webasto, käynnistyy ja sammuu toistuvasti.
webasto, käynnistyy ja sammuu toistuvasti.
Nonii alkaa konstit loppumaan.. auto on -01 passatti avf moottorilla. ja webasto oli autoa ostaessa jo ilmoitettu vialliseksi. käytin webastoa huollossa jossa siihen vaihdettii ohjainyksikkö ja itse vaihdoin siihen vielä kiertovesipumpun, (edellinen kyllä lähti pyörimään vielä kun akusta syötti virtaa.) oon koittanu ilmata järjestelmää sormet verillä letkuja puristelemalla ja konetta kierrättämällä paisarin korkki auki, mutta ei tunnu auttavan sekään. webasto päällä auto ei puhalla lämminta ilmaa kabiiniin vasta kun antaa kierrokia kunnolla, ja ajossakin ku lyö weban päälle niin alkaa melkein heti puhaltamaan kylmää, aattelin että letkut siellä on nyt väärinpäin ja yritin niitä kääntää toisteppäi mutta ei yltäny joten sekin vaihoehto tuntus jäävän poies.. mikä avuksi?
Re: webasto, käynnistyy ja sammuu toistuvasti.
Puhaltaa siis lämmintä sisälle jos webasto ei ole päällä ja kun laittaa webaston päälle niin alkaa puhaltamaan kylmää? Mitenköhän ne vesiletkut on mahdollisesti liitetty? Itselläni on kyseisellä koneella oleva pasuuna ja siihen pari vuotta sitten laitoin itse webaston ja hyvin tulee lämmintä. Saisitko otettua kuvia vesiletkuista? Lämmitin siis lähtee päälle niin kuin pitääkin? Miksi aivot vaihdettiin?
Käyttäytyykö lämpömittari normaalisti?
Käyttäytyykö lämpömittari normaalisti?
Itsellä oli aikoinaan samaa ongelmaa ja oli väärään letkuun merkkiliike Webaston asentanut. Kun asennus siirrettiin oikeaan letkuun niin alkoi toimia ongelmitta ja lämpöäkin tuli kabiiniin
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Lämpömittari pellaa ok, koneen takaa näyttää nuo letkut tulevan ja leikattu sellaiseen mittaan että niitä ei kyllä ainakaan helposti saa toisteppäi kytkettyä, huomattavasti alempaa tulee tuo letku pumpulle... Edellinen ohjain yksikkö anto kuulemma kaikenlaista vikakoodia huoltomiehen mukaan ja poksin vaihon ei ennää antanu mittää, kuvia saa otettua tässä ku viittii taas käyä vähä purkaa..