T5 releistä?

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
elekrikainen
Viestit: 49
Liittynyt: 11.12.2012 22:29
Paikkakunta: Jyväskylä

T5 releistä?

Viesti Kirjoittaja elekrikainen »

Tässä ihmettelen kun on ihan selvästi T5 alkanu syömään seisoessaan virtaa. Yritin selailla ulkomaan foorumeilta ja siellä oli parikin tapausta jossa mahdollisesti jonkinlainen rele-häiriö johtaa tällaiseen virran syömiseen. Sen verran on omassani selvinnyt että mm. puhallin on temppuillut...senkin jälkeen kun vaihdoin puhaltimen moottorin. Tänään renailin valokatkaisijaa ja huomasin että sisäpuhallin lähti pyörimään kun käänti hitaasti parkkivalo-asennosta (klo 12) kohti sammutettua (klo 10). Ei joka kerta mutta tuntuu oudolta? Eihän valot luulisi liittyvän mitenkään sisäpuhaltimeen. Yrittänyt tutkia että missäpäin nuo releet ylipäätään sijaitsevat. Kuskin penkin alla olevat sekä moottoritilan releet olen paikantanut mutta en noita muita. Eli mitenkä noihin pääsee käsiksi? Toinen releisiin liittyvä juttu jos joku tietää mikä on "X contact relief relay J59"?
VW T5 -07 2,5Tdi BNZ carsport-bussi.
troija
Viestit: 88
Liittynyt: 14.1.2014 19:33

Re: T5 releistä?

Viesti Kirjoittaja troija »

löysitkö nuo releet ? itse etsin polttoainepumpun relettä ?
Transporter 2.5 Tdi 96 kw -08 (BNZ)
elekrikainen
Viestit: 49
Liittynyt: 11.12.2012 22:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: T5 releistä?

Viesti Kirjoittaja elekrikainen »

Juu sieltä vaihdekepin alta löytyi jonkinlaisia mutta ei niissä silmämääräisesti ollu minkäänlaista outoa. Luulen et toi valokatkaisija on jonkinlainen syyllinen virtahommiin kun esim. keskiasennossa... pelkät parkit... syttyy välillä etusumuvalot?
Enkä siis tosiaan saanu selville sieltä vaihdekepin alta että mikä rele on millekin laitteelle. Toivottavasti polttoainerele löytyy.
VW T5 -07 2,5Tdi BNZ carsport-bussi.
Vastaa Viestiin