Kyseinen kone on yläkerraltaan avattu kansipahvi ongelman vuoksi ja imusarja oli ihan täynnä tervamaista nokea (mahdollisesti 600tkm jäljiltä), joka oli melkein tukkinut yhden sylinterille menevistä putkista. Nyt on mietitty EGR:n poistamista pelistä laipalla.
Kysymys olis että onko kenelläkään kokemusta onko siitä huomattavaa merkitystä esim talvella lämpöjen kanssa vai voiko sen hyvillä mielin ottaa pois käytöstä? Ja jos jollain on jotain muuta tiedossa mikä kannattaa ottaa huomioon tätä miettiessä niin olis kiva kuulla asiasta.
Nii ja kyseessä siis carsportin pikkubussi, eli lämmitettävää tilaa löytyy...
T4 ACV egr:stä kysymys yleisesti
Re: T4 ACV egr:stä kysymys yleisesti
Ei suurta merkitystä lämmöissä talvella, toiseksi miksi sen nyt tulppaat vasta, olet putsannut niin satojatuhansia taas pääset ennen umpeen karstottumista.
Pihassa kaksi egr autoa, toisessa tulpattu toisessa ei, ajan niillä vähän joten en meinaa toista enään tulpata.
Pihassa kaksi egr autoa, toisessa tulpattu toisessa ei, ajan niillä vähän joten en meinaa toista enään tulpata.