Puhallin puhaltaa vain ja ainoastaan lämmintä. Autossa ei ole ilmastointia.
Säädin pyörii normaalisti laidasta laitaan.
Mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään, aukomaan?
Passat 3B puhallin
Passat 3B puhallin
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
Re: Passat 3B puhallin
Voisikohan olla vesiventtili jumissa? Aikoinaan mulla ollut bmw teki aivan samaa. Otin vesiventtiilin irti ja purin osiksi. Putsausta, hiomista ja rasvausta osille. Eikun takaisin paikalleen ja toimii.
vesiventtiili, löytynee kenties puhaltimesta?
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
Kyllähän sen pitäisi löytyä sieltä konehuoneen puolelta lämppärinkennolle menevien putkien luonta...
kylmä/kuuman säätöläppä ilmakanavan sisällä on nähtävästi pois paikoiltaan? rikki? sen pystyy käsin ropeloimalla laittamaan jokseenkin paikalleen ja se pysyy siellä kun säätää kojetaulusta. aikansa kun roveltaa niin se jää joko kuumalla tai kylmälle. sori kun tulee epämäärästä tekstiä..
tuskailen nyt että pitääkö tässä lähteä kojetaulun irroitukseen vai pääseekö jollakin ilveellä siihen käsiks mutta eipä taida.
tuskailen nyt että pitääkö tässä lähteä kojetaulun irroitukseen vai pääseekö jollakin ilveellä siihen käsiks mutta eipä taida.