Niin, se vaan että jarrusatuloissa lukee Brembo näyttää hienommalta kuin se jos niissä lukee "Seat Sport"...JukkaA wrote:En miettisi hetkeäkään jos vaihtoehtoina olisi alkuperäisillä VAG osanumeroilla varustettu nelimäntäinen jarrusetti ja sitten tuollainen "tarvikemallin" setti. Varsinkin kun hintapolitiikka vielä puoltaa noita orkkis osia...
Jarrut
Puuttuuko tosta kommentista hymiö perästä?Ramirez wrote:Niin, se vaan että jarrusatuloissa lukee Brembo näyttää hienommalta kuin se jos niissä lukee "Seat Sport"...JukkaA wrote:En miettisi hetkeäkään jos vaihtoehtoina olisi alkuperäisillä VAG osanumeroilla varustettu nelimäntäinen jarrusetti ja sitten tuollainen "tarvikemallin" setti. Varsinkin kun hintapolitiikka vielä puoltaa noita orkkis osia...
Jarrut on muuten nykyään tekniikkaa eikä tuningkii!
http://www.autoteile-donner.de/ tolta sivulta löysin eteen tällasen setin http://auto-donner.de/product_info.php/products_id/343 niin kelpaako tommosen tilata ja sit en löytäny taakse mitään mikä ois paskattiin.apua kaivattas kiitos
Vai löysittäkö parempaa settiä eteen ja taakse.
Vai löysittäkö parempaa settiä eteen ja taakse.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
ookko slamitilta kattonu ? joskus noita kattelin parista paikkaa ja postikuluines olis tullu saman hintaseks ellei kalliimmaks ulkomailta saati slamitilta...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
slamitilta tulee setin hinnaksi muistaakseni 478e siis eteen ja taakse kilkkeet.onko tohon autoon isompia levyjä taakse mahollista saaha vai rajottaako se levyn takana oleva peltiläpyskä isomman laittoa?ja onko porukka ollu tyytyväinen tohon zimmermanin ja ferodon settiin?
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Ei tee Rauman Akku, soitin sinne juuri. Mistäköhän sitten kysyisi? JA paljonkohan noihin pitäis suunnillee varata rahaa?Patu wrote:Teräspunosletkut pitäis varmastikin teettää, niin itse olen ainakin suunnitellut. Ainakin Rauman Akku noita teettää, joskus on tullut sieltä muihin harraste autoihin haettua vaikka siitäkin on jo pian yli 5.vuotta
Eiköhän muutkin firmat missä tehdään hydrauliikka letkuja niin noita tee.
Käykö tuo polon setti http://www.pepantuonti.fi/product_info. ... cts_id=662 passattiin AP-Racingin kanssa? Miten musta tuntuu että se olisi aika kallis pelkistä letkuista vai olenko vain pihi? Vai voiko noista värkkäillä ite juuri sopivat letkut ja jos voi niin miten?
Jos Passatin 288mm jarrujen letkut ei yllä, niin en usko että minkään Polon letkut käy/riittää. Kyselet paikalliset hydrauliikkaliikkeet läpi, kyllä niitä pitäisi liki joka kylällä jonkun tehdä.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Niin tai ne haluaa siis nähdä ne liittimet alkuperäisten letkujen päissä, että onko niissä kiinteää mutkaa ja kierteet jne.
Kyllähän se punosletku taipuu, mutta ei kovin tiukalla mutkalle, sellaiselle siis mitä voi jossain liittimessä olla.
Riittääkö noihin Seat-AP satuloihin orkkisletkut vai tarviiko lisäpituutta, entä satulan pään liittimet, onko samat kuin vakiosatuloissa?
Kyllähän se punosletku taipuu, mutta ei kovin tiukalla mutkalle, sellaiselle siis mitä voi jossain liittimessä olla.
Riittääkö noihin Seat-AP satuloihin orkkisletkut vai tarviiko lisäpituutta, entä satulan pään liittimet, onko samat kuin vakiosatuloissa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Tohon AjH:n kysymykseen osaisin vastata melkein heti kunhan joku auttaa pikkaisen...
Eli miten sen jarruletkun saa irti satulasta tai auton puolelta? Koitin ihan vääntää sitä mutteria, mutta ei muuta kun muljaantu se pikkainen. Lopuksi onnistuin vielä hajoittamaan satulassa olevan jarruputken kun yritin saada tota auki pienel väkivallalla, sinäänsä se nyt ei kauheesti jaksa harmittaa kun satulat menee uusiksi (vaikka ne vanhatkin oli ehjät). Auton puolelta en enään yrittänyt irroittaa tota etten siellä riko sitä putkea...
Sitten noista Seat Sport AP-Racing satuloista, niin 18" ET35 Barzetta Variantte sopii ja luulisin samanlaisen 17 tuumaisenkin menevän. Volkkarin orkkis 16 tuumaiset alut ei sovi niinkuin mulle jo kerrottiin etukäteen. Piti sitä kuitenkin yrittää ja ehkä ne joillain spaissereilla saattais jopa mennä, mutta nimenomaan EHKÄ. En sitten tiedä viitinkö ruveta sellaisia edes ostamaan, mutta jos joltain kokeilua varten saa lainaan niin sitten voisin testailla.
Eli miten sen jarruletkun saa irti satulasta tai auton puolelta? Koitin ihan vääntää sitä mutteria, mutta ei muuta kun muljaantu se pikkainen. Lopuksi onnistuin vielä hajoittamaan satulassa olevan jarruputken kun yritin saada tota auki pienel väkivallalla, sinäänsä se nyt ei kauheesti jaksa harmittaa kun satulat menee uusiksi (vaikka ne vanhatkin oli ehjät). Auton puolelta en enään yrittänyt irroittaa tota etten siellä riko sitä putkea...
Sitten noista Seat Sport AP-Racing satuloista, niin 18" ET35 Barzetta Variantte sopii ja luulisin samanlaisen 17 tuumaisenkin menevän. Volkkarin orkkis 16 tuumaiset alut ei sovi niinkuin mulle jo kerrottiin etukäteen. Piti sitä kuitenkin yrittää ja ehkä ne joillain spaissereilla saattais jopa mennä, mutta nimenomaan EHKÄ. En sitten tiedä viitinkö ruveta sellaisia edes ostamaan, mutta jos joltain kokeilua varten saa lainaan niin sitten voisin testailla.
Golf III variantin jarrut muuttu hieman takapainotteisiksi madalluksen seurauksena. Rumpujarrut takana ja ei abseja. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Kuinka ne säädetään takaisin "normaaleiksi" kotikonstein?
Ja eihän ne tuota katsastuksessa huomaa, vai huomaako? Mutta vähän on kyllä ilkeä kun täydessä jarrutuksessa perä vetelee omille linjoilleen.
Kuinka ne säädetään takaisin "normaaleiksi" kotikonstein?
Ja eihän ne tuota katsastuksessa huomaa, vai huomaako? Mutta vähän on kyllä ilkeä kun täydessä jarrutuksessa perä vetelee omille linjoilleen.
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Taka-akselilla on jarrupaineensäädin joka tällä hetkellä luulee et takana on kuormaa(sen madalluksen takia) ja siitä syystä taka-akselin jarrupaineet on kasvanu.
Sen säätö onnistuu ihan kotikonstein.
Siinä on muistaakseni yks ruuvi mikä pitää löysätä ja sitte liu'uttaa sitä kiskoa mihin se jousi kiinnitttyy.
Tajuat kyllä kunhan käyt auton alla vilkasemas sitä säädintä.
Ittellä ei kyllä moista ongelmaa ole vaikka en tuota säädintä ole löysännytkään.
Tuntuu itseasiassa sille et sitä vois jopa hieman kiristää.
Sen säätö onnistuu ihan kotikonstein.
Siinä on muistaakseni yks ruuvi mikä pitää löysätä ja sitte liu'uttaa sitä kiskoa mihin se jousi kiinnitttyy.
Tajuat kyllä kunhan käyt auton alla vilkasemas sitä säädintä.
Ittellä ei kyllä moista ongelmaa ole vaikka en tuota säädintä ole löysännytkään.
Tuntuu itseasiassa sille et sitä vois jopa hieman kiristää.
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
olisko ollu 13mm avaimella se säätö, varmaan riittää siinä että avaa ja lyö kii... jos se liikahtaa kun avaat sen
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Näin arvelinkin ja siis tiesinkin jo tuon mistä se ongelma johtuu. Piti vain vähän varmistella että säätökin onnistuu. Pitää säädellä tuossa renkaanvaihdon yhteydessä ja varmaan perstuntumalla sitten hakea se tasapaino kohdilleen
Kiitokset vinkistä ja hyvää päästäistä.
Kiitokset vinkistä ja hyvää päästäistä.
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
On semmosessa paikassa noi liittimet ettei ole kyllä ihme jos on jumissa kierteet. Ja jos ei just sopivat vääntimet ole niin saa ne liittimet muljattua ja sitten on vähän lisähommaa tehtäväks.
Mites kun sait toisen puolen auki niin miltä AP vs orkkis satula liittimien osalta vaikuttaa?
Mites kun sait toisen puolen auki niin miltä AP vs orkkis satula liittimien osalta vaikuttaa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ei sovi sinne päinkään. Arviolta 6cm tarvii lisää pituutta ja liittimet on ihan erilaiset. APssa on naarasliitin ja orkkisletkussa myös ja se AP:n kierre näyttäisi olevan vielä erilainen kun orkkisletkun kierre. Eli teettää noi pitäis joka tapaukses.AjH wrote:Mites kun sait toisen puolen auki niin miltä AP vs orkkis satula liittimien osalta vaikuttaa?
Mulla ei muuten ollut vakiona kunnon jarrukilpiä, tai no sellaiset ihan pienet pellinpalat sieltä löytyi, mitkä eivät ylety lähellekkään alkuperäisten 280mm levyjen reunaan, no ne kilvet uusin kyl samal.
Ja empä mä saanut sitä yhtä jumiintunutta letkua vieläkään irti, tuntuu että melkein ois puolet ajasta menny sen kans tapellessa! No leikkasin sen letkun katki ja irroitin koko jarruputken konehuoneen puolelta, se putki ois ehjä ja sil mutterin muljaantumisellakaan ei ois niin väliä kun noit täräspunosletkui tuskin enään ikinä tarttis vaihtaa. Kunhan sen sais vain jollain ihmeellä irti.. Tosin mätänetissä maksaa se jarruputki 8e, mutta ongelma on siinä että en ikinä ole onnistunut ite taittelemaan niitä yhtä siististi kuin orkkisputkia.
No eipä yllätänyt että on eri liitin, pituuserokin selittyy ihan jo sillä että Passatissa on se letku aika minimaalinen. Johtuu varmaan siitä että kumimalli ei ole kovin pitkäikänen kun kaikki liikehdintä vaikuttaa niin lyhyeen pätkään letkua.
Osta semmonen jarruletkun taitteluvärkki, siis minikokonen putken taivutin. Sillä pitäis onnistua nätit ja suht tiukatkin mutkat eikä pelkoa että menisi putki lyttyyn. Ainakin B-kaupasta saa ja varmaan motonetistä myös. Tuleehan siitä toki lisähintaa jarruletkulle kun ei sillle kovin usein tarvetta ole.
Osta semmonen jarruletkun taitteluvärkki, siis minikokonen putken taivutin. Sillä pitäis onnistua nätit ja suht tiukatkin mutkat eikä pelkoa että menisi putki lyttyyn. Ainakin B-kaupasta saa ja varmaan motonetistä myös. Tuleehan siitä toki lisähintaa jarruletkulle kun ei sillle kovin usein tarvetta ole.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
tai käy josain korjaamolla teettämässä putket mittaan, iteki teen aina kupariputkesta niin on tosi mukava väännellä muotoos eikä ruostu yleensä halvempiakin noi itte tehdyt, muistaakseni meilläkin töisä kupariputki on noin 3€ metri ja liittimet 2€ kipale, ja huoltoaseman yhteydessä oleva korjaamo, eli ei varmaan halvinkaan oo
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Eiköhän normi DOT4 nesteillä aika pitkälle pääse. Rataakin uskaltaa jo vähän kierrellä. Oliko se DOT5 vai 4.1 kun laittoin 4 tilalle niin pitäisi huuhdella putket ettei nesteet reagoi keskenään. Jos lähdet vaihtamaan laatua niin selvitä etukäteen ettei tule virheitä.
Jos kytkinlinjaan ei ole koskettu niin eihän sinne ilmaakaan ole päässyt? Toki ei haittaa ole varmasti jos ilmaat ja vaihdat samalla uutta nestettä sinnekkin.
En usko että kytkinlinjassa teräspunoksesta on oikeaa hyötyä, ellet todella raskasta kytkintä ole vaihtamassa? Tuntumaahan se jarruissakin osaltaan parantaa kun ei letku jousta, mutta ei taida kytkimessä olla siitäkään riemua?
Jos kytkinlinjaan ei ole koskettu niin eihän sinne ilmaakaan ole päässyt? Toki ei haittaa ole varmasti jos ilmaat ja vaihdat samalla uutta nestettä sinnekkin.
En usko että kytkinlinjassa teräspunoksesta on oikeaa hyötyä, ellet todella raskasta kytkintä ole vaihtamassa? Tuntumaahan se jarruissakin osaltaan parantaa kun ei letku jousta, mutta ei taida kytkimessä olla siitäkään riemua?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Jos joku tarvitsee 3B passattiin teräspunos letkuja ap racing jarruille, niin ilmoittakoon pikaisesti. Yritän saada teetettyä ne mahdollisesti jo huomenna itselleni ja siksi pistän viestiä tänne, koska itse ainakin jouduin menemään vaikeamman tien kautta kun ensin joutu asentaa jarrut paikalleen ja vasta sitten yrittää saada letkuja. Jos osat olisi olleet kaikki valmiina niin jarrut olisivat jo kiinni....
Mistä saa AP:n satuloihin sopivat liittimet jarruletkuille???
Seatilta pitäis tilaa koko letku ja menee pari viikkoo ennen kun tulis ulkomailta. Teräspunosletkut sinne ois tarkoitus laittaa kuitenkin. Olisin tänään saanut teetettyä teräspunosletkut jos olis löytynyt se liitin. euroracingiltakin kysyin ja niillä on vaikka mitä, mutta ei tota...
Seatilta pitäis tilaa koko letku ja menee pari viikkoo ennen kun tulis ulkomailta. Teräspunosletkut sinne ois tarkoitus laittaa kuitenkin. Olisin tänään saanut teetettyä teräspunosletkut jos olis löytynyt se liitin. euroracingiltakin kysyin ja niillä on vaikka mitä, mutta ei tota...
Jos Seatin letkut jostain saisit niin sopiikohan ne taas auton päähän suoraan
Ei sillä etteikö voisi sopia mutta mutta...
Aika erikoista ettei moisia liittimiä muka löydy, AP-racing kuitenkin iso putiikki ja tuskin kovin spesiaaliliittimiä käyttävät kuitenkaan. Ellei ihan Seatin pyynnöstä yleisön kiusaksi. Mistä noita letkuja koitit hakea?
Ei sillä etteikö voisi sopia mutta mutta...
Aika erikoista ettei moisia liittimiä muka löydy, AP-racing kuitenkin iso putiikki ja tuskin kovin spesiaaliliittimiä käyttävät kuitenkaan. Ellei ihan Seatin pyynnöstä yleisön kiusaksi. Mistä noita letkuja koitit hakea?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Veikkaan että ihan VAG konsernin pyynnöstä, ettei laitettaisi muihin autoihin. Ja ilmeisesti on spesiaalimpi kierre muihin verrattuna... Sitä en tiedä sopiiko toi Seatin letkun pituus, mutta ilmeisesti se menee samanlaisella liittimellä jarruputkeen kiinni kuin passatin letku. Näin siis kuvista päätellen, mutta varma siitä ei voi olla. No anyway en mä sinne mitään kumiletkua halua...AjH wrote:Jos Seatin letkut jostain saisit niin sopiikohan ne taas auton päähän suoraan
Ei sillä etteikö voisi sopia mutta mutta...
Aika erikoista ettei moisia liittimiä muka löydy, AP-racing kuitenkin iso putiikki ja tuskin kovin spesiaaliliittimiä käyttävät kuitenkaan. Ellei ihan Seatin pyynnöstä yleisön kiusaksi. Mistä noita letkuja koitit hakea?
Juup laitan banjolla ja teetän pultin jos sitä ei muuten löydä...
Niin mistä noita letkuja ja liittimiä kävit kyseleen ja mikä kierre siinä on jos ei muka löydy?Ramirez wrote:Veikkaan että ihan VAG konsernin pyynnöstä, ettei laitettaisi muihin autoihin. Ja ilmeisesti on spesiaalimpi kierre muihin verrattuna... Sitä en tiedä sopiiko toi Seatin letkun pituus, mutta ilmeisesti se menee samanlaisella liittimellä jarruputkeen kiinni kuin passatin letku. Näin siis kuvista päätellen, mutta varma siitä ei voi olla. No anyway en mä sinne mitään kumiletkua halua...
Juup laitan banjolla ja teetän pultin jos sitä ei muuten löydä...
Ainoa mitä Tampereen Hiflex ei pystynyt myymään oli NPT naaras kierre, urosta olisi saanut kyllä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kiitokset opastuksesta vielä ja oli se 13mm avaimella ja säätökin onnistui "perstuntumalla" ainakin eturenkaat menevät nyt ekaksi lukkoon. Kuivalla asfaltilla ei kyllä ottanut takapäätä ollenkaan lukkoon, mutta ehkä jo seuraavalla kerralla.Tero Häkli wrote:olisko ollu 13mm avaimella se säätö, varmaan riittää siinä että avaa ja lyö kii... jos se liikahtaa kun avaat sen
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Kertokaas joku joka tietää tai saa jotain kautta selville, käykö Passattiin TT/Golf/vRS kannakkeet? Niissähän satula on eripuolella joka ei sinänsä vaikuta, levyn korkeus navasta on eri (12mm eroa) mutta onko mitään eroa joka estäisi Passatin satulan kanssa käyttämisen? Tokihan useimmat romarien paketit sisältää myös satulat, mutta jos joku mitta, esim levyn korkeus navasta heittä ton 12mm niin ei se tietysti silloin auta.
Toinen kysymys koskien Passatin satulaa, siinä kun aluksi on jäykkää jarruputkea kiharainen pätkä joka sitten liittyy joustavaan pätkään. Tämä jäykkä-jousto liitos oli tietysti niin jämähtänyt että ei auennut. Putki siis pitäisi vaihtaa, saako marmorilta ja mitä maksaa, vai kannattaako suoraan väännellä itse.
Vaihtoehtoisesti jos noi yllämainitut TT jne paketit sopii ja semmoset ottaisi satuloineen niin sopiikohan taas Passatin jarruletku tommosen satulan liittimeen.
Jos jollakulla on tai tietää jossain olevan Passatiin sopivat 312mm settiin sopivat kannakkeet niin saa vinkata. Saisi jarrut kuntoon mahdollisimman pian. Ketuttaa tommonen puolivaiheinen remppaprojekti.
Toinen kysymys koskien Passatin satulaa, siinä kun aluksi on jäykkää jarruputkea kiharainen pätkä joka sitten liittyy joustavaan pätkään. Tämä jäykkä-jousto liitos oli tietysti niin jämähtänyt että ei auennut. Putki siis pitäisi vaihtaa, saako marmorilta ja mitä maksaa, vai kannattaako suoraan väännellä itse.
Vaihtoehtoisesti jos noi yllämainitut TT jne paketit sopii ja semmoset ottaisi satuloineen niin sopiikohan taas Passatin jarruletku tommosen satulan liittimeen.
Jos jollakulla on tai tietää jossain olevan Passatiin sopivat 312mm settiin sopivat kannakkeet niin saa vinkata. Saisi jarrut kuntoon mahdollisimman pian. Ketuttaa tommonen puolivaiheinen remppaprojekti.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Otit vanhat osat kotiin kirjahyllyyn?
Pasi Häkli wrote:Ei nyt liity hirveesti aiheeseen mutta pakko mainita...
Meillä kävi uusi RS4 vaihdattamassa etujarrulevyt ja -palat täristämisen takia. Omaan laskuunsa vielä.
1600€ maksoi pelkät osat
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Hyvä, tälläistä vähän pääsin epäilemään kun katsoin Black Diamondin listoja, sama palanumero A4 ja TT sekä sama levynumero Passat ja A4, eri jarrupalat kuitenkin Passat vs. TT/A4JukkaA wrote:samat satulat ja kannakkeet sopii passattiin ja nelosgolffi alustaisiin autoihin. Satulat vaan vaihdetaan ristiin golffiin nähden.
Onko Pasilla tietoa tohon satulan pään kovaan putkeen, saako varaosana, kallis vai tekeekö ite? Toki jos vaikka TT satula+kannake paketin hankkis niin siinä varmaan olis "kaikki" tarvittava jolloin noi Passatin satulakkin vaihtuis.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
En tiedä saako sitä orkkisosana sitä satulan kovaa jarruputkea, ite ollaan väännetty itse. Meillä ainakin myydään semmosia valmiita putkenpätkiä, senkus taittelee vaan oikean muotoseksi. Niitä on eri pitusia. Olisko jotain 20cm pätkää käytetty noissa satulan putkissa. Tietty onnistuu tekeminen ihan perinteisinkin menetelmin.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Tollaset Brembo GT Junior päätyi oman variantin alle.
Ero vanhoihin 288mm jarruihin on aika huima. Painoa vanhoilla jarruilla oli 13kg ja uusilla saman verran.
Ero vanhoihin 288mm jarruihin on aika huima. Painoa vanhoilla jarruilla oli 13kg ja uusilla saman verran.
-97 Golf Variant CL 1.9TD, -95 Golf Variant VR6 Syncro