Gearboxin Passat Variant Sportline -06

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Gearboxin Passat Variant Sportline -06

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Tuollaisella on ajeltu viime vuoden heinäkuusta. Melko huolettomia kilometrejä takana.....
Kuva

Kuva
Avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Viestit: 3119
Liittynyt: 11.11.2003 0:19
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari-Matti Aho »

Kerroppa mitä varusteita ja tekniikkaa löytyy ja mitä on mahdollisesti tulossa?
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Joo eli Saksasta viime vuonna uitettu. 2.0 diesel. Sähkölasien ja muiden härpäkkeiden lisäksi löytyy mm. jäähdytetty hanskalokero, jolle en ole löytänyt vielä käyttöä :) Lisäksi autossa sadetunnistin, kuskin penkki sähköllä, tehtaan madallus, kangasmatot, jonkinlainen navi. Ihan hyvä varuste on tuo bluetooth puhelinyhteys kyllä.
Alla on kesällä 18" VW Chicago (?) alut 235/40R18 renkailla. Talvi kurvailtiin peltivanteilla ja 16" nastoilla. Itse en ole muuta tehnyt kuin tummennuttanut takalasit Lustigilla (20%) ja asennutin syksyllä Eberin easystartilla. Luultavasti isompia muutoksia ei enää tulekaan...
Killer
Viestit: 787
Liittynyt: 12.10.2008 19:14
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja Killer »

Laitatko kuvaa suoraan sivulta. Olen laittamassa itelle vastaavia kalvoja niin näkis oisko tuo 20% parempi ku 35%.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Tuossa on jonkinlaisia sivukuvia. Toivottavasti on apua. Itse en ainakaan miedompia laittaisi....
Kuva

Kuva
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Onko ideoita mistä löytäisi kromatut pakoputken ulostulot tuohon kulkineeseen? Kävin jo Motonetin ja Bilteman ratsaamassa, mutta ei löytynyt tarpeeksi isoja. Hinnat olivat kyllä kohdillaan.... Ulostulon halkaisija on siis 70 mm
Snakari
Viestit: 20
Liittynyt: 1.6.2010 16:15
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Snakari »

Ite ostin....tai no myönnetään että emäntä tilasi syndejen kunniaks passattiin tuning krääsää tuolta www.kcs.fi pojilta ton kromisen putken pään samaan syssyyn 8)
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

Tuolta löytyisi aika nätit. Hinta on vaan aika suolainen kun niitä kaksi pitäisi kuitenkin olla...Pitää miettiä raaskiiko sijoittaa noin paljoa... Kiitos

Jaa mutta tarkemmin katsoen siellä lukee että sopii 65mm halkaisijalla oleviin putkiin. Mulla ne on 70 mm molemmat :(
Gearbox
Viestit: 48
Liittynyt: 25.4.2011 18:15

Viesti Kirjoittaja Gearbox »

ja niinhän siinä kävi että Passatti siirtyi autoliikkeen haltuun, eli vaihtuí toiseen merkkiin. Treen Kamuxilta löytyy jos joku haluaa asiallisen Pasuunan itselleen...
Vastaa Viestiin