Page 1 of 1
Vanhojen perässä Audi A6 avant laittelua
Posted: 30.12.2005 20:16
by Mika Viinikka
Nyt kun kaikkea pientä rupeaa pikkuhiljaa tuleen, niin laitetaan nyt oma topicci tolle passatille. Tänään ostin mielenkiinnosta polar autovarusteesta merkittömän maskin ja kromi teippiä ja väkertelin sen teipin kiinni. Vähän hankala laittaa, kun maski on niin kaareva. Noo tää oli vaan kokeilu.

Ehkä tuo eksyy pasvatin keulille kiinni tai myyn sen pois.
Ja tuli myös ostettua sivu vilkut.

Olisin ostanut ledi vilkut, mutta ei ollut hyllyssä, ja ajattelin kokeilla noita.
Posted: 30.12.2005 20:19
by Ari-Matti Aho
Hyvältä näyttää. Laita vaan autoon kiinni.
Posted: 30.12.2005 20:22
by Mika Viinikka
Joo kait sitä ainaskin kokeilla pitää. Saattaa nuo teipit kyllä lähteä, ja tilalle tulla kunnon listat, mutta piti kokeilla. Kuvat on vähän isoja, joten pahoittelen niitä
Posted: 30.12.2005 20:30
by Mika Viinikka
Ja tuossa jo aiemmista jutuista pari kuvaa.

Posted: 31.12.2005 17:06
by james potkukelkka
Olikos sulla Viinikka tuossa autossa jo xenonit? Ilman muuta kannattaa tuo merkitön maski vaihtaa keulalle, muuttuu auton ulkonäkö huomattavasti.
Noista alakromeista voidaan olla kahta eri mieltä....

Kromipeilit on kyl jees. Itelläni on samaiset peilit ja oon kyllä tyytyväinen.
Posted: 31.12.2005 22:15
by Mika Viinikka
Juu, tuossa on alkuperäiset xenonit. Katotaan nyt mitä teen sille maskille, kun oon ollut vähän vastaan merkitöntä maskia omassa autossa, mutta kait kaikkea voi koittaa

Polarissa jo vähän mietittiin caractere palikkaa tuohon. Katotaan nyt, tuleeko sitä vai abt palikkaa

aika näyttää
Posted: 31.12.2005 23:03
by Ari-Matti Aho
Caractere on hienompi.
Posted: 6.1.2006 1:01
by Mika Viinikka
Vähän pimee kuva, mutta siinä nyt maski mallailtuna paikalleen. En vaan tiä kuinka kauan
Posted: 6.1.2006 10:45
by Sami P
onhan tuo paljon parempi ku vakio!!!!

Posted: 6.1.2006 15:15
by Dalton
Omasta mielestäni Passattiin sopii merkitön maski kuin nenä päähän!
Hauskaa kun porukka joskus kyselee että minkäs merkkinen auto tuo oikein on ja paras kysymys oli että onkos sulta merkki pudonnut keulalta

Posted: 28.4.2006 20:28
by Mika Viinikka
Tänään tuli sit haettua renkaat. Piti odottaa asennusta siihen asti kun saa alustankin, mutta ei sitten malttanutkaan
On vähän tuommonen allroad malli nyt
Ja parempia kuvia laitan, kun saa sen alustasatsin.
Posted: 9.5.2006 16:39
by Jouk
Onko noissa kesävanteissa offsetti tahallaan väärä, vai kuvittelenko että ne tulee hiukka "liikaa" ulos? (Ainakin omaan Syncroon verrattuna kovin ulkona.)
Meinasin vaan että ihan p0rno tietty tolleen, mutta luulis tulevan kiveä kylkeen?

Posted: 10.5.2006 13:14
by Dalton
Hurjan näköinen vakio korkeudella

Kyllä huutaa tosiaan madallusta!
Posted: 10.5.2006 16:51
by Jouk
Dalton wrote:Hurjan näköinen vakio korkeudella

Kyllä huutaa tosiaan madallusta!
Mites noi nyt menee?
Vakio Syncro / 4-Motion on 4 cm (?) korkeampi kuin normaali Passatti ja tehtaan sporttialustalla se on saman korkuinen??
(Itse tarten maavaraa silloin tällöin, joten on jäänyt madaltamatta.)
Posted: 11.5.2006 13:50
by Dalton
Niin omalla kommentillani tarkoitin sitä että jos autoon laitetaan isot vanteen ja matalaprofiili renkaat niin renkaan ja lokasuojan väliien ei saa jäädä mitään lokinpesää!
Eli jos auton haluaa pitää normaalilla korkeudella, ei minusta mitään isoja vanteita kannata hankkia

Posted: 11.5.2006 15:53
by Mika Viinikka
Aikas reunaan noi tietysti tulee, mutta pääasia että kumin kuvio ei tule kaaresta ulos

Jos en ihan suteen muistele, niin noissa on et45.
Alustan piti tulla tälläviikolla alle, mutta oli valmistajalta tullut väärät takajouset ja iski vielä mahapöpönkin, että eipä sit tullut isoa vahinkoa.
Ensi viikon torstaina pitäisi olla alusta paikallansa ja koitan ottaa parempia kuvia sitten. Tuossa vanhempien pihassa joutuu kikkaileen, ettei ooppelit ja foortit osu samaan kuvaan

Ja kuvat on kännykällä jälleen otettu. Pahoittelen laatua
Posted: 11.5.2006 17:49
by Micco
Ei noi kyllä et 45 voi olla! Mulla on 8*19" vanteet et 35:llä ja ne tulee madalluksella juuri ulkoreunaan mihinkään ottamatta. Madallusta vaan kehiin, ni alkaa näyttää jo häijyltä!

Posted: 11.5.2006 18:16
by Mika Viinikka
No sitten noi on 35. Ei jaksa mennä irrottaan pyörää tämän takia

Tarvii tarkistaa kun jaksaa
Posted: 28.5.2006 20:56
by Mika Viinikka

Möksän pihassa otettu ja on vähän kurainen
Tuossa kummiskin nyt alustasarja paikoillaan. Keltaiset konit ja cobran 30/20 jouset. Tuntuu ihan hyvältä setiltä.
Samalla vaihdettiin kaikki jarrut ja pitipä vielä uusia 4 tukivarttakin. Halpaa kun hajuvesi. Ei kauheasti tippunut, mutta riittää mulle.
Ja kilven alta puuttuu kromit, koska tuli vedettyä jääradalla penkan yli

Ja ei ole kerennyt(eli viitsinyt) hakee lisää tota nauhaa.
Posted: 29.5.2006 12:51
by ahto
aika miedolla satsilla lähetty liikkeelle, mut en tiedä hämääkö kuva mutta tuokin on enemmän ladussa kun kaverin golffi fk:n -40 madalluksella
Posted: 29.5.2006 15:09
by Mika Viinikka
Takaa kun ei voi laskea tuon enempää. Eipähän raavi pohja muovia rikki heti.
Posted: 31.5.2006 21:09
by Mika Viinikka
Micco: Kylläpä noissa on et45. Pääsin kulmien säädössä tsekkaan, kun piti ottaa eturengas pois.
Posted: 3.6.2006 9:38
by Dalton
Huomattavasti paremman näköinen madallettuna!
Posted: 7.7.2006 0:42
by Mika Viinikka
Polar autovarusteesta hain uutta kromilistaa ja pistin paikalleen. Parempaa ja halvempaa kuin motonetin

Posted: 13.7.2006 15:12
by Sami Mäkinen
Viinikka wrote:
Polar autovarusteesta hain uutta kromilistaa ja pistin paikalleen. Parempaa ja halvempaa kuin motonetin

Ja asennus kaljaakin on ollut, ihme että saanut listat meneen suoraan

(väärän merkkistä kaljaa kylläkin

)
Posted: 19.7.2006 12:21
by Mika Viinikka
Vaikka nyt tuommonen 'nakkikoppi' tuli hommattua, niin kyllähän siihenkin jotain tulee tehtyä.
Kuvia laitan, kunhan pääsen kotio koneelle viikonloppuna
Posted: 19.7.2006 13:11
by Vesa-Matti Luoma
Hiukan liian aikaisin ehit harrastaa tukivarsi jenkkaa

Posted: 19.7.2006 14:30
by james potkukelkka
Sitä se on, eli rempataan autoa ISOLLA rahalla ja sitten laitetaan kiertoon.

Näin kävi itellenikin muutama vuosi sitten, laitatin 2.8 v6 koneeseen ~2000e remontin, 1200e alustasatsin ja 1800e rengas/vannepaketin, ja auto vaihtoon. *ittu sitä onkin ollut joskus idiootti.....

Posted: 22.7.2006 18:20
by Mika Viinikka
Niinpä. Harmittaahan se vähän, kun jo rahaa tuohon passattiin tuli laitettua ja nyt tuli vaihdettua se pois. Mutta merkit oli semmoiset, että vielä olisi palanut paljon enemmänkin rahaa. Ja ei sitä viitsi koko ajan rempata isolla rahalla, kun arvo kummiskin tippuu koko ajan. Piti hommata sitten vähän uudempi, vähemmän ajettu ja rahapussille taloudellisempi auto. Ja olen touranin 2 omistaja, niin tietää vähän menneisyyttäkin paremmin.
18.3-07 Touran vaihtui Audiin
Posted: 21.3.2007 11:41
by Mika Viinikka
Ajattelin jatkaa samaan topicciin niin saa noi edelliset kuvat ja viestit näkyä, jos vaikka niistä olisi jollekkin hyötyä.
Touran siis vaihtui Sunnuntaina 18.3 tuommoseen Met.mustaan A6 avanttiin. Tekniikaltaan 2.4 30v V6 Tiptronic quattro.
Quattro tarrat jo tuohon tilasin ja tänään laitoin Philipsin X-treme power polttimot pitkiin ja Pilot blu-xe polttimot lyhkäsiin. Xenonit tosin juuri tilasin Slamitilta kuten myös kromiset peilin kuoret. Kuvaa tulee kun tavara on hyppysissä ja asennettuna.
Posted: 21.3.2007 14:13
by piritek
Kromiset kattokaiteet varmaan vielä ostolistalla? Sopii nimittäin aika hyvin Avanttiin

Posted: 21.3.2007 22:04
by Mika Viinikka
Juu totta kai on

Pikku hiljaa tulee uutta osaa sinne tänne. Tarvii mennä vähän talouden mukaan.
Posted: 23.3.2007 11:52
by Mika Viinikka
No niin. Harrilta tuli nopeasti paketti perille. Kiitokset nopeasta palvelusta. Huomena pitäisi katella valoja ja peilejä paikalleen. Kuvaa laitan sitten tulemaan, kun jotain tapahtuu.
Posted: 25.3.2007 20:25
by Mika Viinikka
Tuossa on peilit ja xenonit paikallaan. Noi alkuperäiset kuoret korvaavat kuoret oli kyllä nopeat vaihtaa. Ei kerenny kun 1 keppanan juomaan vaihdon aikana

Xenonit oli myös tuttua hommaa, joten ei niissäkään kauaa menny. Ballasteille ei tilaa kauheasti vaan ole. Eilen ehtoolla pääsi koittaan valoja niin kyllä noi on niin paljon paremmat kun halogeenit.

Posted: 25.3.2007 22:07
by Ari-Matti Aho
Hyvin ne kuoret kyllä sopii...