Sunnuntaina yhden jälkeen Kaukajärven Mäkkärin Drive-in jonossa hopeinen 3BG, ~17tuumaset viispuolaset vanteet, tummat lasit, madallusta? Kiinnitti erityisesti huomioo kun oli ihan samanlainen kun toi oma, joka kuitenkin ihan varmasti pysyi kotipihassa koko päivän.
Sama tai samankaltainen tuli vielä neljän aikaan vastaan saman Nesteen kohdilla kaupungista päin.
Muutenkin tuntui sunnuntaina taas tulevan vastaan pelkästään vakiosta poikkeavia Passatti variantteja.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
mahtoiko olla joku kerholainen kellokosken suunnalla liikkeellä tänään iltapäivällä turkoosilla laitetulla 3bg-pasuunalla? olin itse pysähtynyt bussipysäkille (asiakaskäynniltä lähdettyäni laittamaan nuuskaa huuleen.. ) tuolla meidän sinisellä passatilla ja vastaan tuli moinen. Merkitön maski ja varmaan vähän tontitettukin oli, mitä nyt ehdin äkkiä kurkata ja kääntyä oikein peräänkin katsomaan.. ?
niin juu ja työmaan pihassaon sellainen musta g4 missä slamitin tarroja helmassa ja takalasissa. ken hän on, se itsensä julki tuokoon. työmaa treella kalevassa ja rekkari alkoi kai g:llä
Olisinkohan "Nakkisormen" perässä ajellut tänä aamuna moottoritiellä ja vielä pätkän matkaa Laanilan suuntaan täällä Oulun puolessa? Kerhon tarran olin bongaavinani aamuhämärissä..
Oliko joku foorumilainen kun ohitti tampereella karkunvuoren tunnelissa puoli viiden - viiden välissä? Kellertävä 3B variantti, tontitettu, oliko tummaa lasiakin. Rekkari alku OIZ-. Olin ite valkosella mersun nupilla ajelin kohti kangasalaa
Edit: hephep, galleria paljasti miehen Mikluksi
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
A.Leskelä wrote:
En ollut minä, kaverin auto se on ollut. 1.8T Highline, maukas peli se kyllä on Tuo minu pasuuna on valkoinen tuplaputkilla ja kokopuna takavaloilla vink vink
Noilla tiedoilla A.Leskelä bongattu tänään kahden aikoihin toppilan voimalaitoksen läheisyydessä.
Ite tulin yhdistelmällä vastaan.
Leroy wrote:Olisinkohan "Nakkisormen" perässä ajellut tänä aamuna moottoritiellä ja vielä pätkän matkaa Laanilan suuntaan täällä Oulun puolessa? Kerhon tarran olin bongaavinani aamuhämärissä..
Hyvinkin mahdollista, olin töihin menossa mallastielle
A.Leskelä wrote:
En ollut minä, kaverin auto se on ollut. 1.8T Highline, maukas peli se kyllä on Tuo minu pasuuna on valkoinen tuplaputkilla ja kokopuna takavaloilla vink vink
Noilla tiedoilla A.Leskelä bongattu tänään kahden aikoihin toppilan voimalaitoksen läheisyydessä.
Ite tulin yhdistelmällä vastaan.
Pitää paikkaansa. Olen töissä Toppilan voimalaitoksella
Tumma 3B passat variant (ilmeisesti) Keravan K-Supermarketin lähellä 15.30 jälkeen, 3BG:n takavalot, mustat peltivanteet, sopivasti tontissa yms. Rekisteri taisi olla HCY-. Joku foorumilainen?
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Tuli käytyä syömässä Rossossa ennen kotia lähtöä. Ei sattunu Leroyn passatti silmiin ku olin parkkiksella, ajelitko vaan ohi?
Juu, pikavisiitin tein vaan sinne rautakaupan puolelle, 3min sisään-ulos..Piti kuitenkin, vaikka kiire oli, käydä Boran takalasia kurkkaamassa, että oliko se sun...ja olihan se.
Tuli käytyä syömässä Rossossa ennen kotia lähtöä. Ei sattunu Leroyn passatti silmiin ku olin parkkiksella, ajelitko vaan ohi?
Juu, pikavisiitin tein vaan sinne rautakaupan puolelle, 3min sisään-ulos..Piti kuitenkin, vaikka kiire oli, käydä Boran takalasia kurkkaamassa, että oliko se sun...ja olihan se.
Onko Myyriksen Bora variantti sellainen hopean värinen, jossa xenonit keulalla? tuli tänään raatekankaalla, lukkotiellä vastaan.. ei ole varmaan kovin montaa samanlaista täälläpäin
Myyris wrote:Joo kyllä on. Xenonit jopa oem tuotetta niin ei tarvitse noita poliiseja niin pelätä.
Jees, no pitää ens kerralla morjastella, ei ihan niin massaan sekoittuva kuitenkaan toi bora variant oo, ettei sitä huomais itellä oli vielä halogeenit paikallaan ku en oo leimauksen jäljiltä ehtiny xenoneita vaihtaa takas
Tammiston kohdalla Tuusulanväylää Helsingistä pois päin. Hopea/harmaa 3bg variant highline? Merkitönmaski ja tuplaröörit takana. Itse samanlaisella mutta sinisellä.
Basu wrote:"Kuikka" taisi olla Järvenpään Terholan Valintatalon edessä tänään jossain 16.30 jälkeen T4:lla? Ainakin enkelinsilmät ja auton väri täsmäsi...
Kas perskule.
Joo, kyllähän minä siellä kotikylällä pyörin ristiinrastiin.
Taisi juuri tuolloin(kin) olla postipaketin hakureissu ... tuli wanhaan warianttiin yenkkilästä hieman osia kunnostusta varten.
Tai sitten poikien crossipyöriin osia enklannista ... tai sitten ... ihan kaljaa hakemassa
AjH wrote:Janne_80 tais olla sunnuntaina Kaukajärven Nesteen kohdilla tulossa kotosuunnasta ennen kahtatoista? Morjenstelin kohdilla kun hokasin...
Tuohon aikaan paljon mahdollista, likan reenit loppuu sunnuntaisin 12.00. Joku mieni muistikuva on että oli tuttu pirssi, mutta en kerenny morjestaan.
Mä oon vaan semmonen puusilmä etten mä ketään huomaa, paitti Haapalan (Ei tota kolffia voi olla huomaamatta) taas torstaina vai oliko se perjantaina turtolassa, tais olla miehellä kiire.....