Tuli tuossa osteltua vm. -95 bussimallin T4 missä moottorina kaikista parhainta eli 2.4d.
Webastoa autossa ei ole ja ajattelin entisestä autosta purkaa pois Webasto WD50 härpäkkeen ja paiskoa portteriin.
Sen verran olen jo perillä laitteesta ja tiedän, että siinä on oma polttoainesäiliö ja Webasto polttoainepuoli kytketään auton polttoainepuolen paluuletkuun ja vesipuolen letkut omiin rööreihinsä. Mersun pellin alle katsottaessa kaikki näyttää niin helpolle ja yksinkertaiselle, mutta portterin pellin alla onkin sitten toista
Oisko antaa vinkkiä ja vihjettä mihinkä letkujen väliin tuota laitetta pitäisi kytkeä tuolla pellin alla?
Sähköhommat tuon osalta on ihan helpot ja niitä ei tarvi miettiä yhtään
Last edited by mfl on 4.2.2013 20:13, edited 1 time in total.
Kyselläämpä nyt tässä ettei tartte uutta ketjua aukoa.
Tuli viikonloppuna webaston tutkimisen ohella vaiheltua portteriin termostaatti, kun ei oikein tupa lämmenny tai lämpöviisari noussu. Nyt tuvassa tarkenee oikein hyvin ja viisarikin nousee lähestulkoon sinne puoleen väliin, mutta kaikki ei tuntunu menevän ihan niin kuin elokuvissa..
Mikäs näissä nestehommissa on ihan oikeaoppinen ilmaustapa? Nyt kun tuolla kamppeella vetelee baanaa menemään, niin määränpäässä paisuntasäiliö on päältä märkä kun korkki näyttää päästävän nestettä kartanolle. Ennen termostaatin vaihtoa paisuntasäiliö pysyi ihan kuivana.
"Mikäs näissä nestehommissa on ihan oikeaoppinen ilmaustapa? Nyt kun tuolla kamppeella vetelee baanaa menemään, niin määränpäässä paisuntasäiliö on päältä märkä kun korkki näyttää päästävän nestettä kartanolle."
Korkki auki käytät lämpöiseksi, alle puolivälin paisuntasäiliön täytät, työntää ylimääräiset ulos.