3C passattiin devil eyesit...

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Tomppa87
Viestit: 18
Liittynyt: 31.5.2012 12:23

3C passattiin devil eyesit...

Viesti Kirjoittaja Tomppa87 »

Terve!
Onko kellään kokemusta tuningkaupan devil eyes valoista 3c:hen? Jossain olen kuullut että ledit ei välttämättä toimi ilman vastusta kunnolla? Onko joku saanut toimimaan ihan nips naps liittämällä alkuperäisten tilalle? Tai sanotaan että yleensäkin devil eyesien asennuksesta passattiin, miten onnistuu ja mitä pitää ottaa huomioon?
-Tomppa-
zerai
Viestit: 3
Liittynyt: 4.12.2012 13:24

Re: 3C passattiin devil eyesit...

Viesti Kirjoittaja zerai »

en tiiä muutakun näistä omista dectanen valoista, että ledit sammuu kun auton käynnistää, muuten palaa oikeinkin hienosti. ajovalot toimii ok, mutta nää ledirivit ei ainakaan plug and play+ liitännöilläkään toimi.

jos itse näin jälkiviisaana saisin valita niin jättäisin nämä h******* tuningumpiot laittamatta.
quartzi
Viestit: 7
Liittynyt: 26.11.2011 11:58
Paikkakunta: Harjavalta

Re: 3C passattiin devil eyesit...

Viesti Kirjoittaja quartzi »

zerai kirjoitti:en tiiä muutakun näistä omista dectanen valoista, että ledit sammuu kun auton käynnistää, muuten palaa oikeinkin hienosti. ajovalot toimii ok, mutta nää ledirivit ei ainakaan plug and play+ liitännöilläkään toimi.

jos itse näin jälkiviisaana saisin valita niin jättäisin nämä h******* tuningumpiot laittamatta.

Joko oot saanu toimimaan kunnolla ??

Ite aattelin kans noitten devil eyes valojen hankintaa noitten alkuperästen halogeeni umpioitten tilalle.
Onko paljon heikommat kun alkuperäset ? Vai voiko heikompia olla ku välillä tuntuu ku o pitkät päällä et ois vaa parkit.
zerai
Viestit: 3
Liittynyt: 4.12.2012 13:24

Re: 3C passattiin devil eyesit...

Viesti Kirjoittaja zerai »

Oon mä saanu nyt nämä sen verran enemmän toimimaan, että asensin katuaultolta tilaamani h7 xenon muutossarjan sekä pitkiin, että lyhkäsiin ja NYT NÄKEE!

Tilasin uudet vastukset tonne ledeillekin, jotta saisin päiväajovalot toimimaan, tilasin kahdella eri wattimäärällä varmuuden vuoksi. Ne on kuitenkin edelleen tossa pöydällä, odottaa asennusta.

Kyllä nää dectanen umpiot antaa tasotusta alkuperäisille aikalailla, ainakin valokuvion leveys on halogeenillä olematon sekä pitkillä, että lyhyillä. Nyt xenonien asennuksen jälkeen oon todella tyytyväinen, xenon muutossarjan asennus onnistui hyvin -10 asteessakin, vaikkakin välillä oli vähän käsille kylmä :)
Vastaa Viestiin