Nestevuoto

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Trombone
Posts: 64
Joined: 4.11.2009 13:16
Location: Pirkanmaa

Nestevuoto

Post by Trombone »

Tiputtaa jäähdytinnestettä koneen takaa tulipellin luota. Sen verran kuikuilin taskulampulla, että lohkon ja kannen rajamailla oleva muovinen letku hässäkkä tod näköinen syyllinen tähän. Jäähdytinnesteen lämpötila-anturi? on myös siinä kiinni.
Soitto kahteen eri vw merkkiliikkeeseen ei tuonut valoa mun päähän. Toisessa hintaa oli 20e ja toisessa 11,90e.
Kumpikaan ei osannut kertoa osalle virallista nimeä. Toisessa tarjottiin -vesioksa- nimeä. En lähtenyt vielä tilailemaan kummastakaan jotenkin tuntui olevan kyse eri osista.
Tuokaahan valo tyhmälle ja KERTOKAAHAN OSAN VIRALLINEN titteli!? Autona 1.6 -99vm passat manuaal ei ilmastointia. Samalla vois sijoittaa venttiilikopan tiivisteeseen ja vaihdattaa se myös.
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
kumita
Posts: 20
Joined: 2.4.2009 17:30

Re: Nestevuoto

Post by kumita »

Kannevesilähöstä ja laipasta puhu kun hain itelle saman osan pörhöltä. Maksoin n. 20€. Vanhassa olikin ihan mitättömän näköinen hiushalkeama joka alkoi vuotamaan kun vesi lämpes tarpeeksi. Yleinen vuotokohta
Ceisari
Posts: 158
Joined: 19.8.2011 17:23
Location: JKL

Re: Nestevuoto

Post by Ceisari »

Mulla on kans pidempään jo jäähytin nestettä jostain vuotanut..
lämpötila anturi tiivisteineen on jo vaihdettu mutta ei auttanut. huollossa oli puhetta että saattaa olla joku muovi halki joka maksaa toista sataa mutta ei kuulemma siinäkään huomannut mitään halkeamaa.

Tiputtaa nestettä ainoastaan kun auto on piuhan päässä lämmityksessä.
Kyseessä siis 1.9 tdi asz
Ex Airride Golf mk4 Highline 1.9TDI ASZ
Passat 3c Highline 2.0TDI BMR
Trombone
Posts: 64
Joined: 4.11.2009 13:16
Location: Pirkanmaa

Re: Nestevuoto

Post by Trombone »

Uusi muovi härdelli vaihdettu. Muovikotelo+useampi O-rengas paketissa joka ei sisällä anturia, nimi ei vieläkään selvinnyt. Paikallinen paja tilasi vagilta ja vaihtoi. Vuotokohta oli anturilla, onneksi pajan omasta miljoonalaatikosta löytyi uusi tilalle.
Taas kohti uusia hidasteita!
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
Post Reply