Vaihtohaaveet jäi taas taka-alalle, sillä asvaltti alkaa paljastumaan ja vähäinen tehokin saadaan siihen paremmin kuin lumeen.
Etupäähän vaihdoin kallistuksenvakaajien yhdystangot. Oikeastaan kahdesta syystä; a) entisten kumit olivat ihan hapraita ja nivelien välissä oli vettä ja sontaa b) vanhoissa oli xzn6 ja 19mm:n avaimella aukaisu, eikä se enää toiminut. Ja tämän syystä' ajoin entiset rälläkällä poikki ja pois paikoiltaan.
Perinteinen alustajumppa ja katsastus suoritettu. 405 tkm puhki ja kohta saa kaivella alustaa taas alemmas ja kesärenkaita esiin.
Passat 3C 2,0 tdi dsg highline, 2006
Re: Passat 3C 2,0 tdi dsg highline, 2006
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty