MCD-Navin vaihto MFD:hen

Autohifi-jutut
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

MCD-Navin vaihto MFD:hen

Viesti Kirjoittaja Micco »

Tuollainen rojekti alkaa täs jossai vaiheessa, jos vaan juhlakalu lederlandiasta ikinä saapuu. Onko kellään kokemusta moisesta operaatiosta? Eli Nuolinäytöllisen Navin vaihtamisesta värinäytölliseen. Tarkoituksena saada näkyville elävää kuvaa ja soittaa mp3:sia. Kyseessä on MFD:n D-versio. Vielä on vähän hakusessa mitä kaikkea rompetta siihen pitää hankkia, että saa mittariston näytön pysymään toiminnassa ja kaiken pelaamaan.

TV-kortti tai joku adapteri pitää jostain hankkia, että saa liitettyä ulkoisen ohjelmalähteen. Itse olen JukkaA:n vinkistä harkinnut esim tällaista:http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=15573 Tuon saisi liitettyä pelkällä adapterilla, mutta jos haluaa katsella televisiosta laatuviihdettä, niin tv-viritin pitäisi myös hankkia. Olen kuullut 2 versiota siitä, että tarvitseeko mittariston FIS näyttö toimiakseen vielä ns:TMC-boxin....

Jos kellään on vinkkejä ja kokemuksia, niin otan ilomielin vastaan. Olen vähän plärännyt tätä ffp:n navitopiccia http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=14286 ja sieltä noita ulkomaan foorumeita. Mutta sekavalta mun päähän vielä tuntuu...
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Micco »

Jahans. Ny on MFD pöydällä. Pitää alkaa perehtymään laitteeseen, että pääsee joskus testaamaankin. Joku adapteri tossa jo mukana olikin, pitää kattella saisko pelkän navikoneen toimimaan jo sillä. Sais testattua toimiiko tuo värkki ylipäätään....

E: Navi oli ja meni. Mun ilmiömäinen tuurini jatkui jälleen. Navi toimi kun sitä kokeilin. MUTTA kun asettelin johdot ja painoin sen kojelautaan, niin liittimien takana navin sisällä liikahti jotain ja se kyrvähti koko paska :!: Korjausarvio oli 800€, joten jätin navin sinne varaosiksi. Ilmeisesti se akun irroittaminen asennuksen ajaksi ei olekaan ihan huuhaata. Ei kyl tähän mennessä oo kertaakaan mankkojen sisukset liikahdellu kojelautaan laittaessa... :shock:

Nyt jäädään oottelemaan rahaa ja uutta inspiraatiota... :evil:
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Vastaa Viestiin