T4 Pissapojan suuttimet

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
Avatar
repa
Viestit: 42
Liittynyt: 28.9.2010 14:11
Paikkakunta: Sastamala

T4 Pissapojan suuttimet

Viesti Kirjoittaja repa »

Kurakelien alettua huomasin että tuulilasille pissapoikaa käytettäessä suihku meni aivan v...lle. No siitä ihmetteleen neula kädessä suuttimia ja kas kummaa ;eihän niitä voi suunnata :shock: Onko tosiaan näin? Siinä ihmeteltyäni huomasin myös että suuttimiin tulee sähköt. Vissiin joku lämmityssysteemi?
En muista ulkoa että onko "normi" keulaisessa samanlaiset suuttimet. Mulla siis ns. caravellekeula.
2.5TDI 75kw 2001 Syncro,Transporter
1.9TDI 66kw 1999 Golf,Automatic,3d
Pesukarhu
Viestit: 96
Liittynyt: 6.6.2010 18:00
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Samaan asiaan liittyen voisi heittää kysymyksen, että puuttuuko tuosta pesurista vakiona joku takaiskuventtiili, kun pyyhkijät ehtivät mennä kerran ylös ennen kuin alkaa tulla pesunestettä. Ei kovin hyödyllinen noin, että ensin vetää kurat leveeksi ja naarmuttaa lasin, ja sitten vähän puhdistaa jos pystyy.
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
Avatar
selvesa
Viestit: 91
Liittynyt: 5.10.2009 11:31
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja selvesa »

Taitaa ensin ruikata lampuille nestettä ja sitten vasta lasille, ainakin jos valot "oikeasti" päällä, ei automatiikalla. Itse olen ottanut johdon irti lampunpesimien moottorilta. Kun turhaan se sinne tuota vettä työntää,kun ei se kuitenkaa saa pestyä sillä paineella noita valoja.

Muistaakseni niissä on lämmittimet ja kytketty toimimaan takalasinlämppärin kanssa samalla kytkimellä. Saatan muistaa kyllä väärinkin :roll:
Pesukarhu
Viestit: 96
Liittynyt: 6.6.2010 18:00
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

selvesa kirjoitti:Taitaa ensin ruikata lampuille nestettä ja sitten vasta lasille, ainakin jos valot "oikeasti" päällä, ei automatiikalla. Itse olen ottanut johdon irti lampunpesimien moottorilta. Kun turhaan se sinne tuota vettä työntää,kun ei se kuitenkaa saa pestyä sillä paineella noita valoja.

Muistaakseni niissä on lämmittimet ja kytketty toimimaan takalasinlämppärin kanssa samalla kytkimellä. Saatan muistaa kyllä väärinkin :roll:
Itselläni ei ole lampunpesureita, joten siitä tuo viive ei voi johtua.
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
Vastaa Viestiin