MK3 Variant Golf
MK3 Variant Golf
Morjens. Jos vaikka tänne hiukan raapustelis tosta uusimmasta ostoksesta.
Vento vaihtoi omistajaa niin oli pakko ostaa uus käyttis.
Elikkä tuli noin reilu viikko sitten ostettua Golf, joka on päällisin puolin suhteellisen hyvässä kunnossa.
Autolla ajettu 190tkm ja on vuosimallia 1997. Kahdella naisella ollut mua ennen, sisusta lähestulkoon uuden veroinen.
Volkkari tuli siis täysin vakiokuntoisena mulle.
Kaaret oli hiukan huonossa kunnossa kun niitä on joskus paikkailtu ja maalipinta oli ihan karhea kaarien kohdalta, mutta kävin kaikki kaaret myllyllä läpi. Ihan ok niistä tuli.
Ennen
Jälkeen
Sitten lähti pesurit puskurista.
Vedin ton puskurin ylälistan ihan vaan struktuurilla mustaksi, paremman näkönenkin imo niin.
Kuskin puolen etulokari oli aivan mattapintainen, kun vähän aurinko vissiin poltellut.
Sekin käytiin myllyllä läpi. Kai siitä hiukan parempi tuli.
Kuvaa sisustasta.
Nyttemmin penkit vaihtuneet VR6 golffin recarot. Niistä ei ole kuvaa vielä.
Sit tuli postista Ta tekniksin coilit, kierteet tietty pohjaan ilman mitään suurempia mietiskelyjä. Alaspäin sitä on vielä saatava.
Ja kävin tutulta hakemassa toisen venton purkuautoksi, siitä on otettu jo ohjaustehostimen pumppu golffiin. Pitäis hiukan jotain keulanvaihto touhuja joskus järjestää kun sais aikaseksi joskus edes jotain.
Itse golffi näytti niin orvolta joten kävin kipasemassa väliaikaseksi kaverilta vähän leveempää peltiä pyörimään alle.
Onhan ne liian pienet mutta paremmat kuin vakio vanteet.
Ohan tässä vielä paljon tekemistä ennen kun on siinä kunnossa jossa haluaisin.
-Alaspäin
-Ventokeula
-Vanteet
-Kokopunaset takavalot
-Jenkkiparkit
-Takapuskurin yläosa mustaksi
yms yms.
Toivottavasti ei häiritte nämä muutamat kuvat.
Topsu kiittää ja kuittaa.
Vento vaihtoi omistajaa niin oli pakko ostaa uus käyttis.
Elikkä tuli noin reilu viikko sitten ostettua Golf, joka on päällisin puolin suhteellisen hyvässä kunnossa.
Autolla ajettu 190tkm ja on vuosimallia 1997. Kahdella naisella ollut mua ennen, sisusta lähestulkoon uuden veroinen.
Volkkari tuli siis täysin vakiokuntoisena mulle.
Kaaret oli hiukan huonossa kunnossa kun niitä on joskus paikkailtu ja maalipinta oli ihan karhea kaarien kohdalta, mutta kävin kaikki kaaret myllyllä läpi. Ihan ok niistä tuli.
Ennen
Jälkeen
Sitten lähti pesurit puskurista.
Vedin ton puskurin ylälistan ihan vaan struktuurilla mustaksi, paremman näkönenkin imo niin.
Kuskin puolen etulokari oli aivan mattapintainen, kun vähän aurinko vissiin poltellut.
Sekin käytiin myllyllä läpi. Kai siitä hiukan parempi tuli.
Kuvaa sisustasta.
Nyttemmin penkit vaihtuneet VR6 golffin recarot. Niistä ei ole kuvaa vielä.
Sit tuli postista Ta tekniksin coilit, kierteet tietty pohjaan ilman mitään suurempia mietiskelyjä. Alaspäin sitä on vielä saatava.
Ja kävin tutulta hakemassa toisen venton purkuautoksi, siitä on otettu jo ohjaustehostimen pumppu golffiin. Pitäis hiukan jotain keulanvaihto touhuja joskus järjestää kun sais aikaseksi joskus edes jotain.
Itse golffi näytti niin orvolta joten kävin kipasemassa väliaikaseksi kaverilta vähän leveempää peltiä pyörimään alle.
Onhan ne liian pienet mutta paremmat kuin vakio vanteet.
Ohan tässä vielä paljon tekemistä ennen kun on siinä kunnossa jossa haluaisin.
-Alaspäin
-Ventokeula
-Vanteet
-Kokopunaset takavalot
-Jenkkiparkit
-Takapuskurin yläosa mustaksi
yms yms.
Toivottavasti ei häiritte nämä muutamat kuvat.
Topsu kiittää ja kuittaa.
Last edited by topppsu on 8.7.2012 14:30, edited 1 time in total.
Re: MK3 Varian Golf
Nättiä! Mun piti tulla NPS:llä huuteleen et tuu tänne Variant-clubin puolelle huutelemaan tästä uudesta kiposta, mutta lukko tuli ennen minun kommenttiani. Enkä jaksanut yv:llä vaivata. Ventoa tuli seurattua kovasti ja komeahan siitä tuli, odotukset on korkealla sen johdosta tälle autolle
Nykyään Seat-miehiä mutta hengessä mukana!
Re: MK3 Variant Golf
Kiitoksia.
Onhan täs nyt vielä kaikki ihan miten sattuu mut kai se siitä sitten pikkuhiljaa.
Onhan täs nyt vielä kaikki ihan miten sattuu mut kai se siitä sitten pikkuhiljaa.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: MK3 Variant Golf
Täällä olis sitten VR6 penkit ylimääräsenä
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: MK3 Variant Golf
Jepjep, ja mulla on jo autossa kiinni.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: MK3 Variant Golf
No ei siinä sitten mitään kattelin vaan et oli CL penkit kuvissa...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: MK3 Variant Golf
Päivitellääs tätäkin välillä. Perrrhana, subbari lakkas toimimasta ihan yht äkkii, vahvistimessa vilkkuu vihree valo, vaikka pitäis palaa kokoajan se vihree valo siinä. En kyllä tiedä mis vika, kai jotain kosketushäikkää tjsp??
Hiukan on takapäähän jostain kumman syystä ilmestynyt miinus camberia.
Muutaman kuvankin kävin nappasemassa.
Nyt on vanteetkin tiedossa, kolmeen osaan purkautuvat 16x9 vannekset.
Taitanee korttikin perhana lähteä, tuli polliisilaitokselta kutsu vähän neuvottelemaan ajokortista...
Hiukan on takapäähän jostain kumman syystä ilmestynyt miinus camberia.
Muutaman kuvankin kävin nappasemassa.
Nyt on vanteetkin tiedossa, kolmeen osaan purkautuvat 16x9 vannekset.
Taitanee korttikin perhana lähteä, tuli polliisilaitokselta kutsu vähän neuvottelemaan ajokortista...
Re: MK3 Variant Golf
Päivitellääs tätäkin välillä.
Eli hiukan on jotain muutosta viime päivityksen jälkeen tullut.
NPS Big Meetissä tuli oltua kolme päivää, yks kuva sieltä.
Eli hiukan on jotain muutosta viime päivityksen jälkeen tullut.
NPS Big Meetissä tuli oltua kolme päivää, yks kuva sieltä.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: MK3 Variant Golf
Tuli pikku videonpätkä kuvailtua. Ei nyt mikää parhaimman laatunen mut kuitenkin.
Prkl sivuvilkku kun hajos kiinnikkeet siitä
http://www.youtube.com/watch?v=uLm0-QHXMuo
Prkl sivuvilkku kun hajos kiinnikkeet siitä
http://www.youtube.com/watch?v=uLm0-QHXMuo
Re: MK3 Variant Golf
Aika makoisalta näyttää, mutta noille puskurissa oleville valoille voisit keksiä jotain (parkit/vilkut/sumarit) kun erottuvat jotenkin huonolla tavalla.
Ja etuvannetta voisi tuoda lähemmäs kaarta (ja samalla kuitenkin hiukan pudottaa alemmas koko autoa)
Ja etuvannetta voisi tuoda lähemmäs kaarta (ja samalla kuitenkin hiukan pudottaa alemmas koko autoa)
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: MK3 Variant Golf
Nojoo, vannetta on jo viime kuvasta tuotu lähemmäs kaarta, autoa tiputettu noin 3cm ja nyt on maavaraa matalimmasta kohtaa noin kaksi senttiä. Seuraavaksi jos alemmas haluaa niin mennään renkaiden vaihdolla tai tehdään runkoon lisää tilaa vetarille.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: MK3 Variant Golf
Ja samalla siinä sitten näppärästi pilata lokarit kun renkaat raapii joka helvetin töyssyssä ja mutkassa, puhumattakaan siitä että autollahan täytyis pystyä kääntymäänkin niin että renkaat on tapissa.kotka wrote:Ja etuvannetta voisi tuoda lähemmäs kaarta (ja samalla kuitenkin hiukan pudottaa alemmas koko autoa)
Ei helvetti, ehkä musta on tulossa vanha.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: MK3 Variant Golf
Vanhuutta se vain.. Kyllä noihin noita lokareita löytyy, joten antaa vain raapia.
jaa.. Voishan tuohon laittaa myös alkuperäiset muovikaaret ja silpaista sisältä kaikki lokarin kantit pois.
Motonetinkin muovikaaret käy "melkein" suoraan paikoilleen (ainakin omaan 3 oviseen versioon), ja tuo ihan mukavasti lisänäköä..
jaa.. Voishan tuohon laittaa myös alkuperäiset muovikaaret ja silpaista sisältä kaikki lokarin kantit pois.
Motonetinkin muovikaaret käy "melkein" suoraan paikoilleen (ainakin omaan 3 oviseen versioon), ja tuo ihan mukavasti lisänäköä..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: MK3 Variant Golf
"Elikkä"
Nostellaas tätäkin, kun ei nettiautossa kenellekkään kelvannut. Pitää siis laitella itse talven aikana lisää.
Talvella tulossa aika reilusti muutoksia, mm:
-uudet kaaret suht reilusti levitettynä
-uusi väri (josta ei olla päästy vieläkään juhutsin kanssa yhteisymmärrykseen)
-uudet vanteet mallia astetta leveemmät kuin noi tinat oli
-koko koppaa reilusti alemmas
-runkoon lisää tilaa vetareille
-melko varmasti taka-akselin siirtäminen
-venton keula (????)
-lasien tummennus
-auton vaimentaminen
-jaja paljon muuta hipostelua.
Parit kuvat vielä tähän loppuun.
Tästä sitten seuraavat kuvat kun on tallissa purettuna.
Nostellaas tätäkin, kun ei nettiautossa kenellekkään kelvannut. Pitää siis laitella itse talven aikana lisää.
Talvella tulossa aika reilusti muutoksia, mm:
-uudet kaaret suht reilusti levitettynä
-uusi väri (josta ei olla päästy vieläkään juhutsin kanssa yhteisymmärrykseen)
-uudet vanteet mallia astetta leveemmät kuin noi tinat oli
-koko koppaa reilusti alemmas
-runkoon lisää tilaa vetareille
-melko varmasti taka-akselin siirtäminen
-venton keula (????)
-lasien tummennus
-auton vaimentaminen
-jaja paljon muuta hipostelua.
Parit kuvat vielä tähän loppuun.
Tästä sitten seuraavat kuvat kun on tallissa purettuna.
Re: MK3 Variant Golf
Omasta mielestä pidä vaan Golf-keula, melkeen kaikkiin laitelluihin mk3-Golfeihin tungetaan aina se Vento-keula niin omasta mielestä aika kulunutta jo. Ja kun tuo ei todellakaan näytä pahalta tuolla nykyisellä omalla keulallakaan! Mut itellehä näitä tehään jnejne..
Nykyään Seat-miehiä mutta hengessä mukana!
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: MK3 Variant Golf
vähän haastetta ja hommaa golf 4 cabrion keulan osat, sopii heittämällä kolmosiin
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: MK3 Variant Golf
Noniin, saihan tämäkin vehje vihdoin ja viimein sen leiman lappuun, joten ois aika vetää vehkeet talliin ja atomeiksi.
Tässä nyt on pikkusta remonttia tehty, hammastangon suojakumia, taka-akselin puslat yms pikkusta touhua. Vanhat puslat olikin mallia erittäintodellavitunkuluneet, joten ei ihmekkään että ekalla kerralla tuli hylsy katsastuksesta.
Noh, heti kun leima tuli, niin auto talliin ja pientä purkua.
Lokarit kun otin irti, niin niiden alta paljastui ilonen yllätys, helmojen etuosat ei olleet lähes lainkaan mädät.
Etupuskuri varmaan silotetaan kilvenkohdalta.
Takalasin pyyhkijäkin sai lähteä.
Vedin vaan nopeesti heppien jälkeen mustaa päälle, eli siis tietty pakkeli tulee vielä päälle. Vähän rujo vielä.
Eikai muuta. Huomenna ois tarkotus pestä tuo koko auto pyöränkaaria ja pohjaa myöten, kun saan talliin tarpeeksi tilaa.
Tässä nyt on pikkusta remonttia tehty, hammastangon suojakumia, taka-akselin puslat yms pikkusta touhua. Vanhat puslat olikin mallia erittäintodellavitunkuluneet, joten ei ihmekkään että ekalla kerralla tuli hylsy katsastuksesta.
Noh, heti kun leima tuli, niin auto talliin ja pientä purkua.
Lokarit kun otin irti, niin niiden alta paljastui ilonen yllätys, helmojen etuosat ei olleet lähes lainkaan mädät.
Etupuskuri varmaan silotetaan kilvenkohdalta.
Takalasin pyyhkijäkin sai lähteä.
Vedin vaan nopeesti heppien jälkeen mustaa päälle, eli siis tietty pakkeli tulee vielä päälle. Vähän rujo vielä.
Eikai muuta. Huomenna ois tarkotus pestä tuo koko auto pyöränkaaria ja pohjaa myöten, kun saan talliin tarpeeksi tilaa.
Re: MK3 Variant Golf
Joo noi vanhat ja väsyneet puslat saa viimeistään siinä vaiheessa rikki kun tontittaa kiesin vapauttamatta puslia.
Nimimerkillä Ventossa aikoinaan ihan sama juttu
No mites sen keulan kanssa? Kolffia vai Ventoa?
Nimimerkillä Ventossa aikoinaan ihan sama juttu
No mites sen keulan kanssa? Kolffia vai Ventoa?
Re: MK3 Variant Golf
Juu sitäpä minäkin että varmaan se ollut se viimeinen niitti. Noh aina oppii uutta.
Nyt on tosin paljon parempi ajotuntuma kun akseli ei heilu jokasuuntaan.
Kyllä se taitaa Venton keula tulla, oon niin kyllästynyt tuohon golffin omaan...
Nyt on tosin paljon parempi ajotuntuma kun akseli ei heilu jokasuuntaan.
Kyllä se taitaa Venton keula tulla, oon niin kyllästynyt tuohon golffin omaan...
Re: MK3 Variant Golf
Nyt on taas pientä tapahtunut.
Nyt on tilaa putsata konehuone kunnolla
Toista takakaartakin tuli alotettua.
Reilun sentin tuo kaari vielä tuli ulos. Koitetaan silti ettei mitään sirppikaaria tulis.
Nyt on tilaa putsata konehuone kunnolla
Toista takakaartakin tuli alotettua.
Reilun sentin tuo kaari vielä tuli ulos. Koitetaan silti ettei mitään sirppikaaria tulis.
Re: MK3 Variant Golf
Oliko jo väri päätetty? Tuleeko vento keula? Mitkä vanteet ensi kesäksi?
Re: MK3 Variant Golf
Tulee venton keula. Väri on päätetty, mut vanteita ei vielä ole päätetty.
Väri ei tuu olemaan kaikkien mieleen.
Väri ei tuu olemaan kaikkien mieleen.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: MK3 Variant Golf
Tosta voi vain päätellä että harlequin
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: MK3 Variant Golf
Juuh elikkäs juu.
Nyt ois kaari heppailtuna ja toinen kylki hiottuna. Pikkuhiljaa.
Kitti peittää minkä hitsi heittää? wat?
Kai tää tästä etenee.
Nyt ois kaari heppailtuna ja toinen kylki hiottuna. Pikkuhiljaa.
Kitti peittää minkä hitsi heittää? wat?
Kai tää tästä etenee.
Re: MK3 Variant Golf
On toi vähän hassun näköinen nyt. Tuolla tekniikalla millä teit olisi nuo "halkiot" pitänyt vetää ylemmäksi -> kaari isommalta alalta ulospäin. Nyt näyttää että olisi pokkaus käännetty ulospäin..
Tämä vain kommenttina
Tämä vain kommenttina
Re: MK3 Variant Golf
Juu, tuli tehtyä aika paljon muutoksii tohon kaareen.
Elikkäs venton takakaari tuli sovitettuu, tulee ehkä joku 2.5cm ulos enemmän kuin vakiokaari, joka riittänee hyvin.
Pari paskaa kuvaa kun kameran säädöt oli päin helvettiä enkä jaksanut alkaa säätämään.
Ois pitänyt ottaa kuva jo aiemmin kun heppasin kaaren tohon, mut en jaksanu hakea kameraa joten kuvaa kittikasasta.
Elikkäs venton takakaari tuli sovitettuu, tulee ehkä joku 2.5cm ulos enemmän kuin vakiokaari, joka riittänee hyvin.
Pari paskaa kuvaa kun kameran säädöt oli päin helvettiä enkä jaksanut alkaa säätämään.
Ois pitänyt ottaa kuva jo aiemmin kun heppasin kaaren tohon, mut en jaksanu hakea kameraa joten kuvaa kittikasasta.
Re: MK3 Variant Golf
Jepjepjoooo. On tässä tullut hiukan kaikkee pientä tehtyä, ekaks lähti ovet irti.
Ruosteita hiukan pois
Ja sinkkiä päälle
Ja onhan tota takakaartakin hinkattu, pian alkaa oleen.
Sitte saakin auton kääntää tallissa ja tehdä toinen puoli maalauskuntoon
Ruosteita hiukan pois
Ja sinkkiä päälle
Ja onhan tota takakaartakin hinkattu, pian alkaa oleen.
Sitte saakin auton kääntää tallissa ja tehdä toinen puoli maalauskuntoon
Re: MK3 Variant Golf
Ei taida ketään täällä kiinnostaa tää topic vai onko tämä oikeasti näin hiljanen foorumi...
Mutmut, eilen tuli mietittyä tota alustaratkasua. Ei tätä saa noilla ta tekniksin tolpilla oikeesti kenttään ilman kiinnitysten muuttamista, niin ei siinä muu auta kun lyhyempää keppiä. Kaverilta käytiin hakemassa skylinen bc-racingin tolppa ja yläpää menee suoraan, alapäähän tarvii tehdä kokonaan uus kiinnitys.
Ainut huono puoli että toi skyllen tolppa on oikeesti liian lyhyt, täytyy siis tehdä alapään kiinnitys sen mukaisesti.
Viime kesänä oli näin että iskarit pohjassa, raidetangosta runkoon oli tällanen väli. Ja maavaraa oli lopulta 2.5cm tukivarsien kiinnityksistä.
Iskarien pituusero. Skyllen tolppa on pitkänä n. 4cm pidempi kuin tuo kiinantolppa pohjassa.
Kun raidetanko on rungossa kiinni, niin toi bc:n tolppa jää tämän verran vaille kiinnityksistä.
Elikkä uudet alapään kiinnitykset täytyy tehdä jostain, on tosin jo suunniteltu valmiiksi.
Ja sit tarvii vetareille ja raidetangoille tehä tilaa, ja varmaan renkaallekin pyöränkaariin.
Laskeskeltiin että tämän saa vaikka -4cm maavaraa kun kierteet pohjassa. Eli käytännössä alle sentin maavarallakin vielä joustoa.
Mutmut, eilen tuli mietittyä tota alustaratkasua. Ei tätä saa noilla ta tekniksin tolpilla oikeesti kenttään ilman kiinnitysten muuttamista, niin ei siinä muu auta kun lyhyempää keppiä. Kaverilta käytiin hakemassa skylinen bc-racingin tolppa ja yläpää menee suoraan, alapäähän tarvii tehdä kokonaan uus kiinnitys.
Ainut huono puoli että toi skyllen tolppa on oikeesti liian lyhyt, täytyy siis tehdä alapään kiinnitys sen mukaisesti.
Viime kesänä oli näin että iskarit pohjassa, raidetangosta runkoon oli tällanen väli. Ja maavaraa oli lopulta 2.5cm tukivarsien kiinnityksistä.
Iskarien pituusero. Skyllen tolppa on pitkänä n. 4cm pidempi kuin tuo kiinantolppa pohjassa.
Kun raidetanko on rungossa kiinni, niin toi bc:n tolppa jää tämän verran vaille kiinnityksistä.
Elikkä uudet alapään kiinnitykset täytyy tehdä jostain, on tosin jo suunniteltu valmiiksi.
Ja sit tarvii vetareille ja raidetangoille tehä tilaa, ja varmaan renkaallekin pyöränkaariin.
Laskeskeltiin että tämän saa vaikka -4cm maavaraa kun kierteet pohjassa. Eli käytännössä alle sentin maavarallakin vielä joustoa.
Re: MK3 Variant Golf
Kyllä tätä tulee seurattua, mut nyt alkaa olee omaan makuun liia tontissa tuo...
Re: MK3 Variant Golf
Voiko auto olla joskus muka liian tontissa?
Ja näitä kolmoskoppasia golffeja nyt on jokapuolella, sama se on yks vanha raato pilata.
Ja näitä kolmoskoppasia golffeja nyt on jokapuolella, sama se on yks vanha raato pilata.
Re: MK3 Variant Golf
en lähe väittelemää makuasiasta mut kyllä voi olla...
- samthunder
- Posts: 166
- Joined: 14.6.2010 12:50
- Location: Vantaa
Re: MK3 Variant Golf
Kyllä tätä tulee seurattua. Todella asiallista kuvamateriaalia!
Jatka samaan malliin. Maata viistävä on tulossa.
Jatka samaan malliin. Maata viistävä on tulossa.
3BG 2.8 30V 4Motion
Re: MK3 Variant Golf
Mä seuraan tätä täällä ja nps puolella. Kyllä tykkään lueskella näitä kun joku tekee ja säätää. Kuvat on hyvää plussaa. Odottelen mielenkiinnolla kevättä et miltä se näyttää sit loppupeleissä.
Re: MK3 Variant Golf
Todellakii kiva lueskella ku on kuviakii paljon.. hyvältä se varmasti näyttää.. käytännöllisyys vaan kärsii mut se ei oo mun ongelma..
Re: MK3 Variant Golf
Jaa no se on kiva että jotkut edes seuraa, etten turhaan tänne päivitä. Meinasin jo jättää tuon viimeisenkin postauksen lähettämättä kun ei oikeastaan kommenttia paljon tule...
Re: MK3 Variant Golf
tulee seurattua kyllä tätä rojektia, tosin alkaa vaan ittee enemmän polttelemaan oman pirssin tontitus kun tätä lueskelee.. täytyy varmaan ens vuonna ostaa toinen auto vain omaan käyttöön niin ei tule sanomista
Touran 1.9TDI BKC -04
Re: MK3 Variant Golf
Jep. Onneks tämä on vain ja ainoastaan mun käytössä niin saa tehdä oikeastaan mitä vaan. Ja vähän enemmänkin.
Nyt viedään kyllä madaltaminen oikeasti aika äärirajoille, kun korkeuden puolesta puhutaan enää milleistä.
Nyt viedään kyllä madaltaminen oikeasti aika äärirajoille, kun korkeuden puolesta puhutaan enää milleistä.
Re: MK3 Variant Golf
Suosittelen pohjan _riittävää_ panssarointia...
Re: MK3 Variant Golf
Nääh, ei oo pakollista. Pitää vaan osata lukea tietä vähä pitemmälle.
Re: MK3 Variant Golf
Joo ei tonne pohjaan mitään ylimäärästä painoa tulla laittamaan. Tosin siellä on tulevalla korkeudella ihan kaikki vaarassa mennä rikki, mutta täytyy katsoa todellakin mistä ajetaan.
Öljypohjalle tulee riittävä suoja, se riittää mulle.
Öljypohjalle tulee riittävä suoja, se riittää mulle.
Re: MK3 Variant Golf
Tossaku kaverin kanssa kaaria hitsailtii, mietittiin amiksen matikalla pari senttiä lisää tilaa about ysipuolikkaalle vanteelle lähes samalle et:lle kun lensoissa oli, ja suht oikein laskettiinki. Ja on täs nyt vanteita mietitty suuntaan ja toiseen. Ja melkeen on jo päätettykin.
Ja tos ne nyt ois, epälijät epäilee jne.
Wheelgap, wat is it?
Takajousista laikkasin vielä yhen kierroksen pois, nyt tarvis tehä seuraavaks taka-akselille lisää tilaa kun ottaa koriin kiinni.
Eteenkin saatiin istumaan ihan kivasti, ainut vaan että tarvis saada sen sentinverran ainakin sisällepäin ilman et ottais tolppaan kiinni. Ja siihenkin on ratkasu jo.
Vois ne tietty huonomminkin istua...
Ja tos ne nyt ois, epälijät epäilee jne.
Wheelgap, wat is it?
Takajousista laikkasin vielä yhen kierroksen pois, nyt tarvis tehä seuraavaks taka-akselille lisää tilaa kun ottaa koriin kiinni.
Eteenkin saatiin istumaan ihan kivasti, ainut vaan että tarvis saada sen sentinverran ainakin sisällepäin ilman et ottais tolppaan kiinni. Ja siihenkin on ratkasu jo.
Vois ne tietty huonomminkin istua...
- samthunder
- Posts: 166
- Joined: 14.6.2010 12:50
- Location: Vantaa
Re: MK3 Variant Golf
Kiitos.
Ei jää tussatuksi, just sain uudet etuloksut käsiini, tarvinnee lähteä pilaamaan ne heti, elikkäs mankelia loksuille.
Ei jää tussatuksi, just sain uudet etuloksut käsiini, tarvinnee lähteä pilaamaan ne heti, elikkäs mankelia loksuille.
Re: MK3 Variant Golf
Noniin nyt on kaikkea taas tapahtunut. Elikkä lokarit hommattu ja mankeloitu, toisesta loksusta poistettu vilkunreikä, toinen vaiheessa.
Auto käännetty tallissa ja päästy alottamaan toisen puolen tekoa.
Ekaks kiskasin parille vettelle renkaat, ja todettua että noi nelivitoset on kyl liian isot renkaat. Eikun siis kapeempaa tilaukseen...
Sit tuli katottuu tota jarrulevyy, taitaa olla vaihtokunnossa?
Katotaan millanen kittikaari tästä saadaan tulemaan
Ja loppuauto onkin sit tässä kunnossa.
Jos huomenna sais vähän kemppiä näytettyä autolle.
Tarvis keksii mihin nuo kaikki ovet ja konepelli ja takaluukun piilottaa, vie turhaa tilaa tallista paljon.
Huomenna jatkuu.
Auto käännetty tallissa ja päästy alottamaan toisen puolen tekoa.
Ekaks kiskasin parille vettelle renkaat, ja todettua että noi nelivitoset on kyl liian isot renkaat. Eikun siis kapeempaa tilaukseen...
Sit tuli katottuu tota jarrulevyy, taitaa olla vaihtokunnossa?
Katotaan millanen kittikaari tästä saadaan tulemaan
Ja loppuauto onkin sit tässä kunnossa.
Jos huomenna sais vähän kemppiä näytettyä autolle.
Tarvis keksii mihin nuo kaikki ovet ja konepelli ja takaluukun piilottaa, vie turhaa tilaa tallista paljon.
Huomenna jatkuu.
Re: MK3 Variant Golf
Noniin taas hippasen edistystä...
Elikkä mahtuu pyöriin, mut haluan silti pienempää kumia. Sais alemmas... Sieltä on tankkiin n. sentin rako, ja iskariin muutama milli. Noh, milliki riittää...
Toivottavasti tässä nyt aikaa jää niin sais tuon akselin siirrettyä, jossei jää niin sit se vaan menee auttamatta ens talveen...
Huomenna lähtee takaluukku ja loput ovet irti, ja jos sais ovista ja ovenväleistä ruosteet poistettua. Ja ton kaaren loppuun. Kai se siitä.
Elikkä mahtuu pyöriin, mut haluan silti pienempää kumia. Sais alemmas... Sieltä on tankkiin n. sentin rako, ja iskariin muutama milli. Noh, milliki riittää...
Toivottavasti tässä nyt aikaa jää niin sais tuon akselin siirrettyä, jossei jää niin sit se vaan menee auttamatta ens talveen...
Huomenna lähtee takaluukku ja loput ovet irti, ja jos sais ovista ja ovenväleistä ruosteet poistettua. Ja ton kaaren loppuun. Kai se siitä.
Re: MK3 Variant Golf
Justiinsa kun noin alas menee niin se akselin siirto olisi aika "pakollista"..
Re: MK3 Variant Golf
Jebou. Kyllä varmaan jää aikaa akselinsiirtoon.
Mutmut, aika paljon tapahtunut. Tai no, paljon ja paljon mut jonkin verran.
Ovet lähteny irti myös hantin puolelta.
Kivasti löytyi ruostetta ovien tiivisteiden liitoskohdista...
Tukivartta piti vähän muokata että saa madallettua kunnolla. Samallahan sen nyt maalasikin.
Sitten tuli kajottua noihin ovenvälin ruosteisiin. Eikai siinä muuta kuin laikka laulamaan.
Ja uutta tavaraa tilalle.
Ja tuli tehtyä sopiva vilkunreijän peittopala.
Ei muuta tälläkertaa. Toivottavasti jotain kiinnostaa lueskella.
Mutmut, aika paljon tapahtunut. Tai no, paljon ja paljon mut jonkin verran.
Ovet lähteny irti myös hantin puolelta.
Kivasti löytyi ruostetta ovien tiivisteiden liitoskohdista...
Tukivartta piti vähän muokata että saa madallettua kunnolla. Samallahan sen nyt maalasikin.
Sitten tuli kajottua noihin ovenvälin ruosteisiin. Eikai siinä muuta kuin laikka laulamaan.
Ja uutta tavaraa tilalle.
Ja tuli tehtyä sopiva vilkunreijän peittopala.
Ei muuta tälläkertaa. Toivottavasti jotain kiinnostaa lueskella.
Re: MK3 Variant Golf
oon kyllä kateellinen että jollain riittää aikaa tälläselle projektille!