passat -03 takaluukun "paneli"
Irrotusohjeet jos joku uudelle passatmihelle laittais?! Takalasin pyyhkijän moottori pitäis varmaan vaihtaa, kun ei toimi...
Re: passat -03 takaluukun "paneli"
Niistä sisä"kahvojen" pohjalta löytyy kaks peitelappua, joitten alla on ruuvit, ne pois. Sekä ylä nurkista löytyy yhet ruuvit. Sitte onkii enää 10? tiukassa olevaa metalliklipsiä..
Eli kannattee ottaa mieluiten muovipäällystetty tasakärki ruuvari ja sillä alkaa reunasta etenemää yksitellen. Sitte ku mahtuu käsi sinne välii ni kannattaa vipata mahd. läheltä sitä klipsiä..
Mitä sillä vispilällä tekee?? Naarmuttaa turhaa lasia..
Uus moottori maksaa reilun satkun ni helpommalla pääset ku ostat mätänetistä paikkaläptkän ja siihe jotakii tiivistemassaa ja lyöt kiini, toimii... 

Mitä sillä vispilällä tekee?? Naarmuttaa turhaa lasia..

^ Näinhän se toimii.. Itse olen aina yhdellä kovalla kiskaisulla ottanut verhoilun irti. Ja jätä se naarmutin pois.
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
ärsyttää vaan kun ei näe takalasista mitään...
saksanmaalla näyttäis olevan 34 e tuo moottori.... ei paha
- Pasi Häkli
No on kyllä halpa. Marmorilla taitaa maksaa satkun enemmän.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Laita Vepro luukun päälle ni pysyy lasi puhtaana ees osittain, lasiin jää V:een muotone "puhas" alue..
Tosin kulutus saattaa vähän nousta, jos asentaa ohjeitten mukaa.. 

On se pyyhkijä ainakin paremman näköinen kuin Vepro... 

Erittäin paljon samaa mieltä.Juhizz wrote:On se pyyhkijä ainakin paremman näköinen kuin Vepro...

"Maku asia sano musti ku..."
itelläki täl hetkel irti kyseinen lirpake, sais puotettua talvikulutusta ees vähäsen..
Ja eipähä häikäse (mahdollisten) takanaolijoiden valot taustapeilistä... 

Mä kyllä sanoosin että tässä tapauksessa Musti on samaa mieltä mun kans, vai mitä Musti? 

Pientä rajaaPia wrote:Erittäin paljon samaa mieltä.Juhizz wrote:On se pyyhkijä ainakin paremman näköinen kuin Vepro...

Paitsi niinku tuossa munki passatissa et jos tuulilasinpyyhkijät on päällä ja lyöt pakin silmään ni se pyyhkäsee takapyyhkijällä ikkunaa. Toki tuo ominaisuus on jo poistettu käytöstä omasta passatista mutta pian se lähtee koko häkkyrä meneen sieltä. Ja peräluukku on muutenki silotellumman näkönen. Ja ite en ainakaan takalasia tarvii mihinkään, peileistä kun osaan peruuttaan. Ja toisekseen ku auto on noin matala niin kaikki paska ja lumi jää kiinni perään, ei tulis mieleenkään pyyhkästä lasia puhtaaks. 

Itselle on iskostunut tapa aina välillä vilaista taustapeilistä taakse ihan eteenpäinkin mentäessä. On tullut edelleen tuurailtua jakoautohommia toisinaan ja välillä olisi ihan kiva kongeihin yms. peruuttaessa nähdä ihan autonkin taakse. Pakkaa muutenkin tällaisilla ilmoilla nuo betoniporsaat yms. olevan ihan hyvin lumen alla. No kait mulla on joku näkövamma tai en vaan osaa.Pia wrote: Ja ite en ainakaan takalasia tarvii mihinkään, peileistä kun osaan peruuttaan.

Sitähän mä tarkotin.Kilu wrote:No kait mulla on joku näkövamma tai en vaan osaa.Pia wrote: Ja ite en ainakaan takalasia tarvii mihinkään, peileistä kun osaan peruuttaan.

Osaisko joku heittää noiden klipsien varaosanumeron? Ois tarvetta uusille..ibel wrote:Sitte onkii enää 10? tiukassa olevaa metalliklipsiä..
1999 (MY) Passat Variant V6 4Motion
Marmorilta käyt kysäsee, kyl niitten siel pitäs osata antaa sulle oikeet nippelit..
Ja en usko et ois riistohintasia?? 

Kävin itse ostamassa viikko sitten laakkoselta oli jtn 0.70e kipale yllätyin kuinka halpoja