01268 - Quantity Adjuster (N146) ja meno hyytyi
Posted: 29.4.2013 21:35
Työkaverin 3B 1.9tdi (74kw) lakkasi pelittämästä.
Lähti pihasta käymään, sammui kummallisesti, lähti uudestaan ihan ok mutta sammui lopullisesti n. 5metrin pakituksen jälkeen. Aikasemmin ei mitään ongelmia.
Vikakoodiksi antaa pysyvästi tuon
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-10 -- intermittent
Blockeista katsottiin niin IQ (injection quantity) oli startatessa ~30mg/str. Hyvä vai huono?
PA-suodattimen täyteen täyttäminen ei ole vaikuttanut.
Tankki on täynnä.
Jakajapumpun solenoidi naksahtaa kun laittaa virrat päälle.
Silmämääräisesti konehuoneessa pumpulle tulevat johdot ok.
Starttaa muttei käynnisty.
Kaveri löysäsi suuttimien muttereita ja startatessa tulee naftaa välistä. Mutta paljonko ja minkälaisella voimalla sitä pitäisi startatessa tulla? Kunnon ruiskulla vai?
Internetin selaaminen jatkuu. Sieltä löytynyt samalle vikakoodille syyksi ainakin mekaaninen vaurio pumpun sisällä ja katkenneet johdot pumpulle menevässä sarjassa.
Vinkkejä?
Lähti pihasta käymään, sammui kummallisesti, lähti uudestaan ihan ok mutta sammui lopullisesti n. 5metrin pakituksen jälkeen. Aikasemmin ei mitään ongelmia.
Vikakoodiksi antaa pysyvästi tuon
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-10 -- intermittent
Blockeista katsottiin niin IQ (injection quantity) oli startatessa ~30mg/str. Hyvä vai huono?
PA-suodattimen täyteen täyttäminen ei ole vaikuttanut.
Tankki on täynnä.
Jakajapumpun solenoidi naksahtaa kun laittaa virrat päälle.
Silmämääräisesti konehuoneessa pumpulle tulevat johdot ok.
Starttaa muttei käynnisty.
Kaveri löysäsi suuttimien muttereita ja startatessa tulee naftaa välistä. Mutta paljonko ja minkälaisella voimalla sitä pitäisi startatessa tulla? Kunnon ruiskulla vai?
Internetin selaaminen jatkuu. Sieltä löytynyt samalle vikakoodille syyksi ainakin mekaaninen vaurio pumpun sisällä ja katkenneet johdot pumpulle menevässä sarjassa.
Vinkkejä?