T4 2.4d ei sammu
T4 2.4d ei sammu
Tai sammuu siis joo mutta ei virtalukosta kääntämällä heti, vaan tuntuis että käyttää jakajapumpun tyhjäksi ja sitten uuvahtaa. Mikä lienee vikana, jotain helppoa toivottavasti? Virtalukon pohja tuli tosiaan jo vaihdettua ja ei auttanut tähän.
Oire ilmaantui yhtäkkiä niin viittaisi sähkövikaan, rele, sulake, joku muu?
Oire ilmaantui yhtäkkiä niin viittaisi sähkövikaan, rele, sulake, joku muu?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Tero Häkli
- Viestit: 1726
- Liittynyt: 23.5.2006 2:24
- Paikkakunta: Nakkila
- Viesti:
sammutinsolenoidi jumittaa ?
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwdieselparts.com/injtim.htm
Siinä pumpun päällä solenoidi, menee yksi johto siihen kiinni, joskus myös siihen menevä jännite johto syyllinen (oikosulku).
Siinä pumpun päällä solenoidi, menee yksi johto siihen kiinni, joskus myös siihen menevä jännite johto syyllinen (oikosulku).
^ Olihan tuolla linkissä sentään mainittu kyseinen osa.
Tästä löyty jopa vähän kuvaa ja ilmeisesti aika oikea syöttölaitekkin kyseessä, täytyy yrittää tutkia tilannetta.
http://www.cs.rochester.edu/~jag/vw/eng ... jpump.html
Ilmeisesti vaihdettava toi osa suorilta, ei ole elvytysmahdollisuuksia?
Tästä löyty jopa vähän kuvaa ja ilmeisesti aika oikea syöttölaitekkin kyseessä, täytyy yrittää tutkia tilannetta.
http://www.cs.rochester.edu/~jag/vw/eng ... jpump.html
Ilmeisesti vaihdettava toi osa suorilta, ei ole elvytysmahdollisuuksia?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ilmeisesti vaihdettava toi osa suorilta, ei ole elvytysmahdollisuuksia?
Sen solenoidin alta/sisältä löytyy jousi ja kara joka sulkee polttoaineen, jos jousi poikki tai jumissa kara niin vastaavan kokoisen uuden jousen voit vaihtaa ja herkistellä karaa.
Vedät jäähdyttimen ns.huoltoasentoon, tulee vähän lisää tilaa aukaista johdonmutteri ja solenoidi.
Sen solenoidin alta/sisältä löytyy jousi ja kara joka sulkee polttoaineen, jos jousi poikki tai jumissa kara niin vastaavan kokoisen uuden jousen voit vaihtaa ja herkistellä karaa.
Vedät jäähdyttimen ns.huoltoasentoon, tulee vähän lisää tilaa aukaista johdonmutteri ja solenoidi.
Nonii, helposti huollettavissa siis. Kuvasta kun ei näe että onko se purettavissa, aina noi ei ole.
Auto menee huomenna huoltoon niin voi olla että saavat siellä kattoa ton, samalla kuitenkin ovat siellä jakopäässäkin töissä mikäli omistajan puheista oikein ymmärsin. On siinä sitten tilaa toikin vaihtaa.
Auto menee huomenna huoltoon niin voi olla että saavat siellä kattoa ton, samalla kuitenkin ovat siellä jakopäässäkin töissä mikäli omistajan puheista oikein ymmärsin. On siinä sitten tilaa toikin vaihtaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Eipä sille sitten vielä mitään tullut tehtyä kun oireilu loppui yhtä pikaseen kun alkoikin. Vaan eiköhän ton voi jossain sopivassa välissä vaihtaa uuteen, johan alkuperäinen on 230tkm palvellut niin tuskin haittaakaan vaikka uuden laittaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.