VW Polo 1.3i Steilheck 1994
VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Terve kaikille!
Tuli tuossa talven pimeinä hetkinä hankittua otsikon mukainen kulkine alle.
Eihän sitä kauaa vakiona jaksanut ajella, vaan autoon vaihdettiin kakkiksen ratti, joka oli huomattavasti paremmin käteen sopiva kun Polon alkuperäinen.
Auton soitin vaihdettiin samassa hetkessa ja jonkin ajanpäästä takakaiuttimiksi ilmaantuivat MDS:n 4x6:set.
Ulkokuoreen ei päivityksiä tullutkaan ennen kevättä, paitsi takalasien "todella" tyylikkäät koiratarrat heitettiin roskalavalle.
Kevään ensiauringon aikaan, alkoi tulla ikävä maanläheistä ajamista ja Saksasta tilattiin 80/60 alusta, joka saapuikin mukavasti viikossa kotiovelle. Hetki tämän jälkeen löytyi eBaysta Ronalin Teddy Bearit ja niiden kaveriksi tilattiin 165/55/14 Nankangit. Alusta ja rengas/vannesetit autoon kiinni, niin johan alkoi Polon ilme muuttua.
Takavalot lakkailin g40-lookeiksi, takalasinpyyhkimen revin pois ja samaan hikeen lähtivät myös kylkilistat.
Vielä tarvitsee etupuskurista valonpesurit siistiä pois, viritellä taakse keskiputki nykyisen vetokoukunpaikan tilalle ja maalata puskurin alaosat korinväriin.
Kirjotellaan ja päivitellään sitä mukaa kun jotain tapahtuu.
Pakollinen kuva kotterosta: http://salminen.kuvat.fi/kuvat/Autot/Vw ... o.JPG/full
Tuli tuossa talven pimeinä hetkinä hankittua otsikon mukainen kulkine alle.
Eihän sitä kauaa vakiona jaksanut ajella, vaan autoon vaihdettiin kakkiksen ratti, joka oli huomattavasti paremmin käteen sopiva kun Polon alkuperäinen.
Auton soitin vaihdettiin samassa hetkessa ja jonkin ajanpäästä takakaiuttimiksi ilmaantuivat MDS:n 4x6:set.
Ulkokuoreen ei päivityksiä tullutkaan ennen kevättä, paitsi takalasien "todella" tyylikkäät koiratarrat heitettiin roskalavalle.
Kevään ensiauringon aikaan, alkoi tulla ikävä maanläheistä ajamista ja Saksasta tilattiin 80/60 alusta, joka saapuikin mukavasti viikossa kotiovelle. Hetki tämän jälkeen löytyi eBaysta Ronalin Teddy Bearit ja niiden kaveriksi tilattiin 165/55/14 Nankangit. Alusta ja rengas/vannesetit autoon kiinni, niin johan alkoi Polon ilme muuttua.
Takavalot lakkailin g40-lookeiksi, takalasinpyyhkimen revin pois ja samaan hikeen lähtivät myös kylkilistat.
Vielä tarvitsee etupuskurista valonpesurit siistiä pois, viritellä taakse keskiputki nykyisen vetokoukunpaikan tilalle ja maalata puskurin alaosat korinväriin.
Kirjotellaan ja päivitellään sitä mukaa kun jotain tapahtuu.
Pakollinen kuva kotterosta: http://salminen.kuvat.fi/kuvat/Autot/Vw ... o.JPG/full
VW Polo 1.3i Variant -94
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Hei taas, pitkästä aikaa..
Välillä kirjoitella auton edistymistä, mikä on kesän aikana ollut vähäistä huonon rahatilanteen takia.
Yksi pari on eturenkaita tullut kulutettua ja muuta pientä, mutta on onneksi jotain oikeastikin tapahtunut.
Kylkilistojen liimat hangattiin pois ja auto sai ensimmäisen vahakerroksen pintaansa moneen vuoteen.
Etupuskurissa törröttävät valonpesurit alkoivat harmittamaan, joten Motonetistä tarttui matkaan pesuriton puskuri jolle annettiin hieman rakkautta ja näin auto sai uuden ilmeen keulalle. Takapuskurille tarvitsisi samaan tapaan maalaus hoitaa, jos tällä viikolla vaikka olisi aikaa.
Pientä maalailua tarttis myös kaarille suorittaa ja hankkia sarja renkaita lisää.
Etupäätä tullaan laittamaan jollain keinoa alaspäin tai sitten tyydytään nostamaan perästä napsu ylöspäin.
Kyllä tämä tästä, viimeistään VWatercooled Weekendiin mennessä (ehkä)..
Kirjottelen taas, kun jotain tapahtuu..
Tässä kuva nykytilanteesta, huono sellainen tosin.
Välillä kirjoitella auton edistymistä, mikä on kesän aikana ollut vähäistä huonon rahatilanteen takia.
Yksi pari on eturenkaita tullut kulutettua ja muuta pientä, mutta on onneksi jotain oikeastikin tapahtunut.
Kylkilistojen liimat hangattiin pois ja auto sai ensimmäisen vahakerroksen pintaansa moneen vuoteen.
Etupuskurissa törröttävät valonpesurit alkoivat harmittamaan, joten Motonetistä tarttui matkaan pesuriton puskuri jolle annettiin hieman rakkautta ja näin auto sai uuden ilmeen keulalle. Takapuskurille tarvitsisi samaan tapaan maalaus hoitaa, jos tällä viikolla vaikka olisi aikaa.
Pientä maalailua tarttis myös kaarille suorittaa ja hankkia sarja renkaita lisää.
Etupäätä tullaan laittamaan jollain keinoa alaspäin tai sitten tyydytään nostamaan perästä napsu ylöspäin.
Kyllä tämä tästä, viimeistään VWatercooled Weekendiin mennessä (ehkä)..
Kirjottelen taas, kun jotain tapahtuu..
Tässä kuva nykytilanteesta, huono sellainen tosin.
VW Polo 1.3i Variant -94
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Nostellaas tätäkin parin kuvan kera.
Omistaja itse joutanee kertomaan lisää, jos kokee tarpeelliseks..
Omistaja itse joutanee kertomaan lisää, jos kokee tarpeelliseks..
Few things in life work as well as a Volkswagen.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Muistaakseni nappasin kuvan tuosta eilen räyskälässä on noi teddyt aina vaan niin komiat
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Nuo nallet!
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Noi on härdet, PELAAA
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Ihailtiin eilen räyskälässä aidan yli, nallet ja toi uus väri toimii!
A6 Allroad TDI quattro 6spd.
EX Golf MkV Variant
EX 3BG 4Motion V6 TDI
EX Bora V5 4Motion
EX 3BG 4Motion
Lada 2104 1700i
http://hlehto.kuvat.fi/
EX Golf MkV Variant
EX 3BG 4Motion V6 TDI
EX Bora V5 4Motion
EX 3BG 4Motion
Lada 2104 1700i
http://hlehto.kuvat.fi/
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Mielenkiintoista..
Auto on ihan perusauton näköinen, takapuskuri repsottaa, kuskin ovi roikkuu, pakoputki ei istu eikä stancekaan mikään ihmeellisempi ole.
Silti jengi kuolaa ihan "simona". Ensimmäisen kerran näin vuonna 97 (mikkeli, varuskunta-alue, ensimmäinen inttipäivä, punainen G2) tuollaiset vanteet, eikä ne silloinkaan sen kummallisemmin säväyttänyt. Mutta onhan noita vanteita näkynyt myös oikeasti erikoisena ja edukseen.
Mutta omat mielipiteeni onkin vain noiden kuvien perusteella muodostunut, toivottavasti se livenä on oikeasti erikoisempikin.
Auto on ihan perusauton näköinen, takapuskuri repsottaa, kuskin ovi roikkuu, pakoputki ei istu eikä stancekaan mikään ihmeellisempi ole.
Silti jengi kuolaa ihan "simona". Ensimmäisen kerran näin vuonna 97 (mikkeli, varuskunta-alue, ensimmäinen inttipäivä, punainen G2) tuollaiset vanteet, eikä ne silloinkaan sen kummallisemmin säväyttänyt. Mutta onhan noita vanteita näkynyt myös oikeasti erikoisena ja edukseen.
Mutta omat mielipiteeni onkin vain noiden kuvien perusteella muodostunut, toivottavasti se livenä on oikeasti erikoisempikin.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Kaikki hyvä ei oo samallaista, toiset tykkää suorasta, toiset käyrästä..
Re: VW Polo 1.3i Steilheck 1994
Toi väri on ihan hirvee. Mutta korimalli täyttä kultaa. Ei tarvi muuta.