Moottori lämpenee normaalisti, mittari näyttää 90 astetta mutta letkut ja putket on maksimisaan n.75astetta (bilteman "käsitutkalla" mitattuna). Nollakelilläkään ei hyttiin tuleva ilma lämpene päälle viidenkymmenen asteen. Kun puhallusta lisää, alkaa tuloilma jäähtymään. Kennolle menevä neste on n.50-60 C. Joko kennon teho ei riitä tai neste ei kierrä kunnolla.
Kysyisin missäpäin on moottorin termostaatti, minkä asteinen ja onnistuuko vaihto kotipihassa. Entä letkulämmitin? Autoon on asennettu Defan letkulämmitin, vaikeuttaako se nesteen kiertoa? Mites sitten sisäpistorasia? Missä olisi paras läpivientireiän paikka pistorasian kaapelille? Defa on apukuskin puolella.
Harmittaa kun edellinen T4 oli tosi lämmin ja mukava, nyt tällainen jääkaappi.
T5 2.5 Tdi -06 Carsport ei lämpene
Re: T5 2.5 Tdi -06 Carsport ei lämpene
http://vwts.ru/vw_t5_7h.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta muutama kuva löytyy, termarin vaihto voi nopeuttaa lämpenemistä jos ei laske lämpöjä keulalle ?
Tuolta muutama kuva löytyy, termarin vaihto voi nopeuttaa lämpenemistä jos ei laske lämpöjä keulalle ?
Re: T5 2.5 Tdi -06 Carsport ei lämpene
Aika hyvä suoritus kyllä jos todella saat jostain 90asteista vettä.. Vaikkaisin että tuo 80asteinen on aika normaali lämpötila tähän aikaan vuodesta diisselissä. Ei ne auton mittarit ikinä näytä todellista lämpötilaa.