lanssi

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
lanssi
Viestit: 2
Liittynyt: 21.9.2010 14:39
Paikkakunta: hki

lanssi

Viesti Kirjoittaja lanssi »

mitä mieltä tollasesta on ilmastointi eberi ym ym ilmastointi potkua kun pienessä kylässä onko kukaan tällästä rakentanu..ps on leimattu matkailuautoksi onko paha vero vakuutus. kiitos etukäteen
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Ei osaa sanoa kysymykseen mitään, mutta kysymyksestä saisi paljon enemmän irti jos malttaisit edes vähän jäsentää tekstiä välimerkeillä, isoilla kirjaimilla ja muutamilla lisäsanoilla.

Varmasti itse tiedät tasan tarkkaan mitä yllä kysyt mutta meille muille kun asia ei ole ihan niin selvä eikä ensimmäisellä läpilukemisella ainakaan minulle auennut ihan täysin.

Vastauksiakin saisit varmasti paljon enemmän, tai ainakin senverran että oleelliset tiedot kävisivät selville.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
lanssi
Viestit: 2
Liittynyt: 21.9.2010 14:39
Paikkakunta: hki

lanssi

Viesti Kirjoittaja lanssi »

anteeksi kovasti.....!!!! kirjoitusvirheitäni jotka tuli kiireissä. :shock:
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Älä suotta anteeksi pyytele, et sinä minua millään tavalla loukannut. Ajattelin nyt aikani kuluksi antaa ilmaisen vinkin millä keskustelufoorumeilla yleensä saa omalle kysymykselleen myös vastauksia.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Vastaa Viestiin