri 2,5 tdi, ajettu puolimiljoonaa, laittaa pakin päälle niin vaihde odottaa n. parisekuntia ja loksahtaa että auto heilahtaa... onko normaalia?
Muuten vaihtuu pykälät hyvin :shock:
atsalo
Viestit: 12
Liittynyt: 10.1.2014 18:27

Re: T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja atsalo »

ei taida olla normaalia, tekeekö ainoastaan pakilla? ootko vaihtanu öljyt laatikkoon milloin ja onko sitä tarpeeksi?
XLmen
Viestit: 3
Liittynyt: 2.1.2015 17:44

Re: T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja XLmen »

Muuten vaihtaa hyvin, soitin pörhölle (vw huolto) asiasta, ilmotettiin että eivät suosittele kyseiseen laatikkoon öljynvaihtoa
saattaa jopa rikkoutua sen takia, tarkistus ja mahdollinen lisäys kuulemma jokin erikoinen vaihteisto ?
atsalo
Viestit: 12
Liittynyt: 10.1.2014 18:27

Re: T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja atsalo »

kyllä laatikkoon öljyt pitää vaihtaa ja siellä on suodatinkin mikä vaihdettava. itelle olen samanlaiseen vehkeeseen vaihtanu 50000km välein. vaatii kyl sellaisen adapterin millä öljy vaihtuu ja pystyy tarkistamaan onko sitä riittävästi.
XLmen
Viestit: 3
Liittynyt: 2.1.2015 17:44

Re: T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja XLmen »

Volkswagen Transporter 2.5TDI-7HC-KOMBI-KN/340 2006 multivan. onko sulla samanlainen ja ei ole viivettä pakkivaihteessa?
miten saa muuten kellon oikeaan kun käytin akkua pois, se nollautui, sama vebastossa.
atsalo
Viestit: 12
Liittynyt: 10.1.2014 18:27

Re: T5 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja atsalo »

2008 vuoden caravelle mulla, mut sama kone ja laatikko kun sun multivanissa. ja ei ole viivettä pakissa. tos linkki öljyn vaihdosta: http://www.mectronic.fi/ohjeet" onclick="window.open(this.href);return false; . Sulla varmaan katossa kello, mulla ei ole kuin mittaristossa, joten joku viisaampi saa auttaa.
Vastaa Viestiin