Osaako kukaan sanoa että mistä lähtisin vikaa etsimään kun golffi ei meinaa pitkän seisomisen jälkeen lähteä käymään. Sitten kun lähtee käyntiin nii röpöttää ja meinaa sammua, mutta kun on ajanut hetken nii ei ole mitään käynti ongelmia ja lämpösenä lähtee hyvin käymään. Voiko vika olla virranjakajassa ja pyöriässä, en tiedä koska kyseiset osat on vaihdettu. Niin ja jos saisi vielä apuja sellaseen vikaan kun välillä tekee sellasta että öljyn merkkivalo syttyy vaikka koneessa on öljyä. Tekee siis välillä sitä kylmällä ja kuumalla koneella. Syttyy herkemmin nii kun kierrättää yli kolmentonnin. Koneena siis 1.8 bensa.
Kiitoksia etukäteen vastauksista.
Golf 3 Käynti ongelma/ öljyvalon syttyminen ajossa
Re: Golf 3 Käynti ongelma/ öljyvalon syttyminen ajossa
Onkos lämpötila-anturia vaihdettu joskus? Ja sit öljynpaineanturi(t) voi olla myös öljynpainejuttuun yksi todennäköinen syyllinen, ellei öljysihti ole sitten oikeasti tukossa.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Re: Golf 3 Käynti ongelma/ öljyvalon syttyminen ajossa
Lämpötila anturia ei ole varmaan ikinä vaihdettu. Täytyy kokeilla vaihtaa jos auttaisi sit jotain.
Re: Golf 3 Käynti ongelma/ öljyvalon syttyminen ajossa
Kannattaa sit hommata alkuperäinen niin toimii kauemmin kuin viikon. Maksaa ehkä puolet enempi kuin tarvike mut toimii varmasti. Ja itse luen lämpötila-anturit Volkkareissa kulutusosiksi. 

Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Re: Golf 3 Käynti ongelma/ öljyvalon syttyminen ajossa
Aijaa ne on kulutustavaraa
Vaihdoin eilen anturin otin varaosa autosta testiin ja hienosti lähti kylmänä nyt käyntii. Täytyy käydä ostaa joku päivä uus.
