Sivu 1/1

VR6 käyntilämpö

Lähetetty: 18.1.2006 11:32
Kirjoittaja VR6PASSAT
Minkälaista lämpötilaa on kutoset pitäny? Mulla ei nouse 80°c yläpuolelle. Millä saa lämmöt nouseen, ilman termostaatin vaihtoo?

Tarkotin siis sitä että sais kabiiniin lisää lämpöä.

Lähetetty: 19.1.2006 0:39
Kirjoittaja Mika Viinikka
Oisko kummiskin se termarin vaihto? Peitä nokkaa jos näillä kylmillä vaan tekee sitä. Mulla tosin lämmöt aina ihan normaalit, vaikka ei olekkaa nokassa mitään peitettä

Lähetetty: 19.1.2006 11:25
Kirjoittaja VR6PASSAT
Juu tää on kato tuliainen saksanmaalta, nii voi se termari olla pikkusen vääränlainen.

Lähetetty: 19.1.2006 20:02
Kirjoittaja jopo
Hyvin on mulla 90:neen lämmot nousseet ja lämmintä on kabiinissa. Laita reilun kokoinen pahvi keulalle.

Lähetetty: 19.1.2006 20:46
Kirjoittaja VR6PASSAT
Tarvii varmaan laittaa muovisäkki maskin ulkopuolelle kun en jaksa purkaa sitä keulaa. Mulla jää lämpö alle 80 asteen.

Lähetetty: 20.1.2006 0:08
Kirjoittaja Mika Viinikka
Vanhassa A4 tuliais audissa lämmöt oli kesäkelillä 75, mutta kun vaihto termarin niin oli 89 mikä luki termarin kyljessäkin

Lähetetty: 20.1.2006 0:11
Kirjoittaja VR6PASSAT
Onko se sitten kallis se termari?

Lähetetty: 20.1.2006 16:53
Kirjoittaja jopo
Ei oo kallis ja löytyy ihan varaosatiskiltä. Tarkkaa hintaa en muista. Mulla muistaakseni 80 termari paikallaan

Lähetetty: 21.1.2006 16:22
Kirjoittaja VR6PASSAT
Koitin hakea aiheesta mutta ei oikeen ollu mitään infoo. Kävin hakeen motonetistä moisen kapistuksen.

Eli miten onnistuu VR6 termarin vaihto? Missä se on? Mulla putoo lämmöt motarilla alle 70°c. Nurkissa nousee vähän enemmän. Ja tosiaan sisällä on aika vilposta olla. Auttais jos jollain olis kuva niin näkis enemmän.

Lähetetty: 21.1.2006 21:39
Kirjoittaja jopo

Lähetetty: 21.1.2006 21:41
Kirjoittaja Outi
VR6PASSAT kirjoitti:Koitin hakea aiheesta mutta ei oikeen ollu mitään infoo. Kävin hakeen motonetistä moisen kapistuksen.

Eli miten onnistuu VR6 termarin vaihto? Missä se on? Mulla putoo lämmöt motarilla alle 70°c. Nurkissa nousee vähän enemmän. Ja tosiaan sisällä on aika vilposta olla. Auttais jos jollain olis kuva niin näkis enemmän.
Mulla sama homma noiden lämpöjen kanssa, tosin sisällä tarkenee hyvin. Vois kai anturin vaihtokin auttaa asiaa, mun autossa siis.

Lähetetty: 22.1.2006 11:16
Kirjoittaja VR6PASSAT
Kiitos. Toi eka kuva oli parempi.

Lähetetty: 22.1.2006 22:41
Kirjoittaja VR6PASSAT
Olisko jotain pieniä vinkkejä mistä kautta olis helpoin vaihtaa termostaatti? kun näyttää siltä että täytyy purkaa tavaraa tieltä.Kun ei viittis purkaa turhaan osia tieltä.

Lähetetty: 8.2.2006 22:30
Kirjoittaja VR6PASSAT
Oli aika työn takana se vaihto. Muille vinkkinä: Ostakaa tiivisteitä siihen koppaan ja muuallekkin kannatta vaihtaa samalla.

Lähetetty: 9.2.2006 10:59
Kirjoittaja leevi
outi: sulla on varmaan se vanhan mallinen mittaristo, eli ns hitaasti nousevat viisarit.
vika on aika varmasti siinä itse lämpö mittarissa eikä anturissa. kuulema aika yleistä.
ja uudempi mitsku on semmoinen jossa nousee viisarit heti kun laittaa virrat päälle. taisi tulla 95-96.