Joko? (kesärenkaat alle)
http://www.ajovalo.net/rengasfirmat.htm
jos ketään kiinnostaa...
jos ketään kiinnostaa...
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Vesa-Matti Luoma
Täytyhän ne laittaa vaik uusia ei vielä ainakaan ole tullut hommattua. Ajattelin ensin laittaa auton tonttiin -50mm, pitäs huomenna saada (kaverinkaverin kautta,että en ihan sata varma ole et hommasko sopivat) ja lauantaina alle.
Nyt on sarja takakontissa odottamassa huomista asennusta, voi olla koomisen näkönen 15" vanteilla
Nyt on sarja takakontissa odottamassa huomista asennusta, voi olla koomisen näkönen 15" vanteilla
Last edited by Vesa-Matti Luoma on 21.4.2006 17:31, edited 1 time in total.
Mun vanteet piti tulla viimeviikolla, tällä viikolla ne oli tulossa VARMASTI ja nyt on kuulemma ma-ti kun ne saapuu... Siis Helsinkiin. Ja siitä vielä matkahuollolla tänne siperiaan... En edes elättele toiveita et vappuna ois kesikset alla...
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Toyon T1R:t menee alle ens torstaina, aikaisemmin ei saanut "tuttuun paikkaan" aikaa...
*VW-2.8-V6-30V-4WD (lyhenteet kunniaan)*
(Paskat Syncro Variant)
(Paskat Syncro Variant)
Saipas tämäkin akka vihdoin kesäkumit alle...
"Pienen" taistelun ja usean kirosanan jälkeen sain pultit auki.
Ei meinannu mun elopaino riittää...
Muokkailtu kirjoitusvirheitä...
Sitä se teettää ku liikaa tekee töitä...
Muokkailtu kirjoitusvirheitä...
Sitä se teettää ku liikaa tekee töitä...
Last edited by Tanti on 24.4.2006 14:30, edited 1 time in total.
[huonovitsi]
köh, itse kuullut puhuttavan elopainosta, mutta minä olenkin mieleltäni sairas
[/huonovitsi]
Allekirjoittanut se vain odottelee kateellisena kuunnellen omia vanteita saapuvaksi. Taitaa vappunakin rapista
Tanti wrote:Saipas tämäkin akka vihdoin kesäkumit alle...
Ei meinannu mun ELINpaino riittää...
köh, itse kuullut puhuttavan elopainosta, mutta minä olenkin mieleltäni sairas
[/huonovitsi]
Allekirjoittanut se vain odottelee kateellisena kuunnellen omia vanteita saapuvaksi. Taitaa vappunakin rapista
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Kenes kanssa sä Tanti sit jouduit painimaan, ennenku se suostu vaihtaa sulle renkaatSaipas tämäkin akka vihdoin kesäkumit alle...
Kyllä tää nastarenkailla ajo syö miestä pikkuhiljaa... Pitänee käydä haistelemassa renkaita taas varastossa... Tuntuu että aika monella taas menee rengas tai vannetoimitukset perseelleen tänä keväänä.
Uncle Hank Fan Club
Kiitos vinkistä! Tekivät tähän asti ehdottomasti parhaan tarjouksenMIKU wrote:Outi: kysy tarjous täältä kokkolasta! www.hnyman.com
ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
talosta löytyy vielä VW Passat Variant 1.8T -98
Tuoltakin saa tilattua pelkät 2 kumia.
http://www.rengas-online.com/
Tuolla halvin näkyi olevan 63,60 euroa, Kokkolasta lupasivat asennuksen kans 150 e / 2 rengasta.Kale wrote:Tuoltakin saa tilattua pelkät 2 kumia.
Eli melko samoihin menee, tosin nuo rengas-onlinen renkaat pitäs käydä sitten jossain laitattamassa vanteelle.
ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
Ajomukavuus kohosi huomattavasti renkaidenvaihdon myötä. Kitkat oli ihan vempulat ajaa näillä keleillä.
[OT]Viimeinen reissu kitkoilla Nastola->kiemuroita Launeella(Lahti)->Riihimäki => keskikulutus oli ajotietokoneen mukaan 4.7l/100km joka on vähän varsinkin kun lämpöä oli ~24 astetta ja clima pöhötti kylmää sisätiloihin. Tosin ei mulla kyllä ole ollut minkäänlaista vaikutusta kulutukseen climan käytöllä vaikka moni väittää, että lisää kulutusta. [/OT]
[OT]Viimeinen reissu kitkoilla Nastola->kiemuroita Launeella(Lahti)->Riihimäki => keskikulutus oli ajotietokoneen mukaan 4.7l/100km joka on vähän varsinkin kun lämpöä oli ~24 astetta ja clima pöhötti kylmää sisätiloihin. Tosin ei mulla kyllä ole ollut minkäänlaista vaikutusta kulutukseen climan käytöllä vaikka moni väittää, että lisää kulutusta. [/OT]
- karlssonmika
Joku onnellinen on viimeyönä kaivanut oman kuoppansa turussa, eli on vienyt mun 19" vanteet ja tottakai olin just torstaina ostanut uudet kesärenkaat. Eli asiaan jos jonkulle tullaan kauppaamaan toora t950 8*19 aluja marangonin mython 225/35 renkailla ni heittäkää viestiä että voin kohteliaasti käydä morjestamassa
Last edited by karlssonmika on 24.7.2006 22:59, edited 1 time in total.
MK77
Oliks ihan omalla pihalla viety...?karlssonmika wrote:Joku onnellinen on viimeyönä kaivanut oman kuoppansa turussa, eli on vienyt mun 19" vanteet ja tottakai olin just torstaina ostanut uudet kesärenkaat. Eli asiaan jos jonkulle tullaan kauppaamaan toora t950 8*19 aluja marangonin myfoon 225/35 renkailla ni heittäkää viestiä että voin kohteliaasti käydä morjestamassa
Vw Passat Variant -08-
- karlssonmika
joo otinhan mä, siellä se lepäs nätisti tiilien päällä eikä oltu edes helmoja rikottu toki se oli jätetty levyjen päälle lepäämään ni täytyy kattoa onko levyt menny kieroiksi yms... Ei ne kotipihalta vieny mut v...tti ku poliisi soitti aamul ja kysys et tiedänkö missä mun auto on ja et siit on joku kääntäny vanteet.
MK77
- karlssonmika
Ei ollu ei eikä tuu kyl olemaan tulevaisuudessakaan, tää on niin pieni kylä et jos ne täältäpäin oleva on vieny niin se selvii muutamassa päivässä,tunnen kylän roistot ja toisinpäin joten sen takia mun autoon ei koskettu koskaan, kavereilla on välillä ollut ja joku on yrittäny niitä viedä ja tuhonnut pulttien kannat niin ettei niihin sovi enää mikään avain ja se vasta onkin mukavaa hommaa irroittaa niitä. Eiköhän tää keskustelu riitä tällä palstalla ja palataan taas seuraavaksi otsikon mukaiseen asiaan.
MK77