Klikkaa galleriassa kuva auki niin kuvatekstissä maininta tummuus %:sta.teesel wrote:Tuolla sivuilla oli tosi hyvä galleria, mut harmi kun ei ole merkitty, mitä kalvoa on käytetty missäkin autossa.Rave wrote:Laitetaas nyt tähän firma jossa ite teetin kalvot:
http://www.harmanauto-kalvo.fi/
Jälki mielestäni todella hyvää eikä hinnatkaan hirveitä olleet.
Pari autoa tuolla teettänyt.
Lasien tummennus
- make -
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
Se nyt vaan maksaa kun osaava kaveri tekee hyvillä kalvoilla, ja antaa työlleen takuun.
Aikaahan tossa menee yllättävän paljon kuitenkin, ja monta lasia niin monta mahdollisuutta mennä ketuiksi.
Ja hyvää tummentajaahan sä kyselit (en tunne UGM pajaa)
Aikaahan tossa menee yllättävän paljon kuitenkin, ja monta lasia niin monta mahdollisuutta mennä ketuiksi.
Ja hyvää tummentajaahan sä kyselit (en tunne UGM pajaa)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
itse käytin tuolla http://www.amainos.com/ Jälkeen olen tyytyväinen eikä 200e hintakaan päätä huimannut.
-
-
Re: Lasien tummennus
HYVIÄ vinkkejä paskasti asennetun takalasin tummenuksen poistamiseen ja onko lämmittmen vastukset entiset toimenpiteen jälkeen?
Passat 3B Variant 1.8t -98
Mistä sais Salon seudulta tai lähistöltä tummennukset laitettuu ja mitä hintaa mahtaa olla?
Jokunen vuosi sitten laitatit entiseen autooni enkä muista enää kyseisen firman nimeä puhumattakaa hinnoista..
Farkku passatti olisi siis kyseessä.
Jokunen vuosi sitten laitatit entiseen autooni enkä muista enää kyseisen firman nimeä puhumattakaa hinnoista..
Farkku passatti olisi siis kyseessä.
http://www.xlmainos.fi/ Lasse Isomaa kalvotti oman passatin 5 ikkunaa helmikuussa, hyvää jälkeä. Näkyi olevan salo ainakin yksi asennus paikka. Hintaa kannattaa kysyä suoraan Lasse Isomaa 0440 - 525 055.
Aika kiire jo varmaan.
http://www.lustig.fi ei omaa kokemusta mutta kuulemma hyvin tekee.
Aika kiire jo varmaan.
http://www.lustig.fi ei omaa kokemusta mutta kuulemma hyvin tekee.
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Teetätin virossa halvalla ja hyvää jälkeä tuli. Tallinnassa löytyy ihan hyvin paikkoja jossa voi laitattaa. Otin kaikista tummiman version. En pystyis enään olemaan ilman tummennettuja ikkunoita. Kesäkelin porottaessa ei voi olla ilman.
henrik01
Vieläkö Tallinnassa selviää satasella? Itse ajattelin käydä tuolla A Mainoksella, ACS:ssä jakoivat -10% alennusflyereita mutta jäi vielä silloin aika varaamatta.
Passat Variant TDI Tiptronic -01
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Kyllä siellä jotkut teettää viellä suht halvalla. Ei ole vähän aikaa ollu tarvetta käydä Tallinnassa. Eikä tarvii pitkään aikaan lasiakaan tummentaa.
henrik01
Missähän Joensuun seudulla kannattais käydä edullisesti tummennuttamassa ikkunat.
Pitäs uudelleen kalvottaa, edellinen omistaja on itse luultavasti kalvottanut ja sisäpuolelta aika naarmuiset on ja mukuloiden takia tietysti tummennusta enemmän pitäs olla.
Pitäs uudelleen kalvottaa, edellinen omistaja on itse luultavasti kalvottanut ja sisäpuolelta aika naarmuiset on ja mukuloiden takia tietysti tummennusta enemmän pitäs olla.
Tuli varattua tänään aika tuolta A-mainokselta. Ensimmäinen vapaa perjantaiaika oli 25.5., mutta se ei sopinut aikatauluuni joten menen vasta kesäkuussa. Ei tuolla mikään kiire ole niin tuo -20% perjantaialennus kelpaa kyllä itselleni...
Passat Variant TDI Tiptronic -01
jos joku ihmettelee
http://autonlasientummennus.fi/lasien-tummennus" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autonlasientummennus.fi/lasien-tummennus" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostakaa multa joku noi tummat lasit pois kun ne on vain varastossa edessä koko ajan.
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1358915" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1358915" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
- Sami Jalonen
Onko noi siis kalvolla tummennettu vai OEM-tehdastummat?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Lasien anti-tummennus
----------------------------
Sellanen kyssäri tähän väliin että mites jos noita tummennuskalvoja alkaisi riipimään irti, niin riittääkö liiman pehmenemiseen joku +25 ulkona ja auringonpaisteessa hääräten vai vaatisko vielä tohoa lisäksi? Onko kokemuksia?
Kyllä kai niihin väkisin jää sitä liimaa mutta jos ei koko ikkunan mitalta..
----------------------------
Sellanen kyssäri tähän väliin että mites jos noita tummennuskalvoja alkaisi riipimään irti, niin riittääkö liiman pehmenemiseen joku +25 ulkona ja auringonpaisteessa hääräten vai vaatisko vielä tohoa lisäksi? Onko kokemuksia?
Kyllä kai niihin väkisin jää sitä liimaa mutta jos ei koko ikkunan mitalta..
Kalvolla tehty kun sain nuo tuon passatin mukana ja sano mulle entinen omistaja et oli vaihellu katsastukseen normi sävyset ja sit takas noi tummennetut.
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Riippuu kalvomerkistäkin, että paljon jää liimaa laseihin... mutta kokeilun arvoisia ovat mm. tiskiainevesi spraypurkissa, lämpö (kuumailmapuhallin lähinnä) ja Sinolikin on ihan hyödylliseksi testattu.Juhizz wrote:vaatisko vielä tohoa lisäksi?
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Ok. Täytyy tuossa viimeistään loman alkaessa ruveta varmaankin äheltämään. On sitten aikaa tehdä loppuun asti ettei tartte liimaisilla ikkunoilla lähteä ajelemaan sinnetänne
Alkanut vaan jostain syystä nuo säkkikalvot kalvamaan päivä päivältä enemmän.. Tuohan ne yksityisyyttä jne, mutta luulenpa että parempi olisi "luukin" kannalta ilman(?) Näkee sitten.
Jos ei akvaario miellytäkään niin sitten uutta kalvoa laimeampana tilalle.
Alkanut vaan jostain syystä nuo säkkikalvot kalvamaan päivä päivältä enemmän.. Tuohan ne yksityisyyttä jne, mutta luulenpa että parempi olisi "luukin" kannalta ilman(?) Näkee sitten.
Jos ei akvaario miellytäkään niin sitten uutta kalvoa laimeampana tilalle.
Mitähän takalasin lämpövastukset tykkäävät tuosta kalvojen repimisestä?
- Sami Jalonen
Ei mitään ku ne on sielä ulkopuolella eikä sisällä.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- samthunder
Hetkinen sami..... mietitääs uudestaan kummalla puolen akkunaa ne vastuslangat on.....Sami Jalonen wrote:Ei mitään ku ne on sielä ulkopuolella eikä sisällä.
Just revin omasta 3M kalvot pois. Käytin ainoastaan lämpöä ja partaterää apuna. Liimaa näistä jääty käytännössä yhtään. Lähtivät jopa kokonaisina ja yllättävän helposti. Takalasin pestin vielä jollain pesuaineella jota sain kaverilta.
Ens viikolla uudet kelmut ikkunoihin. Tod. Näk joku 20%...
3BG 2.8 30V 4Motion
^^ se on lasi liimattu väärinpäin jos ne langat ulkopuolelta löydät...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Moikka
Itte käytin passattiani Salossa mainosfix Tmi nimisessä firmassa pari kuukautta sitten.
Hintaa tuli 5 lasin tummennuksille 180€, eli ei paha ku vertailee muihin Salossa tekevien hintoihin jotka oli 220-280€.
Ja erittäin hyvää jälkeä tuli
Itte käytin passattiani Salossa mainosfix Tmi nimisessä firmassa pari kuukautta sitten.
Hintaa tuli 5 lasin tummennuksille 180€, eli ei paha ku vertailee muihin Salossa tekevien hintoihin jotka oli 220-280€.
Ja erittäin hyvää jälkeä tuli
-
Melko hyvä hinta! empä oo kuullu, että muualla sais noin halvalla! Pitääpä vinkata siellä/turussa päin asuville:)
Lasien tummennus
olen ajatellut tilata passattiin http://kauppa.completos.fi/PublishedService?file=&" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kellään asennuskokemuksia? onko niin helppo asentaa kuin väitetään?
Onko kellään asennuskokemuksia? onko niin helppo asentaa kuin väitetään?
Pitäisi asennuttaa takaikkuinoihin ja kontin ikkunoihin tummennuksia. Peräkontissa kulkevaa koiraa ajatellen ja koska koiran häkin takia ei voi enää pitää peräkontin verhoa ja en taho et ohikulkijat näkee konttiin
Tuo mun pirssi on tylsän harmaa ja mietin niinkin rajuja tummennuksia kuin takaovien ikkunoihin 20% ja kontin ikkunoihin 5%. Meneeköhän törkeän näköiseksi nuin tummat ikkunat vaaleassa autossa? Sisusta kyllä on tumma.
Toinen sit olisi 35% ja 20%
Tuo mun pirssi on tylsän harmaa ja mietin niinkin rajuja tummennuksia kuin takaovien ikkunoihin 20% ja kontin ikkunoihin 5%. Meneeköhän törkeän näköiseksi nuin tummat ikkunat vaaleassa autossa? Sisusta kyllä on tumma.
Toinen sit olisi 35% ja 20%
Volkswagen Passat 2.8 V6 4Motion
Mun mielestä Rikun golffissa sopivat tummennukset. Samoja oon ajatellut passattiinkin. En vaan muista enää millä prosenteilla nuo Rikun kalvot meni edestä taakse. Riku?
Epäilisin että on samat ku mulla elikkäs 35% 20% on mielestäni tummempi kun tuo ja Pia kylhän näppäränä katot membereitten puolelta minkä väriset mulla on.Pia wrote:Mun mielestä Rikun golffissa sopivat tummennukset. Samoja oon ajatellut passattiinkin. En vaan muista enää millä prosenteilla nuo Rikun kalvot meni edestä taakse. Riku?
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
- Riku Korpela
Ovien lasit 50% ja takapaksi 35%, eli 50,50,35,35. Siis myös etulaseissa kalvot. Ajattelin takaoviin 50% kalvot siksi, että sais lisäsävyä kontin tummemmista kalvoista, muttei vaikuta etulaseihin. Vain kerran tullu katsastukses merkintä, mutta viimeksi ei kyselty eikä sanottu mitää, merkintäki hävis otteesta Ehkä takalasiin vois laittaa 20%, ja muut porrastetusti. Mun mielestä siistein tyyli on tuo porrastus, nii ei tuu sivuille liian suurta rajaa, jos ei etulaseihin vedä.
GOLF BAG
Pitäisköhän itekkin lyyä 70% eteen, sitä ei välttis katsurikaan huomais.
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Nooh nytte pirssi sai ikkunoihin tummennukset, 20% kaikissa takimmaisissa laseissa.
Oli muuten surkiaa asiakaspalvelua tuolla missä käytin
Oli muuten surkiaa asiakaspalvelua tuolla missä käytin
Volkswagen Passat 2.8 V6 4Motion
Ite tuli käytettyä viime viikolla golf IV farmari tuolla: http://www.amainos.com/autolasientummennus-.html ja olen jälkeen todella tyytyväinen. Kaikki sivulasit tulivedettyä 50% ja kontin luukun lasi 35%. Perjantaisin saa ton 20% alennuksen hinnasta ja tummennukset jäi maksamaan 210€ 10vuoden takuulla!
Riku Korpela wrote:Ehkä takalasiin vois laittaa 20%, ja muut porrastetusti. Mun mielestä siistein tyyli on tuo porrastus, nii ei tuu sivuille liian suurta rajaa, jos ei etulaseihin vedä.
Oon kans miettiny Passattii tummennuksia. Vanhassa autossa oli 20% takalasi ja kaikki sivut 35%.
Nyt aattelin 35% taka ja kaikki sivut 50%. Ammattilainen saa laittaa takalasin, kerran laitoin ite enkä enää koske. Mut sivulasit oon saanu paremmin ku pari ammattilaista. Ebaystä saa valmiiks leikattuja kalvoja.
Loimaalla laittaa vielä tota sungardin kalvoa sen verran edullisesti et ei kannata takalasia ees laittaa ite.
1.8T kuissi