
Tuossa yhden firman controlleri...
http://hpamotorsports.com/haldex.htm
http://www.youtube.com/watch?v=0sq5FbgCv0U tossa vähän videota kun vetää aika kivasti kaikki neljä.
Mikko.P wrote:Eikös noita performance bokseja porukka oo käyttänyt ihan ilman mitään ongelmia... Kaverilla S3 boksi, pitäis käydä testaa, miten on eroa tuohon omaan kippoon...
Eikös se olisi vain mukava, jos takaveto olisi kytkettynä myös moottorijarrutuksessa? Siinähän se taitaakin olla suurin ja oleellisin ero torseniin verrattuna, ettei torsen muutu etuvetoiseksi kun nostaa jalan kaasulta. Itse ainakin tykkään, että talvella perän saa irti myös moottorijarrulla. Mutta ehkä en olekaan kovin vastuullinen kuljettaja...MTBE wrote:T5 boxista olen kuullut huhua että olis mk5 viriboxi, but en tiiä. Älä kato niitä HPA/ competition boxeja, turhan vinhoja ajaa pohjosessa. Ne kun kytkee takapyörät jarrutukseenkin mukaan. Kattele niitä sinisiä boxejaNe toimii kuin normaalit mutta enenmmän antaa taakse ja sivistyneempiä
Pakko korjata, kun huomasin. Siis kaverin S3: sessa on tuo sininen boksi...make86 wrote:Mikko.P wrote:Eikös noita performance bokseja porukka oo käyttänyt ihan ilman mitään ongelmia... Kaverilla S3 boksi, pitäis käydä testaa, miten on eroa tuohon omaan kippoon...
jos se s3 boxi on gen1 niin ei siinä pitäis olla mitään eroa kun muissakaan gen1 haldekseissa.