Passat variant -01

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
PASSAT BG
Viestit: 4
Liittynyt: 9.4.2010 23:02

Passat variant -01

Viesti Kirjoittaja PASSAT BG »

Morjesta vaan kaikille!

Eli uusi kaveri tällä foorumilla olen. Pitkäaikaisesta volvoilusta tuli siirryttyä v.a.g vehkeisiin (tosin tossa välissä kerkes muutaman kuukauden mk2 pajero olla ajossa). Nyt on vaimokin tyytyväinen ku hapero hävis pihasta.
No olihan tossa mk1 V70:ssä vw kone 8)

Yksi B3 passatti oli joskus, joten toinen volkkari vasta käytössä. No nyt alla siis vm.2001 74kW farkku passatti. Olikohan comfortline varusteilla :roll:
-man.ilmast.
-sähkökilkkeet
-rosvokarkotin jne.
Vakkari pitäs vielä hommata
Mukava pulkka ajella. Toivottavasti yhteiselo nyt jonkun vuoden kestäs
:)

Pitää joku kuva laitella ku saan näppästyä. Jos jollaki ylimääränen koirakalteri myynnissä ni ostasin pois.
Ramirez
Viestit: 307
Liittynyt: 12.9.2007 0:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Tervetuloa foorumille!

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun Volvoista tiedä, että mikä kone se on mikä on Volkkarin tekemä?
Subaru Legacy variant GT-B e-tune II (rev denso)
Avatar
Micco
VCF Member
Viestit: 1562
Liittynyt: 10.5.2005 22:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Micco »

Tervetuloa vaan! Ja Ramille, 5-sylinterinen 2.5 litrainen 140hp diesel.
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Ramirez
Viestit: 307
Liittynyt: 12.9.2007 0:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Micco kirjoitti:Tervetuloa vaan! Ja Ramille, 5-sylinterinen 2.5 litrainen 140hp diesel.
Eli tämä vanhempi 2,5TDi jossa ei vielä ollut niitä nokka-akselivaurioita? Nyt kun aloin kyselee niin minkäs ikäsissä V70 Volvoissa tätä on käytetty ja löytyykö se jostain muistakin malleista?

edit: niin sehän oli V6 TDi ennen 2001 missä ne nokat kulu.
Subaru Legacy variant GT-B e-tune II (rev denso)
PASSAT BG
Viestit: 4
Liittynyt: 9.4.2010 23:02

Viesti Kirjoittaja PASSAT BG »

Joo eli volkkarin vitosdieseli löytyy:
850 ja S/V70 mallisarjoista tonne olikohan 2001 asti jonka jälkeen tuli volvon omat moottorit.
Tosiaan 103kW 140hp suoraruiskutustiisseli coolerilla ( D5252T). Kestävän koneen maineessa ja saa helposti kutittelemalla lisää löylyä :wow
Vastaa Viestiin