Olitko se sinä?
Re: Olitko se sinä?
Juu eli ei siis lähelläkään,eli jatkamma siis bongailua josko joskus joku ns tuttu pasuuna vastaan tulee 

Passat -04 1.9 tdi Trendline 4motion
Kuopion motari, Kolmisoppi-Petosen ramppi.. Perjantai 3.5.13 noin klo 14.40..
Tummahopea/metalliharmaa farkku 3BG. Vanteiden keskiö näkyvän vihreä, lipat kiiltävät. Huutaisi madaltamista.
Tummahopea/metalliharmaa farkku 3BG. Vanteiden keskiö näkyvän vihreä, lipat kiiltävät. Huutaisi madaltamista.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Ajoiko ibel tänään vastaan klo 21 abaut 40km Joensuusta Lappeenrantaan päin? 

Tän viikkoa oon Savitaipaleella, eli en.
Sunnuntaina ois tarkotus ajella taas sinnepäi. 

Kuusamossa viikonloppuna pariinkin kertaan tuli vastaan tumman sininen 3BG farkku, madallettu, vissiin 19" vanteet, rekkari oli joko MUF / MUH - xxx?
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Tänään näkyi Hyvinkään keskustassa punainen 3B variant mustalla katolla ja vanteilla. Näytii äkkiseltään melko maukkaalta. Pohjakin oli aika liki maata. Löytyykö auton omistaja/kuljettaja täältä?
Tuommosta autoo en muistakkaa nähneeni hvnk, mut se audi joka kuulostaa kuvaukseen sopivalta on ihan nätti mis on s-line korisarja 

Golf IV 1.6 - nuhapumppu
- Sami Jalonen
Sama Passatti majaili ainakin jossain vaiheessa Martissa kun asuttiin, siinä viereisen kadun parkkiksella. En oo varma asuuko siinä vai kävikö aina välillä.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Kuopiossa nähty IV golf, punaiset audin vanteet. Ensin Männistössä n. klo puoli kahdeksan eilen iltana. Sitten Puijonlaakson tietä kelloniemeen päin puijon kohdalla joskus 22-23 välillä.
Passat 8b -15 1.4 TSI
Ex: Passat 3C Variant -10 CAYC
Ex: Golf V Variant -08 BKD
Ex: Passat 3BG Variant -02 AVB
Ex: Vectra 2.0 GL -96
^^ Tunnustan. Tosin Bora eikä kolhvi 

No niin taisi ollakkin, en ajatellu tarkemmin 

Passat 8b -15 1.4 TSI
Miccon edellä tuli ajettuu lappeenrannan tieltä utrantielle. Volvolla siinä matkustin.
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Kuopiossa, Kirkkokadulla klo 19 tienoilla tuli vastaan vihreä variantti Bora kultasilla vanteilla. En muista aikasemmin nähneeni, onkos foorumilaisia?
Kokkolassa aamulla satamantiellä hopea nelosgolffi clubitarralla takalasissa, ajoit mun perässä ja käännyit Minimanille päin. Itellä vihreä "piraatti" farmari polo (cordoba ). 

Tais olla Mikun golffi. Mikua ei oo foorumilla hetkeen näkynykkään.
Kukas varianttilaine tunnustaa eile tulleensa mua vastaa Kesälahen ja Parikkalan välissä, Rajavaaran risteyksen lähettyvillä. Sinine 3BG Passatti lyhkäsissä xenonit haloumpioissa ja pitkät välkky halogeeneinä.
Aattelin et joku tunnisti mut ku nii hurjasti vilkutteli valoja.. 

Basu tulitko mua vastaa äskön koivukylässä?
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
En ole ollut Koivukylässä tuolloin, toivottavasti ei autotkaan.
Olin viiden aikaan jossain Hartolan kohtaa tulossa etelään...

Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Oks jäsenii hvnk sininen keltasilla umpiolla?? Ja hartikaisen auto bongattu kruununpuistossa asut vissii siin?
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Hmmm.. lähin tos vähä enne puol 2, mitä siitä ny kestää ajaa.. 3 tienoilla about?? Vilautin valoja myöskii ja vilkkua vas. kohtaamisen jälkee, jos helpottaa muistamista.._osku wrote:Monen aikaan?

On voinut emäntä ajella Lappeenrannasta päin vastaan 

- Sami Mäkinen
- VCF Member
JL, mitäs se sun autos jollotteli siwan pihassa 

Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ajeliko Kingis_ tänään hieman ennen kuutta Outokummussa, Kuusjärvellä vastaan hieman ennen sitä vanhaa kauppaa, nokka Kuopioon päin?
Katoin vaan että samantyylinen tumma passatti tuli vastaan, mitä sulla foorumin kuvissa ja paikkakuntakin täsmää
Katoin vaan että samantyylinen tumma passatti tuli vastaan, mitä sulla foorumin kuvissa ja paikkakuntakin täsmää

Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
Jaa a, sitä itekkin vähän siinä kassalla ihmettelin.Sami Mäkinen wrote:JL, mitäs se sun autos jollotteli siwan pihassa

En ollut liikenteessä siihen aikaan mutta siitä kaupan kulmalta miut usein voi bongata kun asun siinä kaupan vieressä1st wrote:Ajeliko Kingis_ tänään hieman ennen kuutta Outokummussa, Kuusjärvellä vastaan hieman ennen sitä vanhaa kauppaa, nokka Kuopioon päin?

VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Olikohan kuitenki siun auto? O:lla alkava tais olla rekkari? Tietää seuraavalla kerralla morjastella jos tuloo vastaanKingis_ wrote: En ollut liikenteessä siihen aikaan mutta siitä kaupan kulmalta miut usein voi bongata kun asun siinä kaupan vieressä

Ai sie siinä seudulla asut, pitääki koittaa seuraavalla kerralla ohi ajellessa kyylätä, miekin ku siitä aika usein ohi ajan, kotipaikka ku sijaitsee siitä muutamia kilsoja kuopioon päin..

Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
Olin se mie kai sitten kuitenkin, muistan vaan ajan itse väärin. Sitä sinistä taloa kaupan vieressä kun kyyläät1st wrote:Olikohan kuitenki siun auto? O:lla alkava tais olla rekkari? Tietää seuraavalla kerralla morjastella jos tuloo vastaan
Ai sie siinä seudulla asut, pitääki koittaa seuraavalla kerralla ohi ajellessa kyylätä, miekin ku siitä aika usein ohi ajan, kotipaikka ku sijaitsee siitä muutamia kilsoja kuopioon päin..

VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Mahdollisesti jäseniä tänään ollu järvenpään abc:n valoista kääntymässä kellokosken suuntaa joskus seittemän aikoihin, mustat alut kiiltävillä huulilla ja oisko ollu 35% kalvot? Niin ja tosiaan hopeinen 3B taikka BG
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Jake- bongattu klo 18:50 Järvenpään ABC:n valoissa kääntymässä keskustan suuntaan. Nimim. terassilla olin...
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
Juu kyylätään ens kerrallaKingis_ wrote: Olin se mie kai sitten kuitenkin, muistan vaan ajan itse väärin. Sitä sinistä taloa kaupan vieressä kun kyyläät

Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
juu olin, mut samoihi aikoihin joku käänty siitä valoist kellikselle. Voihan se olla ettei täälä pyöri.Basu wrote:Jake- bongattu klo 18:50 Järvenpään ABC:n valoissa kääntymässä keskustan suuntaan. Nimim. terassilla olin...
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
- Karkulainen
3BG passatti ilmeisestikin highline varusteilla Iisalmessa Prisman pihassa. Ei muuten olisi sattunut silmään, mutta alla aika räikeät limenvihreät vanteet. Foorumilta?
Ford Focus stw -04 1.6
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Hyvinkäällä nähty Golf IV valkonen, tummennettu lasit ja takalasin sulka poistettu. Olihan siin jotku vanteekki mitä ohi mennen katoin rek.nro oli joku FGH-337 kirjain osasta en oo ihan varma. Pyöriiköhän täällä tai tietääkö joku kenen? Ja tosiaan seiso tossa tunti takaperin Vanhan villatehtaan parkkipaikalla.
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
- Sami Jalonen
Jos on se mitä luulen ni eikös ollu R32 puskurilla ja jollain ledivaloilla?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Tuli sama mieleen..
Ei ole tullut tunnustusta, mutta sama ajelee Kuopion alueellakin. Muutaman kerran tullut motarilla nähtyä..Karkulainen wrote:3BG passatti ilmeisestikin highline varusteilla Iisalmessa Prisman pihassa. Ei muuten olisi sattunut silmään, mutta alla aika räikeät limenvihreät vanteet. Foorumilta?
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
tais olla R32 keula, mustat alut joista kiillotettu osa puolien reunoista.
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Jep. Katoin että punainen paholainen oli siinä edessä. Olitko terassilla? 

Tuttu paikka mun autolle
juu istuskelin toistaseks kahvikupposen ääressä.

Golf IV 1.6 - nuhapumppu
aamulla n. 5.30 bongattu samii- abc nihtisillalta, ite olin kuorkilla liikenteessä. oltii duunikaverin kans siin talon takanurkalla parkissa.
Juun hain aamupalaa kun olin menossa duunii.Tomppa- wrote:aamulla n. 5.30 bongattu samii- abc nihtisillalta, ite olin kuorkilla liikenteessä. oltii duunikaverin kans siin talon takanurkalla parkissa.

Last edited by Samii- on 23.6.2013 20:23, edited 2 times in total.
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
- Sami Mäkinen
- VCF Member
JL bonjattu, voisit madaltaa sitä peräkärryä samalle tasolle 

Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
^Heh.
Vähän tuli ensin arvottua et mahtaako olla Mäkinen mut nostin lapasta sit ihan varmuuden vuoks. 

kovosen Bora variantti kovin surullisen näkösenä Marjahaan ABC:n pihassa Iisalmessa
Öljypohjako raapinu kiinni? 

Avautumis topicissa enempi kyseisestä öljypohjan hajoutumisesta, eli siis sepä hyvinki._paffa wrote:kovosen Bora variantti kovin surullisen näkösenä Marjahaan ABC:n pihassa IisalmessaÖljypohjako raapinu kiinni?
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
OskuA spotattu kaupungissa. Hyvältä näytti pasuuna! =)
Klo2020 outokumpu - tuusniemi välillä valkea golf 4 variant, matala, leviät vanteet. Siisti oli autosi 

Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Ajeliko Mikko P. joskus puoli 7 aikoihin Ernestasin kohdalla Porvooseen päin?
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
Audi A4 B6 2.0