Passat 1.9tdi 96kw lastutus

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
jaiz87

Passat 1.9tdi 96kw lastutus

Post by jaiz87 »

Sen verta nuhaselta tuntuu että lastuahan tuonne joutuu laittamaan. Mihin hintaan tohon saisi pätevää lastua laitettua? Onko harinen pirkanmaalta ainoa jolle auto kannattaa viedä? Jos sen 160hp tonne saisi pökättyä tai miksei enemmänkin jos paikat kestää :D
Dubsonic
VCF Member

Re: Passat 1.9tdi 96kw lastutus

Post by Dubsonic »

Taas kun tietäisi missä päin kysyjä asuu niin osaisi auttaa paremmin, mutta esim. toi sivun alalaidassa olevan mainoksen paja (savon autotune) tekee sulle siihen taikojaan. Samalla kannattaa pyytää EGR:n vikadiagnoosin poisto jos sen haluaa tulpata, ehkä jopa mappisofta jos ei halua vaihdella MAF anturia enää koskaan ja vaikka lähtökierrosten rajoitin yms. kivoja ominaisuuksia.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
jaiz87

Post by jaiz87 »

Pirkanmaalta siis ollaan.
diffas

Post by diffas »

Niin mitenkä se mihinkään vaikuttaa? :)
jaiz87

Post by jaiz87 »

diffas wrote:Niin mitenkä se mihinkään vaikuttaa? :)

No kuule mietippä sitä.
mankinen

Post by mankinen »

Jos jaksaa ajella hieman niin itse olen tänne viemässä: http://www.loimaanautofiksaus.fi/etusivu/tehonlisaykset" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaveri joka noita tekee ja samalla saa autonkin putsattua ja vahattua jos haluaa :D Itsellä on jo HD-vaha ja sisätilan pesu tilattuna tehojen lisäyksen kanssa :D
VW Passat Variant Trendline 2,0 TDI PowerDiesel 103 kW, BMP, DSG, 2007
diffas

Post by diffas »

jaiz87 wrote:
diffas wrote:Niin mitenkä se mihinkään vaikuttaa? :)

No kuule mietippä sitä.
Sitä yritetään, mut ei löydy järkeä. :|

(ellei nyt oleta että joku lastuttaja tuo tarjottimella softan kotiovellem koska on niin uusavuton, ettei kykene ajamaan paikalle :D)
-Kassu-

Post by -Kassu- »

mankinen wrote:Jos jaksaa ajella hieman niin itse olen tänne viemässä: http://www.loimaanautofiksaus.fi/etusivu/tehonlisaykset" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaveri joka noita tekee ja samalla saa autonkin putsattua ja vahattua jos haluaa :D Itsellä on jo HD-vaha ja sisätilan pesu tilattuna tehojen lisäyksen kanssa :D
Samat ohjelmat saa Tampereeltakin.
Itsellä ollut nyt jokusen kuukauden kyseisen firman stage 1 ohjelma.
Kulutus ei oo tippunu vaikka ajotapa on sama kuin ennen...muuten olen tyytyväinen.
VW Passat Highline 1.8T -04
Post Reply