TRP T4 2.5TDi kytkin
TRP T4 2.5TDi kytkin
Kyselisin että mahtaakohan olla kytkimen vaihdon paikka transportterissa.
Eli sellasta vikaa, että tyhjäkäynnillä kuuluu "kalkatusta" oikean etupuörän takaa aina välillä. Sitten liikkeelle lähdettäessä kun luistattaa kytkintä niin se täristää välillä aikas reilusti. Lueskelin jostain että tämä olisi kaksoismassavauhtipyörän "ominaisuus" kun se rupee vetelemään viimeisiään. Myös täyskaasulla kyyhdyttäessä tuntuu pientä värinää.
Autolla on ajettu vajaat 360tkm ja se on 2.5Tdi koneella.
Eli sellasta vikaa, että tyhjäkäynnillä kuuluu "kalkatusta" oikean etupuörän takaa aina välillä. Sitten liikkeelle lähdettäessä kun luistattaa kytkintä niin se täristää välillä aikas reilusti. Lueskelin jostain että tämä olisi kaksoismassavauhtipyörän "ominaisuus" kun se rupee vetelemään viimeisiään. Myös täyskaasulla kyyhdyttäessä tuntuu pientä värinää.
Autolla on ajettu vajaat 360tkm ja se on 2.5Tdi koneella.
http://www.tamgears.com
Jos maantie ajoa paljon niin tavallinen ja kaupunki ajossa massakytkin oikea valinta??
Jos maantie ajoa paljon niin tavallinen ja kaupunki ajossa massakytkin oikea valinta??
kommentoin vaikken tiedäkään. itse kun lähden t5:llä vetää 2000kg vaunua, niin tuntuu siltä kun kaksoismassa pääsis joustamaan "pohjaan saakka". tiedä sitten miten paljon vaikuttaa sen tai laatikon kestävyyteen. lähtee paikaltaan niinku kuminauha ja parin metrin jälkeen nykäsee, myös veto päällä värinä tuntuu vaihekepissä. nämä vain vaunu perässä.
Ei siitä äänestä haittaa ole, kuulostaa vaan rumalta. Kyllä sie sitten huomaat jarruissa, kun se lakkaa tekemästä alipainetta. Miulla tuo ääni on jo kuulunut n 100 tkm. Varaosana pumppua saa vajaalla 200 €urolla...Jaspa wrote:Juu kokeilin tuota jarrun pumppaamista niin se ääni loppui... Onko kyseisestä kalkatuksesta mitään haittaa?Antti_T4 wrote:Olisiko mahdollista, että alipainepumppu pitää sen "kalkattavan" äänen? Ainakin omassa kulkineessa ääni loppuu, kun pumppaa jarrua reilusti paikallaan ollessa...