Oliko Sami Jalonen tänään Kehä III:lla vähän ennen kolmea ajamassa länteen päin? Kovin saman näköinen Passatti kuitenkin tuli vastaan Jumbon kohdalla. Ari-Matin ex. Golffi tuli myös bongattua tossa kehällä pari viikkoa sitten, nykyinen omista ei taida kirjotella täällä.
maastis wrote:varmaan hienosti oli parkkeerattu ku emäntä oli sil liikentees eikä uskalla/osaa peruuttaa "isoa" autoa...
Jep, keula pusikkoa päin, tais olla vielä kiven päällä, sen matalan, joka siinä tien vieressä on.
On ollut muistaakseni joskus siinä talonpäädyssäkin parkissa.
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.
Sairasen Passatti bongattu Hervannanväylän ja Teiskontien rampissa. Olin itse noussut rampista ylös ja pysähtynyt punasille, kun valkoinen passatti meni Teiskoon päin. Kello oli jotain puol kasi tai niillä main.
A6 3.0BiTdi avant quattro S-Line
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
Kiviharju wrote:DJDH bongattu VT15:sta Anjalankosken ABC:ltä hippasen kotkaan päin.
Tälläkertaa tajusin morjestaakkiin ajoissa.
Itse et kyllä tainnu huomata?
Huomasin just kohdalla. Pläräsin puhelimen soittolistaa
Tänään taas Itä-Tampereen puolella tuli varmaan kymmenkunta laitettua G4 ja Passat varianttia vastaan, ei pysty enää eritteleen minkä näkösiä oli. Omassa Passatissa oli peräkärry perässä jos joku sattunu bongaamaan.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mikko P tuli tänään aamulla vastaan Mannerheiminkadun sillan kohdalla, moikkasin mutta et tainnut nähdä. Tosin olin bemarilla liikenteessä niin ehkä siksi
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
Markus V wrote:Jos näin oikein niin Micco tuli vastaan kun outokumpuun ajelin, ylämyllyn ja viinijärven välillä. Työautolla posottelin.
Koko loppukevät/alkukesä on tullut hangattua Outokummussa töissä. Ensviikolla pitäs loppua. Joku ajelee aina Outokummusta päin Viinijärvelle mustalla IV Golfilla harva se päivä. Liekö foorumilaisia?
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
kovonen wrote:Markku Duussin 3B Passatti tullut parina päivänä Kuopio-Riistavesi välillä vastaan.
Pakko laittaa vähän offtopiccia mutta oi niitä aikoja kun sukulaiset vielä asu Riistavedellä niin siellä suunnalla tuli nuorempana vietettyä paljon aikaa... tuli joskus mopollakin ajeltua sinne ja takas muutamaan otteeseen Muuramesta asti
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Arto Vikiö wrote:Sairasen Passatti bongattu Hervannanväylän ja Teiskontien rampissa. Olin itse noussut rampista ylös ja pysähtynyt punasille, kun valkoinen passatti meni Teiskoon päin. Kello oli jotain puol kasi tai niillä main.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan, tunnustan
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Oliko joku clubilaisia tai muuten vaan harrastavia farkku 3C:llä Jyväskylän Prismaa vastapäätä Värisilmän vieressä tänään? Oli kattokaiteessa eat-sleep-vag tarrat ja vag whorea yms. ikkunoissa.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Olikohan joku klubilainen Porin prisman vieressä tankkaamassa samaan aikaan, sai multa myös savut silmille myöhemmin kakkostielle mentäessä Valkonen 3B farkkupassatti, helmat ja kylkilistat korinväriset, madallettu ja ~18" pyörät.
DJDH bongattu tänään kyminlinnasta sutelan prismalle vievällä tiellä. Ajoit perässä. Sun vasen xenoni näyttää paljon korkeammalle kun oikea... VINK VINK
EX VW Golf IV Variant -00
EX VW Golf III Variant -94
EX VW Golf II
Nipa wrote:DJDH bongattu tänään kyminlinnasta sutelan prismalle vievällä tiellä. Ajoit perässä. Sun vasen xenoni näyttää paljon korkeammalle kun oikea... VINK VINK
Juu, heitin pakun ja trailerin takasin ja ajelin sitten prismaan ostelemaan saareen grillattavaa Ne xenonien valokuviot ei ole ihan suorat. Riippuu vähän missä kulmassa niitä kattoo. Tai sitten korkeudensäätömoottori on paskana.