Musiikkimaku?
-
Dio tulee kesällä esiintymään Lahden Satamaan F1-venekisojen yhteydessä olevaan konserttiin. On siis pakko kävellä tuo pari sataa metriä ja mennä katsomaan nuoruusvuosien yhtä suosikkia joka kyllä toimii yhä vaan. On se hieno kesä tulossa kun luvassa Dion lisäksi ainakin Iron MaidenTero T. wrote:Pääsiäisen jälkeen en oo muuta kuunnellut ku DIOa.
Dion Holy Diver-kappaleesta on tehnyt Killswitch Engage mielestäni törkeen hyvän version... Lisärankkuus ei haittaa tippaakaan... juutuubista löytynee jos haluaa kokeilla... http://youtube.com/watch?v=vsiqtGnpU1w
Niin joo... Poets of The Fallin uus cd on kans jees. Totta, että on vähän rankempaa ja ainakaan oma emäntä ei lämmennyt niin paljon kuin sille ihan ekalle levylle joka on sen suosikki. Ite kyllä tykkäsin.
VW Golf Variant 1.6 -00
IMO tuo Killswitchin coveri on aika törkeää rienausta. Koko biisin olemus on kyllä kadotettu tuossa versiossa. Holy Dio -levyltä sen sijaan löytyy useampiakin kickass -covereita, esim. Blind Guardianin Don't Talk To Strangers.
Mutta itse asiaan, viime päivinä on iskenyt kovasti mm. King Diamond, Marduk, Dissection, Necrophagist ja Tvangeste. Kevyemmästä matskusta niinkin eksoottinen tuttavuus kuin Tiger Army on löytänyt tiensä omaan soittimeeni... tokkopa tässä kuitenkaan detroitilaista autoa tai tötsätukkaa ruvetaan vielä hommaamaan
Mutta itse asiaan, viime päivinä on iskenyt kovasti mm. King Diamond, Marduk, Dissection, Necrophagist ja Tvangeste. Kevyemmästä matskusta niinkin eksoottinen tuttavuus kuin Tiger Army on löytänyt tiensä omaan soittimeeni... tokkopa tässä kuitenkaan detroitilaista autoa tai tötsätukkaa ruvetaan vielä hommaamaan
Golf GT Variant -94 2E
Ite taas kun on nimenomaan Killswitch Engagen ja samantyylisten bändien ystävä niin tuo cover-versio on aika jees. Mutta nää on nimenomaan makuasioita ja niistä voi kyllä kiistellä vaikka kuinka ja paljon... Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ja kolmas vielä isästä tai pojasta... Heh.
Toivottavasti Dion keikalla kesällä kuullaan Holy Diverin lisäksi toi mainittu Don't Talk To Strangers joka on mun suosikkeja Dion biiseistä. Ja varmaan pääsee nauttimaan Dream Evilistä myös On se Ronnie James Dio vaan kova äijä... joku 160cm "pitkä" ja ikää kai 60v. Silti pappa vetää hienosti... Jee jee.
Toivottavasti Dion keikalla kesällä kuullaan Holy Diverin lisäksi toi mainittu Don't Talk To Strangers joka on mun suosikkeja Dion biiseistä. Ja varmaan pääsee nauttimaan Dream Evilistä myös On se Ronnie James Dio vaan kova äijä... joku 160cm "pitkä" ja ikää kai 60v. Silti pappa vetää hienosti... Jee jee.
VW Golf Variant 1.6 -00
suosittelen lämpimästi volbeat bändii, jos tykkää tyylisuunnasta... http://www.youtube.com/watch?v=Ts19Nn-xyGs cover..
vw 2.4d -95 matkailu-auto 524 000 km
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
vw polo -89
www.tainuskyla.fi
- Sami Mäkinen
- VCF Member
melkein väitän, et se edellinen levy on parempi... mut uppoo tää uusikin.
vw 2.4d -95 matkailu-auto 524 000 km
vw polo -89
www.tainuskyla.fi
vw polo -89
www.tainuskyla.fi
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Sami Mäkinen
- VCF Member
musiikkimaku
no muksujen kanssa täytyy kuunnella heviä kun se rulettaa. yksin jos ajelen niin uppoaa melkein mikä vaan
siis melkein
siis melkein
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Sami Mäkinen
- VCF Member
-
Flying Burrito Brothers, Gram Parsons, Cash, Rollarit, Steve Earle, Townes Van Zandt, Emmylou Harris, jäpäjäpäjää...
Tuoreemmasta aineksesta: Uncle Tupelo, Lemonheads ja muutenkin kaikki Evan Dandon hörhöily, Wilco, Ryan (siis EI Bryan) Adams, jäpäjäpäjää...
Tällä viikolla olen kuitenkin pitkästä aikaa autossa huudattanut mm. Social Distortionia, Supersuckersia ja Rancidia...Monenlaista siis kuuntelen. Ja tykkään.
Tuoreemmasta aineksesta: Uncle Tupelo, Lemonheads ja muutenkin kaikki Evan Dandon hörhöily, Wilco, Ryan (siis EI Bryan) Adams, jäpäjäpäjää...
Tällä viikolla olen kuitenkin pitkästä aikaa autossa huudattanut mm. Social Distortionia, Supersuckersia ja Rancidia...Monenlaista siis kuuntelen. Ja tykkään.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Sami Mäkinen
- VCF Member
Nyt viimeaikoina Loiri soinut paljon, ja jopa Katri Helena. Pitää kyllä nostaa hattua näille kotimaisen iskelmämusiikin edustajillekin.. Loiria nyt tuohon ei yksinomaan voi lukea, mieshän on uskomaton tulkitsija!
Nyt soi Christy Baron, joka on tällästä mukavaa, akustista musiikkia.
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
Kai sulla Simula on reinot jalassa kuunnellessajiisimula wrote:Nyt viimeaikoina Loiri soinut paljon, ja jopa Katri Helena. Pitää kyllä nostaa hattua näille kotimaisen iskelmämusiikin edustajillekin.. Loiria nyt tuohon ei yksinomaan voi lukea, mieshän on uskomaton tulkitsija!
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
- Tero Paalanen
- Team Leader
Ei oo reinoja:) Kannattaa kokeilla, nää vanhemmat kotimaiset on ihan hauskoja kuunneltavia. Loiri painii tietty omassa sarjassaan, kannattaa eksyä joskus vaikka konserttiin.. (tai sit oon tulossa vanhaksi..)
No, ettei todellisuus unohdu, eilen soittimeen eksyi mm. Notkeata Rottaa.
Kaikesta voinee päätellä, että täällä soi aikalailla kaikki mahdollinen musiikki.
edit: Loirista vielä.. Mun mielestä tuo on uskomaton monitaituri, kun mietitään Turhapuroa, Jean Pierre Kuselaa (ja Puppea, joka siis oikeasti oli Olli Ahvenlahti jonka ainakin itse rankkaan aika korkealle kotimaisen musan ja etenkin Jazzin saralla. ) Lisäksi Loiri tulkitsi hienosti Merikannon runoja, ja Vainion teoksia.
No, ettei todellisuus unohdu, eilen soittimeen eksyi mm. Notkeata Rottaa.
Kaikesta voinee päätellä, että täällä soi aikalailla kaikki mahdollinen musiikki.
edit: Loirista vielä.. Mun mielestä tuo on uskomaton monitaituri, kun mietitään Turhapuroa, Jean Pierre Kuselaa (ja Puppea, joka siis oikeasti oli Olli Ahvenlahti jonka ainakin itse rankkaan aika korkealle kotimaisen musan ja etenkin Jazzin saralla. ) Lisäksi Loiri tulkitsi hienosti Merikannon runoja, ja Vainion teoksia.
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
Mulla on pyörinyt nyt pari päivää Hank Williamsin "mono-korinoita" (40-50 -luvun vaihteesta) autossa. Ajalta ennen "reinoja" siis... Vaimo ei kyllä ihan mahdottomasti diggaile tuota ahdistus countryä. Miksihän?
Subaru Legacy STW 2.5CVT
Autossa soi yleensä SuomiPOP tai Nova.
Joskus voi vahingossa olla NRJ päällä.
Muuten olen melkein kaikkiruokainen musiikin suhteen.
Ainoastaan klassinen ja ooppera ovat niitä joita en kuuntele,
tai sitten en vain ymmärrä niitä.
Silloin tällöin tulee bongattua netistä erittäin hyviä pikku bändejä,
joilla on vähän eri tyylistä musiikkia verrattuna vallitsevaan tyyliin.
Joskus voi vahingossa olla NRJ päällä.
Muuten olen melkein kaikkiruokainen musiikin suhteen.
Ainoastaan klassinen ja ooppera ovat niitä joita en kuuntele,
tai sitten en vain ymmärrä niitä.
Silloin tällöin tulee bongattua netistä erittäin hyviä pikku bändejä,
joilla on vähän eri tyylistä musiikkia verrattuna vallitsevaan tyyliin.
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.
Tuli käytyä Tukholmassa ja sitten kotona onkin heti tää Ruotsi-teema... (ollut jo ennen matkaakin kun kateltiin Wallander-elokuvia rouvan kanssa) eli cd-soittimessa ja ipodissa soineet Katatonia, Scar Symmetry ja In Flames.
Muuten viime aikoina on soinut Volbeat. Ihan hemmetin hieno bändi. Toimii autossakin mainiosti
Muuten viime aikoina on soinut Volbeat. Ihan hemmetin hieno bändi. Toimii autossakin mainiosti
VW Golf Variant 1.6 -00
Työpäivät pitenee ja yöunet lyhenee. Yöllä Diablo, vanhempi Rammstein, Sentenced ja kevyempi mursujentappomusiikki pitää hereillä. Aamulöysissä taas T.Rautiainen, Sonata Arctica ja Charon on sen verran kevyempiä että kauppojen mammat ei saa heti aamusta slaakia. Parissa autossa kun on kontissakin kaikattimet
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Sami Mäkinen
- VCF Member
^^ Tässä olis linkki kyseiseen musiikkivideoon juutuuppiin
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
- Sami Mäkinen
- VCF Member
Nyt on raptorin levyt pyörinyt autossa, löysinpä tälläisen musiikki videon ja huomasin että kommee logo jufolla takissa
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
- Sami Mäkinen
- VCF Member
http://www.youtube.com/watch?v=Zsha3srl ... re=related
koti ikävä pukkaa päälle!!
koti ikävä pukkaa päälle!!
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Juu minä taidan olla sitten lähes ainakin ainoa variantilla pörräävä, joka ei tuosta raskaasta hevistä oikeen diggaa...
mieleen tulee vaan notta opettelis ensin puhumaan ja sitten vasta laulamaan... tuostä mörinästä ei oikeen selvää saa...
muutenkin olen enemmän sen toisen suunnan kannattaja...
Kaikenlaista musaa tulee kyllä kuunneltua mitä nyt radiokanavat sitten ulos suotaakaan...
mieleen tulee vaan notta opettelis ensin puhumaan ja sitten vasta laulamaan... tuostä mörinästä ei oikeen selvää saa...
muutenkin olen enemmän sen toisen suunnan kannattaja...
Kaikenlaista musaa tulee kyllä kuunneltua mitä nyt radiokanavat sitten ulos suotaakaan...
~Ennemmin yks ruuvi liian löysällä,
ku kymmenen kireellä~
~1.8T Passat Variant vm. 04~
ku kymmenen kireellä~
~1.8T Passat Variant vm. 04~
- Mika-Matti Mattila
Aika laidasta laitaan menee täällä ainakin,
suurimmaksi osaksi helloween,kotiteollisuus, dio... osastoa mutta löytyy jokunen levy vanhaa ysäri-jytkettä verestämässä vanhoja muistoja. Löytyy ainakin 2unlimited, bass boomeja yms yms.
Ja pakkohan se ympäri vuoden on välillä kuunnella jouluun viittaavaa trans-siberian orchestraa...
suurimmaksi osaksi helloween,kotiteollisuus, dio... osastoa mutta löytyy jokunen levy vanhaa ysäri-jytkettä verestämässä vanhoja muistoja. Löytyy ainakin 2unlimited, bass boomeja yms yms.
Ja pakkohan se ympäri vuoden on välillä kuunnella jouluun viittaavaa trans-siberian orchestraa...
Vw New Beetle 2.0 -99
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
Oodi naisille
http://www.youtube.com/watch?v=jFjN58ILTlM
http://www.youtube.com/watch?v=jFjN58ILTlM
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!