Tommonen tuli sitten tilattua jos ens viikol sais paikalleen.Merkki on Remus.
Pönttö
IMO näin sen juuri pitääkin olla. Ja mieluusti sitten tasakaasulla siinä 2-3krpm ei mitään kuminaa eikä murmutusta. Polkastessa murahtaa tukevasti ja muuten silleen hillitysti kertoo hengityksestä ulkopuolella olijoille, silloin on putkisto "oikeassa" vireessä.Honkkis wrote:Ei tyhjäkäynnillä oikeen muuttunut.Sitten kun hieman polkasee ni huomaa Remuksen ja normi pöntön eron.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Onhan noi. VM-Styleltä saa vielä ainakin Sebringin vastaavia yleismalleja -50% hintaan, joku 130-200 euroo jää hintaa. Mallikohtaisessa toki on kiinnikkeet mutta äkkiäkös semmoset...sami.m wrote:eikös nuo remukset oo hirmukalliita
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Taas oli VM-Stylen tarjoukissa Remuksia, nyt ne oli kyllä jo oikeasti halpoja Melkeen pitäis ostaa itelle varastoon joku kappale.AjH wrote:Onhan noi. VM-Styleltä saa vielä ainakin Sebringin vastaavia yleismalleja -50% hintaan, joku 130-200 euroo jää hintaa. Mallikohtaisessa toki on kiinnikkeet mutta äkkiäkös semmoset...
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.