Page 1 of 1

golf farmari 1.8T vm 2001

Posted: 9.9.2009 16:13
by petena
Elikkäs saako tuommoista suomen kilville, kiinnoistais ostaa tuommonen ruotsista ja onkohan tietoa onko kyseisellä koneella olevia suomessa jo rekisterissä(mikähän on verotusarvo).
:roll:

Posted: 9.9.2009 17:26
by Tero Häkli
ei kovin helpolla taida saada selville... borastakaan ei akella osannu erotella kun vajaavetosen ja täysvetosen... normia ja farkkuakaan ei kuulemma erottele jos lukumääriä ettii... mut ei niitä varmaan montaa ole :)

Posted: 9.9.2009 18:54
by petena
olikos bora vaikea saada kilpiin suomessa varmaan samanlainen ois toi golffi saada.

Re: golf farmari 1.8T vm 2001

Posted: 9.9.2009 19:52
by Nixu
petena wrote:Elikkäs saako tuommoista suomen kilville, kiinnoistais ostaa tuommonen ruotsista ja onkohan tietoa onko kyseisellä koneella olevia suomessa jo rekisterissä(mikähän on verotusarvo).
:roll:
Onko ihan alkuperäisenä tolla koneella vai joku tekniikanvaihto auto?Jos alkuperäisenä on tommonen tehty,niin kyllähän tollasen kilpiin saa.Kannattaa varmaan soittaa Aken suuntaan ja tiedustella sieltä.Luulisi kyllä niiden tietävän :wink:

Aikoinani rakensin Japanin mallin 20v Gti corollan ja kyllä sekin kilpiin saatiin.Piti vaan olla Vtt:ltä päästömittauspaperit.(Maksaa 1000e päästökokeet) ym.lippua ja lappua Toyotalta.

Posted: 9.9.2009 20:24
by DJDH
Onhan noita 1.8T jetta/golf/bora farkkuja jenkkilä täynnä. Eli kyllä niitä on tehty.

Posted: 9.9.2009 22:40
by A.Leskelä
Kysympä samaan syssyyn, että miten on 3B passatin 1.8 vaparin turbotus? Onko siinäkin VTT helvetti edessä vai meneekö kivuttomasti? Kun kummiskin on tehty 3berttaa 1.8turbona.

Posted: 9.9.2009 23:11
by DJDH
Helpompi laittaa suoraan tehdaskutoinen 1.8T. Halvempi ostaa suoraan 3B 1.8T

Posted: 9.9.2009 23:19
by AjH
Ei tommosen 1.8T koneisen Golfin/Boran kilvitys ole mikään temppu koska konetta on olemassa vaikka kuinka ja tehdasvalmiste on kyseessä. Ihan normilaput vaatimuksenmukaisuuksista vaan tarvittaneen ja leimalle.
Verotusarvo on varmaan jossain GTI Golfin paikkeilla jos konetta ja päästötasoa miettii. Tai sitten joku 2.0 Golf, tiedä kuinka tarkkaan ne nykyään noita vertailee ja vastaavaa hakee.

Jälkiturbotuksessa on VTT reissu edessä, koska kone ei ole sama kuin tehtaan valmistama 1.8T. Sitten taas jos nostat keulalle 1.8T koneen jostain toisesta autosta niin se on jo helpompi katsastuksen kannalta. Muuten taas hommaa voi olla melko tavalla että kaikki pelaa.
Summasummarum, kuten DJDH asian jo ilmaisi: osta suoraan 1.8T koneella varustettu auto, helpompaa ja halvempaa.