VR6 käyntilämpö

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

VR6 käyntilämpö

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Minkälaista lämpötilaa on kutoset pitäny? Mulla ei nouse 80°c yläpuolelle. Millä saa lämmöt nouseen, ilman termostaatin vaihtoo?

Tarkotin siis sitä että sais kabiiniin lisää lämpöä.
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

Oisko kummiskin se termarin vaihto? Peitä nokkaa jos näillä kylmillä vaan tekee sitä. Mulla tosin lämmöt aina ihan normaalit, vaikka ei olekkaa nokassa mitään peitettä
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Juu tää on kato tuliainen saksanmaalta, nii voi se termari olla pikkusen vääränlainen.
Avatar
jopo
Viestit: 328
Liittynyt: 23.11.2003 21:51
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jopo »

Hyvin on mulla 90:neen lämmot nousseet ja lämmintä on kabiinissa. Laita reilun kokoinen pahvi keulalle.
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Tarvii varmaan laittaa muovisäkki maskin ulkopuolelle kun en jaksa purkaa sitä keulaa. Mulla jää lämpö alle 80 asteen.
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

Vanhassa A4 tuliais audissa lämmöt oli kesäkelillä 75, mutta kun vaihto termarin niin oli 89 mikä luki termarin kyljessäkin
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Onko se sitten kallis se termari?
Avatar
jopo
Viestit: 328
Liittynyt: 23.11.2003 21:51
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jopo »

Ei oo kallis ja löytyy ihan varaosatiskiltä. Tarkkaa hintaa en muista. Mulla muistaakseni 80 termari paikallaan
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Koitin hakea aiheesta mutta ei oikeen ollu mitään infoo. Kävin hakeen motonetistä moisen kapistuksen.

Eli miten onnistuu VR6 termarin vaihto? Missä se on? Mulla putoo lämmöt motarilla alle 70°c. Nurkissa nousee vähän enemmän. Ja tosiaan sisällä on aika vilposta olla. Auttais jos jollain olis kuva niin näkis enemmän.
Avatar
jopo
Viestit: 328
Liittynyt: 23.11.2003 21:51
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jopo »

VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Avatar
Outi
Viestit: 346
Liittynyt: 3.6.2005 15:56
Paikkakunta: Sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Outi »

VR6PASSAT kirjoitti:Koitin hakea aiheesta mutta ei oikeen ollu mitään infoo. Kävin hakeen motonetistä moisen kapistuksen.

Eli miten onnistuu VR6 termarin vaihto? Missä se on? Mulla putoo lämmöt motarilla alle 70°c. Nurkissa nousee vähän enemmän. Ja tosiaan sisällä on aika vilposta olla. Auttais jos jollain olis kuva niin näkis enemmän.
Mulla sama homma noiden lämpöjen kanssa, tosin sisällä tarkenee hyvin. Vois kai anturin vaihtokin auttaa asiaa, mun autossa siis.
ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
talosta löytyy vielä VW Passat Variant 1.8T -98
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Kiitos. Toi eka kuva oli parempi.
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Olisko jotain pieniä vinkkejä mistä kautta olis helpoin vaihtaa termostaatti? kun näyttää siltä että täytyy purkaa tavaraa tieltä.Kun ei viittis purkaa turhaan osia tieltä.
Avatar
VR6PASSAT
Viestit: 150
Liittynyt: 24.11.2005 2:09
Paikkakunta: TammerForce

Viesti Kirjoittaja VR6PASSAT »

Oli aika työn takana se vaihto. Muille vinkkinä: Ostakaa tiivisteitä siihen koppaan ja muuallekkin kannatta vaihtaa samalla.
Avatar
leevi
Viestit: 113
Liittynyt: 2.2.2006 17:59
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja leevi »

outi: sulla on varmaan se vanhan mallinen mittaristo, eli ns hitaasti nousevat viisarit.
vika on aika varmasti siinä itse lämpö mittarissa eikä anturissa. kuulema aika yleistä.
ja uudempi mitsku on semmoinen jossa nousee viisarit heti kun laittaa virrat päälle. taisi tulla 95-96.
G3 Variant 1.8 Europe
Vastaa Viestiin