T4 raskas kytkin
T4 raskas kytkin
Ongelma on että T4 2.4D:n kytkin on todella raskas käyttää ja irrottaa vasta ihan pohjassa. Polkimessa on reilusti vapaaliikettä, voisiko sitä mitenkään säätää? Vai onko kytkimen täysremontti edessä? Se välillä ravistaa liikkeellelähdössä, mutta muuten on äänetön.
Toinen harmitus on ykkösvaihteen toiminta. Menee helposti kolmonen sen sijasta sisään jollei ole tarkkana. Tiedä sitten lieneekö asioilla yhteyttä toisiinsa. Muuten loota pelaa hienosti.
Toinen harmitus on ykkösvaihteen toiminta. Menee helposti kolmonen sen sijasta sisään jollei ole tarkkana. Tiedä sitten lieneekö asioilla yhteyttä toisiinsa. Muuten loota pelaa hienosti.
Siis näissä porttereissahan pikku täryytys liikkelle lähdöissä on ominaisuus, ei mikään vika Oikeasti.
Jos on nestekytkin niin saattaa olla vaan ilmaa.. Kaverin corollassa oli ihan samanlainen ongelma, pumppailemalla useaan kertaan poljinta sai vaihdettua vaihdetta Tai raskas se ei kyllä ollu kai käyttää eli se siitä varmaankin..
Jos on nestekytkin niin saattaa olla vaan ilmaa.. Kaverin corollassa oli ihan samanlainen ongelma, pumppailemalla useaan kertaan poljinta sai vaihdettua vaihdetta Tai raskas se ei kyllä ollu kai käyttää eli se siitä varmaankin..
Transporter 2,5tdi vm99
Vaijerikytkin näyttää olevan mutta ei taida olla säätöjä. Kytkin- ja jarrupolkimen akselissa on reilusti väljää, joka aiheuttaa tuon tyhjän liikkeen. Onkohan siellä joku pusla kulunut? Akselin päässä on omituisen näköinen lukituslevy hankalassa paikassa.
Vaihteensiirtäjän pallonivel on tosiaan väljä, pitää vaihtaa.
Vaihteensiirtäjän pallonivel on tosiaan väljä, pitää vaihtaa.
onkohan toi kaasuvaijerin vaihto kova homma... pitää aina jalalla nostaa poljin takas ylös, kun jumittaa..
vw 2.4d -95 matkailu-auto 524 000 km
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
n.10min homma 2.4D:ssä oli vaihtaa kaasuvaijeri. Polkimen päässä kiinni vain sellaisella koukulla, sitten muutama kiinnike aukoa joissa vaijeri kiinni ja pumpun päässä vain lukittu sellaisella poisvedettävällä peltilipareella. Itse käänsin keulankin huoltoasentoon, en kyllä muista oisko ollut välttämätöntä.tero kirjoitti:onkohan toi kaasuvaijerin vaihto kova homma... pitää aina jalalla nostaa poljin takas ylös, kun jumittaa..
kaasuvaijeri
oliskohan aika vaihtaa tuo kaasu vaijeri ja laitaa tilalle nestetoiminen kaasu jonka jälkeen jää tuo säätäminen pois
Klikkaas tosta oikeasta yläkulmasta "lainaa"-tekstiä niin on toi lainaus sitten tommosissa kivoissa quote-kehyksissä, selkeyttää lukemista aika paljon...as kirjoitti:mites on nestekytkimen nesteen lisäys kun en löytänyt omaa säliötä?
Sama säiliö kuin jarrunesteellä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
en viitti alottaa omaa aihetta kun kytkin asiaa kuitenkin... eli mun portteri 2,4d -92 kytkin toiminut kohtalaisen hyvin tiistaihin asti joskus pakki mennyt rusahtamalla päälle ja ravistelua 1vaihteella lähtiessä eli ihan normaalia... nyt ke-to huomasin polkimen löystyneen huomattavasti ja mikään vaihde ei mene hienosti päälle. kaikki rusahtaa enemmän tai vähemmän vaihdetta vaikea saada pois päältä. pikkusen auttaa jos painaa polkimen ihan lattiaan ja ylikin =) eli kytkin oletettavasti tiensä päässä? voiko mennä noin yhtäkkiä? nestettä on, ilmaa ei pitäisi olla, mistään ei vuoda... voisko alipaine pumppu liittyä jotenkin? se nimittäin naputtelee enempi ja vähempi kelistä ja mielialasta riippuen... painelaakeri piti torstaina pientä kohinaa tänään taas ei...
Veronkierto kunniaan!
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Ensin koitat ilmaamista, pieni paine jarrunestesäiliöön ja ilmausruuvi löytyy siitä vaihdelaatikon päältä.
http://i4.photobucket.com/albums/y122/h ... C01259.jpg
Tuollaisella onnistuu ilmaaminen!
http://i4.photobucket.com/albums/y122/h ... C01259.jpg
Tuollaisella onnistuu ilmaaminen!
miksi pitää paineen alaisena ilmata?
kumpikohan kytkin levy tossa on 228mm vai 220mm?
jakopääs aab 0118 278
moottorin kyles 210 07410902
tunnistekilpeä en löytänyt kuskin jalkotilasta....
huomasin muuten et auto on caravelle eikä trasportteri... ainakin rekotteen mukaan... pitkä keula on vissiin tullu myöhemmin kuin -92seen
kumpikohan kytkin levy tossa on 228mm vai 220mm?
jakopääs aab 0118 278
moottorin kyles 210 07410902
tunnistekilpeä en löytänyt kuskin jalkotilasta....
huomasin muuten et auto on caravelle eikä trasportteri... ainakin rekotteen mukaan... pitkä keula on vissiin tullu myöhemmin kuin -92seen
Veronkierto kunniaan!
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
kristiinankaupungin auto center... lupasivat tehdä 6,5tuntiin mut kyl siinä 8tuntia meni plus osien odottelu välillä...PML kirjoitti:Missä? olisi itsellä edessä kohta puoliin.maastis kirjoitti:kytkimen vaihto työ on 330€ jos jotain kiinnostaa...
Veronkierto kunniaan!
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.