eli bussina ostin ja ehkä kolmas versio menossa, eli tuollainen wannabe multivan tällä hetkellä. vähän kesken edelleen ja poistin liikenteestä talveksi. eli ihan harrastus autona.
amideukselta hankitut kylkiputket (myös se lommolla oleva) on laittamatta vielä...
kojelaudan sitten menin myös maalaamaan, kun harmaa ei miellyttänyt... rasvat pois, muovi tartunta ja muutama kerros mustaa. hyvin ainakin vuoden päivät pysynyt.
Last edited by tero on 1.2.2008 23:32, edited 1 time in total.
juu, jos olet multivaneja ikinä sisältä nähnyt, niin tuossakin sellainen tasanne penkin takana, ei vain ole kuvassa vielä kiinni... taitaa pituus olla n. 2 metriä.
viimeisessä kuvassa ei patjat paikallaan. jokaisessa versiossa määräykset täyttyi, mut reissujen perusteella olen muokannut itselle sopivaksi. auto siis rekisteröity 1+4 lle. penkit joissa istutaa kylki menosuuntaan, niin ei tarvitse vöitä.
mutta kun tähän talouteen tuli ipanoita, niin senkin takia sit muutin noin, että vyöt ovat käytössä.
Last edited by tero on 11.3.2008 21:47, edited 1 time in total.
Käviskö "putkimiehen" putki teline?
Eli 100mm tai suurempi kattotelineisiin kiinni ja kiintee tulppa toiseen päähän ja avattava toiseen päähän ja tunkee vavat sinne putkeen matkan ajaksi
Pornstarter 2.4D Rego-95
Fiat Punto 75 SX-95
ex-Vw Passat Variant 1.9 TD-95
ex-vw G2 1.6D-90
on juu, kylmänä ei pysy tyhjäkäynnillä, raksuttaa tasaisesti, tasaisin väliajoin sit meinaa sammua ja sammuukin välillä. sama "puolilämpimällä" moottorilla. sit vasta kun on kunnolla lämmin, nii käy tasaisesti. + ei meinaa sammua avaimesta...
Mulla kävi ex-passatti kanssa kylmänä huonosti niin siellä oli jako pielessä(alapyörä hajonnut) mutta pelas lämpöisenä ok.
Oisko sulla pumpun ajoitus pielessä?
Vaikuttaako "ryypyn" käyttö käyntiin kuinkaan?
Pornstarter 2.4D Rego-95
Fiat Punto 75 SX-95
ex-Vw Passat Variant 1.9 TD-95
ex-vw G2 1.6D-90
ensi viikolla porteri menee nokkaremmin vaihtoon+ öljyt yms, vaihdetaan. hajuakaan mitä remmi kustantaa, 1.9td seen oli edullinen, vajaa 180e töineen. veikkaan et kalliimpi tuohon.. tällä remmillä muuten n. 150 000 takana
Pari viikkoa sitten käytin oman 2.4D hihnanvaihdossa (110tkm ajettu hihna) AD -korjaamolla. Vaihdettiin kaikki hihnat, mitä siellä löytyy+vesipumppu. Koko lysti maksoi hieman päälle 400€.
selvis säikähdyksellä, mut auto viel verstaalla, kun selvitellään, miksi ei sammu. +forte käsittelyt vielä...
nyt olis etsinnäs porteri, tavallinen paku, vaihtais tuon hondan sellaiseen....
No hyvä ettei isompaa remonttia tulut. Pikku-Jarilla S-joella oli muutama trp sopivilla kilometreillä kun tuossa yksi ilta pyörähdin rivistöä ihmettelemässä.
Pornstarter 2.4D Rego-95
Fiat Punto 75 SX-95
ex-Vw Passat Variant 1.9 TD-95
ex-vw G2 1.6D-90
Tuota Forten tököttiä ei kai myydä kaupassa suoraan yksityisille? Vai muistelenko jossain nähneeni niitä myynnissä..?
Alkoi kiinnostamaan tuo käsittely, kun sitä noin kehutaan. Kyllä yksi korjaamon pitäjäkin sitä kerran suositteli. Sanoi olleensa itsekin ensin vähän epäileväinen mutta kun oli kokeillut niin totesi että toimii. Jos tuolla saisi öljynkulutusta pienemmäksi ja muutenkin tuntuu että kone pitää turhan kovaa kalkatusta, liekö ne venttiilin nostimet jotka raplattaa.
hitto, takkuilua. no laitetaan tähän myös asiaakin... nuo käynti häiriöt alkoivat taas, eli kylmänä käy muuten tasaisesti, mut tasaisin (n.20sek.) väliajoin meinaa sammahtaa ja välillä sammuukin. ja 70km/H vauhdissa vitosella nykii hieman...
Last edited by tero on 13.5.2008 19:55, edited 3 times in total.
Kolmosmallin farkkugolffiin tuollaiset kiinalaiset takalyhdyt tuli joskus hetken mielijohteesta tilöattua. Jäi kuitenkin asentamatta, kun ruuvinreikiä olisi pitänyt isontaa eivätkä liittimet käyneet laisinkaan.
uusi penkki järjestys, tuohon penkkien väliin pitäisi nyt löytyä laskettava pöydänjalka, saisi pedin siihen. sitten pitäisi käydä rekisteröimässä pari paikkaa lisää. toisaalta kyllä mietin, että jos laittaisi kaikki penkit takaisin kiinni, saisin sen rekisteröityä linja-autoksi. mutta se ei kumminkaan ehkä ole tarkoituksen mukaista, ainakaan tällä hetkellä.
tuohon sähköiseen kylmälaukkuun vedin johdot, katkaisijalla. viime kesästä oli ihan hyvät kokemukset, kun pakastettiin saadut kalat pohjoisessa ja olivat viel umpi jäässä, kun päästiin vaasaan. ilman kylmäkalleja...