Tuossa jo yhden topic kirjoittelinki, että kattokaahan etupään sisälokasuojen sisälle. Saattaa olla melkonen yllätys kun ottaa roiskeläpän pois ja raottaa sisälokaria. Ittelä ainakin oli, sieltä alta löytyi n. 20cm hiekka ja roskaa. Ei se kumma ole jos etulokasuojien tyköä alkaa lahoaminen aikojen saatossa. Puhdistaminenhan on helppo tehdä renkaiden vaihdon yhteydessä niin pysyy paikat kunnossa.
Modet poistakoon jos volkkari miehillä ja naisilla tiedossa.
Sisälokasuojien puhistelu
Sisälokasuojien puhistelu
Passat Variant -06 2.0 FSi
Omakohtainen kokemus on taas aivan päinvastainen. Nimittäin aikanaan siskon vm. 84 corollaan piti vaihtaa lokarit uusiksi, kun oli kaaret ja valon kiinnikkeet jo pudonneet pois. Yllätys oli suuri, kun sai lokasuojan kokonaan pois. Siellä takakulmassa eli roiskeläpän takana oli se 20 cm tiivistynyttaä kuraa. Eipä tuossa vielä mitään ihmettä ole, mutta kun sen kuran otti lokarista pois, niin alta löytyi kirkas pelti. Ainoa ehjä paikka koko lokarissa.
- atdvariant
- Posts: 49
- Joined: 28.12.2006 20:58
- Location: Kuopio
Oon syksysin ja keväisin aina kaikista autoistani noo putsannu. Ja aina pesukerroilla(n. kerran viikossa) putsannu vesiletkulla irtotavaran pois, kun tuppaa ainakin talvisin toi suola tehä hommiaan noissa kaarissa.
Kansanwaagoni mailakolopallopeli 1,9 TDi 74 kW vm-03
Golf VI 1.6 TDI Bluemotin
Toyota Corolla GTi AE82 -85
Murray IC 12 ajettava ruohonleikkuri
Derbi Atlantis Wave L/C -02 skootteri
Debi Predator LC -01 moposkootteri
Kymco ZX 50-moposkode
Yamaha R6 -01
Golf VI 1.6 TDI Bluemotin
Toyota Corolla GTi AE82 -85
Murray IC 12 ajettava ruohonleikkuri
Derbi Atlantis Wave L/C -02 skootteri
Debi Predator LC -01 moposkootteri
Kymco ZX 50-moposkode
Yamaha R6 -01