Maarit wrote:Mulla on kohta puolin 8v likka, jonka harrastuksena on kuulemma äidin kiusaaminen ja lempimusiikki "airon meiden"... että sellasta..
Meillä on 3 vuotiaalla tyttärellä samansuuntaiset musiikkimieltymykset... isihän siihen on "kouluttanut". Yritin mä sille Mozartia ja Beethoveniakin soittaa, mutta ei sitä kiinnosta kun kuulostaa kuulemma niin tylsältä. Pitää varmaan ottaa se seuraavalle Maidenin keikalle Peltorien kanssa mukaan.
Viikonloppuisin se sai aikaisemmin huutokohtauksen kun lastenohjelmien välissä tuli joku lauletaan lastenlauluja livenä -tuokio. Nyt se on jo hiukan päässyt yli siitä... lastenlauluja kyllä tykkää itse laulaa, mutta ilmeisesti kuunneltavana musiikkina hevi uppoaa paremmin kuin klassinen tai lastenlaulut.
Maarit wrote:Mulla on kohta puolin 8v likka, jonka harrastuksena on kuulemma äidin kiusaaminen ja lempimusiikki "airon meiden"... että sellasta..
Meillä on 3 vuotiaalla tyttärellä samansuuntaiset musiikkimieltymykset... isihän siihen on "kouluttanut". Yritin mä sille Mozartia ja Beethoveniakin soittaa, mutta ei sitä kiinnosta kun kuulostaa kuulemma niin tylsältä. Pitää varmaan ottaa se seuraavalle Maidenin keikalle Peltorien kanssa mukaan.
Viikonloppuisin se sai aikaisemmin huutokohtauksen kun lastenohjelmien välissä tuli joku lauletaan lastenlauluja livenä -tuokio. Nyt se on jo hiukan päässyt yli siitä... lastenlauluja kyllä tykkää itse laulaa, mutta ilmeisesti kuunneltavana musiikkina hevi uppoaa paremmin kuin klassinen tai lastenlaulut.
joo, ehkä on vähän tullut "opetettua tavoille".. muistan joskus muinoin, kun lapsi oli nuorempi, ehkä 3-4v, kun eräs sukulaisrouva pyysi sitä laulamaan jotain.. Tyttö vetäs Timo Rautiaisen ja trio niskalaukauksen kylmä maa... "kylmä ja kova maa, mun kotimaa, isieni maa"..
Nyt se sitten tapahtui
Tänä kauniina kesäaamuna klo. 08.16 syntyi meidän perheeseemme uusi Volkkaristi. Pituutta "pienellä" miehenköriläällä on 52cm ja painoa 3.85kg
Lapset on ihania, mutta itse en halua lapsia vielä piiiiiiitkään aikaan. Jos koskaan.
Kyselijöille olen sanonu, että tuu kysyyn 10 vuoden päästä uudestaan, josko mieleni ois muuttunu.
Ensin työ/ura.
Emäntä joskus ehdottelee että jälkikasvu olis kiva, itse pysyn tuon osalta lujana, perhe-elämä ei innosta suuremmin. Jos emäntä kokee tuon esteeksi niin se tietänee mistä ulko-ovi löytyy. Lapset ehkä kivoja kunhan ei oo omia. (Älkääkä perheelliset hernettä vetäkö... ei vaan tunnu meitin jutulta.) Mieli voi toki joskus muuttua, mutta tän hetkisten ajatusten mukaan suhtaudun vähän epäillen siihenkin..
Kuten sanottu jo monasti, olin itsekin sitä mieltä että ei lapsia, ne ei sovi mulle. Mutta nyt kun tuota tuossa pyörittelee niin pitää olla kokoajan höpöttämässä ja leikittämässä. Niin ne ihmiset vaan muuttuu eikä kaduta nyt kyllä pätkääkään, päinvastoin pitäsköhän hommata toinenkin.
Eilen 09.02.2009 klo 18.35 syntyi esikoinen maailmaan. 3900g 50cm täyttä tyttöä. Vain kaulin puuttui kädestä. Ei tässä Varianttia olisi edes hommattu jos ei lapsia olisi. Perhana, nyt on perheessä akkavalta.
Ei yhtään lasta, kun ei ole edes tuota "parempaa" puoliskoa. Farmari löytyy silti, tavaratilalla on käyttöä muutenkin Tosin olen aina ollut sitä mieltä, että mitä isompi auto, sitä parempi. Vielä joku päivä omistan oman bussin, se on sellainen "haave"
Meille syntyi ensimmäinen lapsi viime juhannuksena. Nyt tytöllä ikää jo reilu 10kk. Kyllä aika menee pienen kanssa nopeesti. Sopivasti juhannusaatolle sattuu 1vee synttärit
HeikkiS wrote:Viime yönä klo 23.29 syntyi tähän harrastaja perheeseen poika lapsi, joka painoi tullessaan 3510g.
Ei ois bussissa enään kun kolme penkkiä tyhjänä
Me lisäännyimme viime viikolla 14.5. klo 09:22 yhdellä isännällä. Sinappitykillä oli pituutta 52cm ja painoa komiat 4270gr. Viikossa ehtinyt kertymään painoa jo about 300gr lisää. Tissi maistuu, isänsä poika!
Passatissa takapenkillä nyt kaksi lapsimatkustajaa.. Vielä ei tarvii Transportteriin vaihtaa.
Jo rupee riittään, oli jo tekemistä että löysi sopivan 8-paikkasen kulkupelin.
Pojat 8kk, 3V, 12V
Tytöt 5V, 8, 10V
Ekaa kertaa tuli tää luettua ja voin todeta että näin kolvitosena toi yöheräilly on aika taval raskaampaa mitä nuorempana vaikka juniori aika helppo onki ollu tuon suhteen.
Parin vuoden ikänen pojannappula tuossa singahtelee ees taas tukka pystyssä, naama lakussa ja kiintoavain kädessä.
Lisää saattaa olla tulossa jossain vaiheessa.