Moi,
Golf V:ssä jäi kaapelikäynnistyksen jälkeen ohjaustehostimen, ESP:n ja rengaspainevaroittimen (keltaiset) varoitusvalot päälle. Miten nuo saisi kuitattua ? Riittääkö, että akun johtoa käyttää irti ?
Markus
Varoitusvalot kaapelikäynnistyksen jälkeen
Re: Varoitusvalot kaapelikäynnistyksen jälkeen
Monesti jää "vikoja" päälle kun akun jännite käy liian alhaalla. Vikakoodien nollaus tai saattaa tuo akun navan irroituskin ne nollata.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: Varoitusvalot kaapelikäynnistyksen jälkeen
Dubsonic on oikeassa. Jos virta käy vähissä, niin ohjauskulma-anturin perussäätö menee hukkaan. Eli koitappa seuraavaa: Auto käyntiin, paikoillaan käännät ratin toiseen äärilaitaan ja pidät sitä siellä muutaman sekunnin, sitten käännät toiseen äärilaitaan ja pidät siellä muutaman sekunnin. Sitten ratti suoraan ja ajamaan suoraan. Valot saattaa sammua, jos ei sammu, niin vaatii testerillä ohjauskulma-anturin uudelleenopetuksen.
Kun ohjauskulma-anturin perussäätö on tehty, niin sen jälkeen saa kuitattua sen rengaspainevaroittimenkin.
Akunkengän irrotus ei auta tähän vikaan, "vika" uusiutuu aina, kun akku on irti.
Kun ohjauskulma-anturin perussäätö on tehty, niin sen jälkeen saa kuitattua sen rengaspainevaroittimenkin.
Akunkengän irrotus ei auta tähän vikaan, "vika" uusiutuu aina, kun akku on irti.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007