Noniin elikkäs ajattelin tehdä uuden ja näille portterin omille äänille suunnatun osion
Tuossa huomasin juuri omassa että yli 3k kierrosten kuuluu semmonen vähän niinkun "säksättävä" ääni ja moottorijarrulla nyt tullut uusi ääni "supsutus". normaalissa ajossa ei niinkään kuulu, kun ei tule kierrätettyä yli 3k ja ja eileen sitten verenpaine korkealla ja v*ttuunnuksissani rupesin tutkimaan mistä ääni tulee ja imusarjaanhan se supsuttaa.
Tuossa huomasin myös että kun kierrättää niin ääni kuuluu koko ajan, mutta sitte kun pumppaa kaasua ja kierrokset heijjaa pari kertaa 2k-4k välillä niin ääni häviää eikä kuulu enään sen jälkeen hetkeen.
Mitä tuota uutta nokka-aksilaa ja paininkuppeja? Vai käytetyt osat?
Kuinka muut on tehnyt ja mikä on ollut lopputulos?
T5 käy imusarjaan
Re: T5 käy imusarjaan
Tilaukseen meni pumppusuuttimien tiivisteet ja muut tarvikkeet. Taidan merteililtä hakea nokan, kupit, laakerit ja pultit. 500e näytti maksavan.
Saako venttiilikopan auki ilman et irrottaa imusarjaa?
Saako venttiilikopan auki ilman et irrottaa imusarjaa?
Re: T5 käy imusarjaan
Mistä tilasit tiivisteet? Tiivisteidenvaihto minullakin edessä.
Re: T5 käy imusarjaan
Venttiilikopan aukasu vaatii imusarjan irrotuksen.