Sana vapaa
Re: Sana vapaa
Vihdoinkin sain myönnettyä itselleni että en tarvi tietokoneeseen toista GTX 680 näytönohjainta joten ylimääräinen lähti myyntiin 

Entinen: 3BG Variant 1.9 TDI (AWX) Comfortline -03
SLI liikaaRikardo wrote:Vihdoinkin sain myönnettyä itselleni että en tarvi tietokoneeseen toista GTX 680 näytönohjainta joten ylimääräinen lähti myyntiin

Itsellä on kolmen kortin SLI

VW Passat Variant Trendline 2,0 TDI PowerDiesel 103 kW, BMP, DSG, 2007
No joo
Pelit on pyöriny tuolla yhdelläkin ihan riittävän hyvin 2560x1400 resoluutiolla, myös BF3. Ehkä mä vaan pelaan "vääriä" pelejä kun en mitään suurta eroa huomannut
Ainoa huomattava ero oli tosin se hillitön meteli, mitä se "ykkösnäytönohjain" alkoi pitämään. Mun emolevyllä noiden coolerit oli ihan kiinni toisissaan, niin siinä ei ilma oikeen kierrä.
Olihan tuo vähän semmoinen heräteostos johon vielä työkaveri yllytti

Pelit on pyöriny tuolla yhdelläkin ihan riittävän hyvin 2560x1400 resoluutiolla, myös BF3. Ehkä mä vaan pelaan "vääriä" pelejä kun en mitään suurta eroa huomannut

Ainoa huomattava ero oli tosin se hillitön meteli, mitä se "ykkösnäytönohjain" alkoi pitämään. Mun emolevyllä noiden coolerit oli ihan kiinni toisissaan, niin siinä ei ilma oikeen kierrä.
Olihan tuo vähän semmoinen heräteostos johon vielä työkaveri yllytti

On itselläkin nuo kaikki kolme kiinni toisissaan
hyvät on korttien lämpötilat kun pelailee, semmoista 80 astetta
Eipähän tartte pitää sukkia jalassa kun PC lämmittää sen verran mukavasti jaloissa 
Tosin nyt tuo koko roska on myynnissä kun ei kerkiä pelailemaan yhtään...

Tosin nyt tuo koko roska on myynnissä kun ei kerkiä pelailemaan yhtään...
Mulla on kone tässä pöydällä niin tuulettimet huutaa korvan vieressä. Ei ollut suljetuista kuulokkeistakaan paljon apua
Sentään ei tullut "hellasäröä" vaikka olohuoneen nurkassa kone onkin 

Vastaus on vesijäähdytys ;D
No se oli kyllä suunnitelmissa, mutta sitten havahduin kuinka paljon se tulis maksamaan
Mutta en toki ole ajatusta täysin hylännyt 

- Pasi Häkli
^ Vesijäähyssä on vaaransa. Nimimerkillä haljennut prossucuuleri ja emolevy märkänä.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Ebayn edullisin tukivarsisarja shoppailtu passattiin
Kunhan nuo saa asenneltua niin vois taas vaihteeksi leimalle tarjota tuota.

VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
- Sami Jalonen
114€ kuluineen, lukee ilman asennustarvikkeita eli pultit ei sisältyne hintaan.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
- Sami Jalonen
Ok, sit ei harmita et ostin Dopilta 208e pultteineen päivineen toimitettuna 

Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Hyvinkää-lpr 2h 25min
ei janota ei ja viel pitäs ajaa kerimäelle.
Ihan näti pasuuna venäläisellä - teipattu mattamustalla

Ihan näti pasuuna venäläisellä - teipattu mattamustalla
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
ETKA 7 asennettu
Päivitys meni vituillee, mut onko mitenkä hyötyä päivittää 597--> 619??

Sana vapaa
Miten uudet autot löytyy tuosta vanhemmasta? Vieläkö se on kranttu resoluutiosta? Millä käyttiksellä pyörität sitä?
Tuos loppuu -07 vuotee, oisko päivitykses uudempiakii?? Seiska pärjää 1024x768 resoluutiolla kun kutone tarvi 1280x1024. Mul on Win7.
Ei kukaan pystyis lukemaan vikakoodeja kuopion lähellä?
Mistä hommasit? Kelpais mullekkinibel wrote:ETKA 7 asennettuPäivitys meni vituillee, mut onko mitenkä hyötyä päivittää 597--> 619??

http:// Tuon mä latasin._osku wrote:Mistä hommasit? Kelpais mullekkinibel wrote:ETKA 7 asennettuPäivitys meni vituillee, mut onko mitenkä hyötyä päivittää 597--> 619??

Jätetäänkös ainakin tämän sortin laittomuudet pois tältä foorumilta, käyttäkää jotain muuta viestintämenetelmää jos netin hakukoneilla ei löydy...

-Basu
Syrjintää sanon minä!ibel wrote:http:// Tuon mä latasin._osku wrote:Mistä hommasit? Kelpais mullekkinibel wrote:ETKA 7 asennettuPäivitys meni vituillee, mut onko mitenkä hyötyä päivittää 597--> 619??
Jätetäänkös ainakin tämän sortin laittomuudet pois tältä foorumilta, käyttäkää jotain muuta viestintämenetelmää jos netin hakukoneilla ei löydy...
-Basu

Kinkkinen tilanne pitäs muhokselta hakea uusi auto vaimolle mutta aika ei meinaa olla homman puolella ollenkaan. prkl
Pitäs keksii joku keino että saisi sen edes lähemmäs pohjanmaata.

VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Onneks Juhannus on kerran vuodessa vaan
Saas nähä kauvan menee että pääsee takasin elävien kirjoihin, nyt on kyl aikaa lepäillä kun loma alko 

Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Ups.ibel wrote:http:// Tuon mä latasin._osku wrote:Mistä hommasit? Kelpais mullekkinibel wrote:ETKA 7 asennettuPäivitys meni vituillee, mut onko mitenkä hyötyä päivittää 597--> 619??
-Basu

En minä. Goggelia käyttämällä löytyy kaikenmoista.mankinen wrote:Syrjintää sanon minä!

Mikäli oikein katsoin niin se ei toimi 64-bit järjestelmissä, eli 32bit 7 voisi toimia. Itsellä kun on 64-bit niin ei pääse testaamaan.Jake- wrote:Olikos et ETKA ei toimi windows 7?
Mutta Autodata 3.40 toimii 64-bit windows 8

Ainoo et itelläki on 64mankinen wrote:Mikäli oikein katsoin niin se ei toimi 64-bit järjestelmissä, eli 32bit 7 voisi toimia. Itsellä kun on 64-bit niin ei pääse testaamaan.Jake- wrote:Olikos et ETKA ei toimi windows 7?
Mutta Autodata 3.40 toimii 64-bit windows 8Jos sattuu tarvitsemaan tietoa

Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Mutta jo on win 7 niin ei muutakuin asentamaan XP virtuaalisenaJake- wrote:Ainoo et itelläki on 64mankinen wrote:Mikäli oikein katsoin niin se ei toimi 64-bit järjestelmissä, eli 32bit 7 voisi toimia. Itsellä kun on 64-bit niin ei pääse testaamaan.Jake- wrote:Olikos et ETKA ei toimi windows 7?
Mutta Autodata 3.40 toimii 64-bit windows 8Jos sattuu tarvitsemaan tietoa

^Öh.. Minen tietokoneista mitää ymmärrä mut mun mielestä mulla on 64bittine win7 ja hyvi tuo näyttäs ruksuttavan. 

No voihan se siinä toimia, itse en ole vielä kerennyt testaamaan 

Ainakin 32bit Win7 toimii ETKA ongelmitta.
Passat Variant TDI Tiptronic -01
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Sekalaista nurkkiin kertynyttä tavaraa myynnissä Huuto.netissä...klikkaa ja katso.
Ihmettelin, että mikähän kirje mulle nyt tuli postissa ja erikoisemman paikkakunnan leimalla.
VCF tarrathan siellä.
VCF tarrathan siellä.

VCDS, OBD 11
ID.4 150 kW EBJC Pro 1st MAX -21
T5 GP Caravelle 2.0 TDI Bluemotion 103 kW CCHA Comfortline -14
Gofl Plus 1.6 84 kW BLF -05
Ex:
B8/3G5 GTE 1.4 TSI 115 kW CUKC -18
B6/3C5 2.0 TDI 103 kW CBAB Comfortline -10
B5.5/3BG 1.9 TDI 74 kW AVB -01
ID.4 150 kW EBJC Pro 1st MAX -21
T5 GP Caravelle 2.0 TDI Bluemotion 103 kW CCHA Comfortline -14
Gofl Plus 1.6 84 kW BLF -05
Ex:
B8/3G5 GTE 1.4 TSI 115 kW CUKC -18
B6/3C5 2.0 TDI 103 kW CBAB Comfortline -10
B5.5/3BG 1.9 TDI 74 kW AVB -01
Onko TDI:n öljynsuodatinkotelon kannen o-renkaat haettava TISKILTÄ vai saako ne varaosaputkasta?
Kun suosittelevat ne vaihtamaan samalla..
Kun suosittelevat ne vaihtamaan samalla..
- Tero Paalanen
- Team Leader
Aivan.. Hyvä tietää.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
Boschin suodattimissa tulee mukana... ja kukapa niitä halpiksis silti ees ostaa 

Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Kahden euron hintaero motonetissä halvan ja kalliimman ("saksalaismerkin") välillä 

Viimeksi taisin laittaa M Filterin suodattimen ja siinäkin oli O-renkaat mukana.
Passat Variant TDI Tiptronic -01
Prkl.. etujarruletkuista tuli sanomista leimalla. Muuten olisi kelvannut.
Kuulemma hyvin tyypillinen vika näissä.
Taas alkoi tuntua että avo pitäisi ostaa. Yhtä Golf cabriota käväistiin katsomassa ja toista pitäisi lähteä katsomaan, jospa se nyt tärppäis 

Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Mut mielummin sitä leimalla kerrotaan tuollaisia asioita kuin että tosipaikassa menisi rikki...Juhizz wrote:Prkl.. etujarruletkuista tuli sanomista leimalla. Muuten olisi kelvannut.

Plus että noi ei kovin paljoa maksa, vaivaahan toki aina tulee.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Kyllä toki
Sanoinkin katsurille että hyvä että tuli ilmi. Eipä noita itse olisi varmaankaan tajunnut katsoa. Oli niin "piilossakin" murtumat. Tiistaina menee pajalle.

Viimeinkin! 30.7. seuraavan kerran töihin.
Jos sitä ottais vaikka olusen. Tai kaksi.

Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Täällä nousi käsi. 2011 leimalla oli sama vika.Juhizz wrote:Prkl.. etujarruletkuista tuli sanomista leimalla. Muuten olisi kelvannut.
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Tänään oli juu viimeinen työpäivä ennen 1.8.Micco wrote:Viimeinkin! 30.7. seuraavan kerran töihin.Jos sitä ottais vaikka olusen. Tai kaksi.

Jep. Näin sanoi että "järjestään" melkein kaikissa samaa. Tiesi vartavasten tsekata ne heti kun nosti auton ylös.Monkelo wrote:Täällä nousi käsi. 2011 leimalla oli sama vika.Juhizz wrote:Prkl.. etujarruletkuista tuli sanomista leimalla. Muuten olisi kelvannut.
Tulipa ostettua huutokaupasta Kränzlen painepesuri helpottamaan auton pesua, kun nykyisellä clenillä joutuu kuluttamaan aikaa niin kauan huuhteluun, sekä pesurin siirtelyyn ympäri autoa.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Tuli ostettuu sitte toinen nelikko perheesee eli nyt on 3 autoa perheessä.
Varmaa lähee käsistä tuon audin laittaminen ja käy niin kuin passatille. 

VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Nyt alkanu kyl lonksumaa kuskinpuolen etukulma siihe mallii et pitää varmaa jotai sarjaa hommaa. Tai sit vaan viiä korjaamolle ja sanoo et vaihtaa vaan sen mikä lonksuu. Ärsyttävää ku tulee asfaltilta monttuselle hiekkatielle
Pitää käyä kyselee jos sais ensviikolle aikaa. Uskaltais paremmin mielin lähtee lappii sit seuraaval viikol.

-00 Passat Variant 1.8T
mulla pakussa rohisee kuskinpuolen takajarru, viikon rohissu ja enää ei auta edes radio.. Ikkunan kun avaa niin kuuluu heti vaikka olis radiokin kovalla. uudet levyt ja palat hain tänään, vielä kun vaihtas..
about 5 vuotta sitte vaihtanu levyt ja palat, +120tkm. aika huonosti kestäny, mä oon noita takajarruja ainakin kerran(veikkaan että kaksikin kertaa) herkistellykki tona aikana..
ja noi levyt on ihan loppu, palat on loppu. vissiin laahannu jonkun verran.. En muista oliko viimeks kalleemmat vai halvemmat levyt, motonetistä viimeksikin ne otin, nyt otin ainakin "paremmat/kalliimmat" levyt mutta parempia paloja ei ollu niin ne tuli sitte halvempina versioina. eiköhän nää kestä jo sen mitä auto mulla on, toivottavasti.

ja noi levyt on ihan loppu, palat on loppu. vissiin laahannu jonkun verran.. En muista oliko viimeks kalleemmat vai halvemmat levyt, motonetistä viimeksikin ne otin, nyt otin ainakin "paremmat/kalliimmat" levyt mutta parempia paloja ei ollu niin ne tuli sitte halvempina versioina. eiköhän nää kestä jo sen mitä auto mulla on, toivottavasti.
Transporter 2,5tdi vm99
Loman aloittajaiset jatkuu tänäänkin!
Salute!

Tättärää!Juhizz wrote:Loman aloittajaiset jatkuu tänäänkin!Salute!

Uncle Hank Fan Club