Sun mielikuva on periaatteessa ihan oikea.
Se säätäminen riippuu sarjasta. Mulla kun on tehty säädettäviin etuiskareihin niin ratkaisin sen silleen et laitoin säkit tarpeeks alas tolpassa. Näin mulla on ajokorkeudessa enemmän ilmaa, jo siinä vaiheessa kun auto nousee tukivarsien varasta on pusseissa 50psi. Tommonen 70psi on mun kokemuksen mukaan lepponen kyyti, siinä +100 alkaa oleen jo jäykkä. Takana vajaavedossa hankalampi, kun jousen paikka on niin edessä. Ellei anna huolella rälläkkää ei saa edes kunnolla laskettua, mutta se että sais taakse enemmän ilmaa olis vaatinu kokonaan uudestaan jousilautasen teon.
Tästä tulee vaan sit se vastaan ettei se auto nouse kauhean korkealle. Nyt on maksimikorkeus edessä siinä 8cm paikkeilla. Jos olis niin että alkais auto heti nousemaan pääsis sinne n.15cm asti.
En osaa sanoa noista valmiista sarjoista miten ne on säädetty, kun on kiinteät iskarit. Paljonhan niille ei sit enää voi tehdä jos semmoiset tilaa.
Ibel: Ainakin GAS tekee tuv-hyväksyttyjä settejä. Suosittelen sit jättämään ne V1 pois laskuista, ja jos muualtakin ettii niin kannattaa olla 8:lla venttiilillä..
Jos toi e-hyväksyntä pelkälle pussille riittää ni pista mulle sun tutun katsurin tiedot YVllä