Page 1 of 1
					
				Vanhojen perässä Audi A6 avant laittelua
				Posted: 30.12.2005 20:16
				by Mika Viinikka
				Nyt kun kaikkea pientä rupeaa pikkuhiljaa tuleen, niin laitetaan nyt oma topicci tolle passatille. Tänään ostin mielenkiinnosta polar autovarusteesta merkittömän maskin ja kromi teippiä ja väkertelin sen teipin kiinni. Vähän hankala laittaa, kun maski on niin kaareva. Noo tää oli vaan kokeilu.

 Ehkä tuo eksyy pasvatin keulille kiinni tai myyn sen pois.
Ja tuli myös ostettua sivu vilkut. 

Olisin ostanut ledi vilkut, mutta ei ollut hyllyssä, ja ajattelin kokeilla noita.
 
			 
			
					
				
				Posted: 30.12.2005 20:19
				by Ari-Matti Aho
				Hyvältä näyttää. Laita vaan autoon kiinni.
			 
			
					
				
				Posted: 30.12.2005 20:22
				by Mika Viinikka
				Joo kait sitä ainaskin kokeilla pitää. Saattaa nuo teipit kyllä lähteä, ja tilalle tulla kunnon listat, mutta piti kokeilla. Kuvat on vähän isoja, joten pahoittelen niitä
			 
			
					
				
				Posted: 30.12.2005 20:30
				by Mika Viinikka
				Ja tuossa jo aiemmista jutuista pari kuvaa.

 
			 
			
					
				
				Posted: 31.12.2005 17:06
				by james potkukelkka
				Olikos sulla Viinikka tuossa autossa jo xenonit? Ilman muuta kannattaa tuo merkitön maski vaihtaa keulalle, muuttuu auton ulkonäkö huomattavasti.
Noista alakromeista voidaan olla kahta eri mieltä.... 

  Kromipeilit on kyl jees. Itelläni on samaiset peilit ja oon kyllä tyytyväinen.
 
			 
			
					
				
				Posted: 31.12.2005 22:15
				by Mika Viinikka
				Juu, tuossa on alkuperäiset xenonit. Katotaan nyt mitä teen sille maskille, kun oon ollut vähän vastaan merkitöntä maskia omassa autossa, mutta kait kaikkea voi koittaa 

  Polarissa jo vähän mietittiin caractere palikkaa tuohon. Katotaan nyt, tuleeko sitä vai abt palikkaa 

  aika näyttää
 
			 
			
					
				
				Posted: 31.12.2005 23:03
				by Ari-Matti Aho
				Caractere on hienompi.
			 
			
					
				
				Posted: 6.1.2006 1:01
				by Mika Viinikka
				
Vähän pimee kuva, mutta siinä nyt maski mallailtuna paikalleen. En vaan tiä kuinka kauan
 
			 
			
					
				
				Posted: 6.1.2006 10:45
				by Sami P
				onhan tuo paljon parempi ku vakio!!!!  

 
			 
			
					
				
				Posted: 6.1.2006 15:15
				by Dalton
				Omasta mielestäni Passattiin sopii merkitön maski kuin nenä päähän!
Hauskaa kun porukka joskus kyselee että minkäs merkkinen auto tuo oikein on ja paras kysymys oli että onkos sulta merkki pudonnut keulalta 

 
			 
			
					
				
				Posted: 28.4.2006 20:28
				by Mika Viinikka
				Tänään tuli sit haettua renkaat. Piti odottaa asennusta siihen asti kun saa alustankin, mutta ei sitten malttanutkaan 
 
On vähän tuommonen allroad malli nyt 
 
Ja parempia kuvia laitan, kun saa sen alustasatsin.
 
			 
			
					
				
				Posted: 9.5.2006 16:39
				by Jouk
				Onko noissa kesävanteissa offsetti tahallaan väärä, vai kuvittelenko että ne tulee hiukka "liikaa" ulos? (Ainakin omaan Syncroon verrattuna kovin ulkona.)
Meinasin vaan että ihan p0rno tietty tolleen, mutta luulis tulevan kiveä kylkeen? 

 
			 
			
					
				
				Posted: 10.5.2006 13:14
				by Dalton
				Hurjan näköinen vakio korkeudella 

  Kyllä huutaa tosiaan madallusta!
 
			 
			
					
				
				Posted: 10.5.2006 16:51
				by Jouk
				Dalton wrote:Hurjan näköinen vakio korkeudella 

  Kyllä huutaa tosiaan madallusta!
 
Mites noi nyt menee?
Vakio Syncro / 4-Motion on 4 cm (?) korkeampi kuin normaali Passatti ja tehtaan sporttialustalla se on saman korkuinen??
(Itse tarten maavaraa silloin tällöin, joten on jäänyt madaltamatta.)
 
			 
			
					
				
				Posted: 11.5.2006 13:50
				by Dalton
				Niin omalla kommentillani tarkoitin sitä että jos autoon laitetaan isot vanteen ja matalaprofiili renkaat niin renkaan ja lokasuojan väliien ei saa jäädä mitään lokinpesää!
Eli jos auton haluaa pitää normaalilla korkeudella, ei minusta mitään isoja vanteita kannata hankkia 

 
			 
			
					
				
				Posted: 11.5.2006 15:53
				by Mika Viinikka
				Aikas reunaan noi tietysti tulee, mutta pääasia että kumin kuvio ei tule kaaresta ulos 

 Jos en ihan suteen muistele, niin noissa on et45.
Alustan piti tulla tälläviikolla alle, mutta oli valmistajalta tullut väärät takajouset ja iski vielä mahapöpönkin, että eipä sit tullut isoa vahinkoa.
Ensi viikon torstaina pitäisi olla alusta paikallansa ja koitan ottaa parempia kuvia sitten. Tuossa vanhempien pihassa joutuu kikkaileen, ettei ooppelit ja foortit osu samaan kuvaan  

Ja kuvat on kännykällä jälleen otettu. Pahoittelen laatua
 
			 
			
					
				
				Posted: 11.5.2006 17:49
				by Micco
				Ei noi kyllä et 45 voi olla! Mulla on 8*19" vanteet et 35:llä ja ne tulee madalluksella juuri ulkoreunaan mihinkään ottamatta. Madallusta vaan kehiin, ni alkaa näyttää jo häijyltä!  

 
			 
			
					
				
				Posted: 11.5.2006 18:16
				by Mika Viinikka
				No sitten noi on 35. Ei jaksa mennä irrottaan pyörää tämän takia 

  Tarvii tarkistaa kun jaksaa
 
			 
			
					
				
				Posted: 28.5.2006 20:56
				by Mika Viinikka
				
Möksän pihassa otettu ja on vähän kurainen 
 
Tuossa kummiskin nyt alustasarja paikoillaan. Keltaiset konit ja cobran 30/20 jouset. Tuntuu ihan hyvältä setiltä.
Samalla vaihdettiin kaikki jarrut ja pitipä vielä uusia 4 tukivarttakin. Halpaa kun hajuvesi. Ei kauheasti tippunut, mutta riittää mulle.
Ja kilven alta puuttuu kromit, koska tuli vedettyä jääradalla penkan yli 

  Ja ei ole kerennyt(eli viitsinyt) hakee lisää tota nauhaa.
 
			 
			
					
				
				Posted: 29.5.2006 12:51
				by ahto
				aika miedolla satsilla lähetty liikkeelle, mut en tiedä hämääkö kuva mutta tuokin on enemmän ladussa kun kaverin golffi fk:n -40 madalluksella
			 
			
					
				
				Posted: 29.5.2006 15:09
				by Mika Viinikka
				Takaa kun ei voi laskea tuon enempää. Eipähän raavi pohja muovia rikki heti.
			 
			
					
				
				Posted: 31.5.2006 21:09
				by Mika Viinikka
				Micco: Kylläpä noissa on et45. Pääsin kulmien säädössä tsekkaan, kun piti ottaa eturengas pois.
			 
			
					
				
				Posted: 3.6.2006 9:38
				by Dalton
				Huomattavasti paremman näköinen madallettuna!
			 
			
					
				
				Posted: 7.7.2006 0:42
				by Mika Viinikka
				
Polar autovarusteesta hain uutta kromilistaa ja pistin paikalleen. Parempaa ja halvempaa kuin motonetin 

 
			 
			
					
				
				Posted: 13.7.2006 15:12
				by Sami Mäkinen
				Viinikka wrote:
Polar autovarusteesta hain uutta kromilistaa ja pistin paikalleen. Parempaa ja halvempaa kuin motonetin 

 
Ja asennus kaljaakin on ollut, ihme että saanut listat meneen suoraan  

  (väärän merkkistä kaljaa kylläkin 

 )
 
			 
			
					
				
				Posted: 19.7.2006 12:21
				by Mika Viinikka
				Vaikka nyt tuommonen 'nakkikoppi' tuli hommattua, niin kyllähän siihenkin jotain tulee tehtyä.
Kuvia laitan, kunhan pääsen kotio koneelle viikonloppuna
			 
			
					
				
				Posted: 19.7.2006 13:11
				by Vesa-Matti Luoma
				Hiukan liian aikaisin ehit harrastaa tukivarsi jenkkaa 

 
			 
			
					
				
				Posted: 19.7.2006 14:30
				by james potkukelkka
				Sitä se on, eli rempataan autoa ISOLLA rahalla ja sitten laitetaan kiertoon.  

  Näin kävi itellenikin muutama vuosi sitten, laitatin 2.8 v6 koneeseen ~2000e remontin, 1200e alustasatsin ja 1800e rengas/vannepaketin, ja auto vaihtoon. *ittu sitä onkin ollut joskus idiootti.....  

 
			 
			
					
				
				Posted: 22.7.2006 18:20
				by Mika Viinikka
				Niinpä. Harmittaahan se vähän, kun jo rahaa tuohon passattiin tuli laitettua ja nyt tuli vaihdettua se pois. Mutta merkit oli semmoiset, että vielä olisi palanut paljon enemmänkin rahaa. Ja ei sitä viitsi koko ajan rempata isolla rahalla, kun arvo kummiskin tippuu koko ajan. Piti hommata sitten vähän uudempi, vähemmän ajettu ja rahapussille taloudellisempi auto. Ja olen touranin 2 omistaja, niin tietää vähän menneisyyttäkin paremmin.
			 
			
					
				18.3-07 Touran vaihtui Audiin
				Posted: 21.3.2007 11:41
				by Mika Viinikka
				Ajattelin jatkaa samaan topicciin niin saa noi edelliset kuvat ja viestit näkyä, jos vaikka niistä olisi jollekkin hyötyä.
Touran siis vaihtui Sunnuntaina 18.3 tuommoseen Met.mustaan A6 avanttiin. Tekniikaltaan 2.4 30v V6 Tiptronic quattro. 
Quattro tarrat jo tuohon tilasin ja tänään laitoin Philipsin X-treme power polttimot pitkiin ja Pilot blu-xe polttimot lyhkäsiin. Xenonit tosin juuri tilasin Slamitilta kuten myös kromiset peilin kuoret. Kuvaa tulee kun tavara on hyppysissä ja asennettuna.
 
			 
			
					
				
				Posted: 21.3.2007 14:13
				by piritek
				Kromiset kattokaiteet varmaan vielä ostolistalla? Sopii nimittäin aika hyvin Avanttiin 

 
			 
			
					
				
				Posted: 21.3.2007 22:04
				by Mika Viinikka
				Juu totta kai on 

 Pikku hiljaa tulee uutta osaa sinne tänne. Tarvii mennä vähän talouden mukaan.
 
			 
			
					
				
				Posted: 23.3.2007 11:52
				by Mika Viinikka
				No niin. Harrilta tuli nopeasti paketti perille. Kiitokset nopeasta palvelusta. Huomena pitäisi katella valoja ja peilejä paikalleen. Kuvaa laitan sitten tulemaan, kun jotain tapahtuu.
			 
			
					
				
				Posted: 25.3.2007 20:25
				by Mika Viinikka
				Tuossa on peilit ja xenonit paikallaan. Noi alkuperäiset kuoret korvaavat kuoret oli kyllä nopeat vaihtaa. Ei kerenny kun 1 keppanan juomaan vaihdon aikana 

  Xenonit oli myös tuttua hommaa, joten ei niissäkään kauaa menny. Ballasteille ei tilaa kauheasti vaan ole. Eilen ehtoolla pääsi koittaan valoja niin kyllä noi on niin paljon paremmat kun halogeenit.

 
			 
			
					
				
				Posted: 25.3.2007 22:07
				by Ari-Matti Aho
				Hyvin ne kuoret kyllä sopii...