Page 1 of 1
Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 8.11.2013 8:48
by Carpowerful
Onkos jollain sepällä tietoo mitenkä paljon tuo vakio pakosarja ahdistaa? Näytti ainakin kun joskus vilkasin sitä, niin melko tukkoselta, mutta tiiä sitten. Pitäisi näillä näkymin tehohaarukan asettua jonnekkin 110-125hv litralta, mutta sittenhän se selviää kun penkkiin saadaan. Liekkö sitten tehdassarjaa olemassa vähä parempaa, vai pitääkö ite rueta työstämään.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 8.11.2013 10:18
by Sami Jalonen
On noista reilu 200hv otettu vakiosarjalla, sen jälkeen taitaa tulla ennemmin ahtimen sijoitus pakosarjan vaihdon syyksi.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 8.11.2013 14:00
by Jultsu
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... arger.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuommoista ainakin saa maailmalta. Symmetrisyys kai on tuo avainsana, ahdin saa tasaisesti painetta.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 8.11.2013 15:10
by JukkaA
On noista yli 300hp penkitetty sillä pakosarjalla. Kyllä se on 99,99% tapauksista, että se on pakosarjan perässä oleva ahdin joka ahdistaa!
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 13.11.2013 22:38
by Carpowerful
Oukei, mitenkäs sitten suuttimet? Onko kokemusta, että mitenkäpaljon ystyy softalla pelaamaan jos ottaa "yli isot" suuttiimet, niin ettei savuta kun hullu. Vai tuleeko ruiskutus ajat sitten vastaaan. Kun nyt jos kuvittelee, että tämän hetkinen tehotavoite on se noin 220-240hv niin siihenhän pitäisi päästä jo tuollaisilla +50% suuttimilla kohtuuvella ja jos vähä isommat siitä ottaa niin on jo pelivaraa.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 13.11.2013 23:24
by Tero Paalanen
Jos suuttimet meinaat vaihtaa niin käytännössähän vaihtoehdot ovat;
Firadin +50%, +80%, +120%, +160%, sekä Bosion Race 783:set.
+50%:set piisaa varmasti tehotavoitteisiin, mut en näe mitään syytä miksei suuttimet voisi olla vaikka +80:set.
Eivätpä loppuusi kesken ainakaan ihan heti. Onhan vastaavilla penkitetty yli 350hv.
Savun määrä ja ylimääränen käryyttely taitaakin sitten olla hyvin paljon softasta kiinni.
Ei +160% suuttimetkaa juuri käryytelly tyhjäkäynnillä vaikka softakin oli vielä ihan raakile.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 14.11.2013 20:44
by Carpowerful
Ookkei tämä helpottaa taas kummasti suunnitelmia, kun en ole oikein ole niin perehtynyt nuihin pumpdusen suutin hommiin millään tapaa. Onkos teillä ollut ongelmia saada sellasia kiisuja putkesta, että leimalle pääsee ilman mitään katteja? Vai pitäiskö laittaa sitten joku "kisakatti" putkeen aina leimauksen ajaksi. Ei oo vielä mitään hajua missä tuon vehkeen nyt sitten joskus penkittää, mutta ainakin karala on mielessä pyörinyt, kun kohtuu lähellä vielä olisi, niin liekkö mitään mahdollisuutta saada "napin" taakse eri tehomodeja. Ois tuossa lähempänäkin muutama penkki, vuan ei oo kaikille neljällepyörälle ja eivät ymmärrä mistään mitään, niin ihan turha sellasillekkaan viedä.
Re: Passat 1,9TDI AVF pakosarja.
Posted: 14.11.2013 21:04
by Pasi Häkli
Ihan huoletta sen katin voi sieltä pois jättää. Ei omassa passatissakaan koskaan ollut mitään ongelmia konttorilla, vaikka kattia ei ollut.