TDI ohjelmointia

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
User avatar
jiisimula
Posts: 117
Joined: 24.10.2005 0:08
Location: Tampere

TDI ohjelmointia

Post by jiisimula »

Kokemuksia ja tietoa TDI ympäristön ohjelmoinnista? (lähinnä piilevien voimavarojen etsintä ja hiukkasloukusta eroon pääsy mielessä) Näitä tuntuu tarjoavan nykyään yksi jos toinenkin korjaamo. Softat taitaa toki tulla jostain muualta.

Softissa varmastikin on eroja, joten kysymys kuuluukin mihin kannattaisi päätyä? Potilaana T5 2.5TDI volkkari..

Saa myös lähestyä YV:llä jos joku sattuu olemaan asiaan perehtynyt, ja kenties itsekin em. hommia tekevän.
(esim. Pirkanmaa-Satakunta-Pk seutu nurkilla, toki asiaa voi keksiä muuallekin)
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Re: TDI ohjelmointia

Post by Tero Paalanen »

Pk-seudulla Savon Autotune (nimestään huolimatta nykyisin Porvoossa).
Keski-Suomessa Tdi Tuning Finland.

Molemmissa onnistuu dpf:n pois ohjelmointi sekä tehojen lisäys. Molemmat ovat osaavia tekijöitä ja tekevät itse softat.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
User avatar
jiisimula
Posts: 117
Joined: 24.10.2005 0:08
Location: Tampere

Re: TDI ohjelmointia

Post by jiisimula »

Thanx, TDI tuning lienee itsellä ykkösvaihtoehto. Pitänee vielä deletoida tuo hiukkaskiihdytin. Kannattaako samalla duunata jotain muuta?
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
Killer
Posts: 776
Joined: 12.10.2008 19:14
Location: Qsamo

Re: TDI ohjelmointia

Post by Killer »

Kuopiossa on Findiesel. Osaava kaveri ja tekee myös kokonaan omat softansa.
Itse olen tuolla käyttänyt 2 autoa eikä kummankaan kanssa ollut mitään ongelmia.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
User avatar
jiisimula
Posts: 117
Joined: 24.10.2005 0:08
Location: Tampere

Re: TDI ohjelmointia

Post by jiisimula »

TDI Tuningiin päädyin. -Erittäin sujuva kokemus kaikin puolin.. Ohjelmistopäivityksen jälkeen pumpparilla tyypillinen kuollut alua 1000-1200rpm loistaa poissaolollaan ja veto on varsin tasaista. Voin suositella muillekin Hannun palveluita.. ja kannattaa poiketa vähän kauempaakin. :)
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
Post Reply